Gå til innhold

Hva tenker du om folk som sykler til jobben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke aktuelt for min del. Jeg har for lang reisevei og dessuten får jeg vondt i ryggen av å sykle. Jeg er sprek på andre måter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan omtrent ikke sykle selv - lærte det først ifjor og har ikke fått helt teken på det ennå, så jeg må si at jeg er direkte imponert over folk som sykler til jobb, og sykler i trafikken generelt. Er dessverre ikke et alternativ for meg, sliter nok med å holde balansen og tråkke fremover.

Anonymkode: 2ea94...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bonus på litt over 100 kr om dagen for å sykle til jobben i tillegg til at det er kjempedeilig for kroppen og psyken.

Anonymkode: 0dc86...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg at 

 

shit!!!! SYKLER NABOEN!!! Hvordan VÅGER han/hun å gi meg dårlig samvittighet!!!! HOW DAAAREEEE YOOOUUUU!!! 
 

og så tar jeg saken i egne hender og tar ansvar for at naboen slutter slik at jeg kan ha litt kontroll. Kontrollen min er magisk og bidrar til mye fremgang. 
 

jeg kan ikke noe for at jeg er perfekt, veeeel? 
 

har lært av de beste 👌👌

Anonymkode: 39551...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en "Hva tenker du om..."-tråd. Er det samme person som oppretter alle sammen?!?

Anonymkode: 62787...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker jeg om de som sykler til jobb? Vel, omtrent halve avdelingen syklet til jobb før hjemmekontorsituasjonen, og jeg tenkte noen tanker om de enkeltvis, men at de sykler kommer langt ned på listen om tenkte tanker om en person.

Anonymkode: 30614...0f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de er eldige (helsa) og spreke, men at de sikkert lukter og ekle å forholde seg til ila arbeidsdagen

Anonymkode: 913e1...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 23.53):

Blir du inspirert?

Anonymkode: 50d06...ceb

Nei, jeg humrer over at de er så narsissistiske. Kjør bil som voksne folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (På 27.11.2020 den 19.10):

Tenker at vinninga går opp i spinninga ved å puste inn masse eksos, støv og dritt langs veien. Men så lenge de har det kjekt, og tar hensyn i trafikken, plager det ikke meg at de sykler.

Og den ekle eksosen kommer fra oss bilister🤷🏽‍♀️ Jo fler som sykler - jo mindre eksos..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg var like sprek, men det inspirer meg ikke til å gjøre det samme.

Anonymkode: 655a8...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
delias skrev (10 timer siden):

Og den ekle eksosen kommer fra oss bilister🤷🏽‍♀️ Jo fler som sykler - jo mindre eksos..

Men det kommer aldri til å skje. Klart det hadde blitt mindre av den ekle eksosen, men det er ikke gjennomførbart sånn som ting er nå.

Ikke misforstå meg. Jeg er ikke imot syklister, så lenge de oppfører seg. Det gjelder for så vidt alle i trafikken.  Folk må gjerne sykle så mye de vil, men jeg vil ikke gjøre det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (10 timer siden):

Og den ekle eksosen kommer fra oss bilister🤷🏽‍♀️ Jo fler som sykler - jo mindre eksos..

Eksosen er fjernes mye mer effektivt av at folk kjøper elbiler, enn å sykle til jobb. For da slipper de ikke ut eksos når de kjører bil på andre ærend heller, for eksempel når de skal til Ikea eller hytta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de er spreke. Ikke så mye mer enn det, blir ikke inspirert til å gjøre det samme. Liker ikke å sykle og har ikke mulighet til å dusje på jobben. 

Anonymkode: 8e66f...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir imponert over at vedkommende orker, at han eller hun må ha mye energi og liker å holde seg i form, samt er en driftig person.

Anonymkode: 1d3f8...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia på KG om at man stadig vekk blir nødt til å spørre brukere her hva man tenker om ditt og datt? 

Glem covid-vaksine. Det verden trenger er en vaksine mot følelser og tanker, for de klarer vi ikke å håndtere.

Anonymkode: da44f...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...