Gå til innhold

Hva tenker du om folk som sykler til jobben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker de er heldige som bor så nærme jobb at de kan sykle og ikke trenger betale et firesifret beløp for parkering slik jeg må. 

Anonymkode: a66a5...bda

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de ikke skal forholde seg til andre mennesker i løpet av arbeidsdagen med mindre de får dusjet på jobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker de er heldige som bor så nærme jobb at de kan sykle og ikke trenger betale et firesifret beløp for parkering slik jeg må. 

Anonymkode: a66a5...bda

nærme? 15 km er det nært nok? Bruker 30-45 minutter, men men. Alt ettersom.

Anonymkode: 8708d...032

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at de gidder og heller ikke hvordan de gjør det med tanke på svette.

Anonymkode: 64c16...a50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på. De som sykler til jobb i mørket på glattisen uten refleks tenker jeg er idioter. Samme med de som sykler på jobb og bare drar genser og bukse utenpå sykkelklærne når de kommer på jobb. Utover det så tenker jeg ikke over hvordan folk kommer seg på jobb så  lenge de kommer seg dit når de skal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svette? Har 8 km nedover bakke til jobben, så blir ikke så innmari svett av å bremse🤣. De av kollegaer som har sånn vei at man blir svett- så dusjer de på jobb. Verre er det ikke

 Hjem er en annen sak, men det spiller ingen rolle den veien.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 0.10):

Skjønner ikke at de gidder og heller ikke hvordan de gjør det med tanke på svette.

Anonymkode: 64c16...a50

Svette? Det er vel bare å bruke en el-sykkel. Trenger ikke å bli svett da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 0.10):

Skjønner ikke at de gidder og heller ikke hvordan de gjør det med tanke på svette.

Anonymkode: 64c16...a50

Det er jo bare å dusje. Jeg har skift og håndkle liggende på jobben, kommer ca 20 minutter før og tar en dusj.. 

Anonymkode: e1f47...949

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg muligens skal starte en tråd om hva folk tenker om de som starter en tråd om hva folk tenker om de som sykler på jobben. Men så tenker jeg at det gidder jeg ikke. Alle får tenke sitt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Tenker at vinninga går opp i spinninga ved å puste inn masse eksos, støv og dritt langs veien. Men så lenge de har det kjekt, og tar hensyn i trafikken, plager det ikke meg at de sykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir oppgitt når de tror alle har mulighet og form til å sykle, særlig når det er langt å sykle, mye oppoverbakker og jobnen begynner tidlig. Jeh bruker ca. en time til jobb med kollektivtrafikk, skulle jeg syklet hadde jeg sikkert brukt 2-3. Men hver gang bussen er forsinket etc. får jeg høre "Du kan jo leie deg en sykkel og sykle inn?" fra sykkelentusiastene.

Anonymkode: 86a8c...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/22/2020 at 12:10 AM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke at de gidder og heller ikke hvordan de gjør det med tanke på svette.

Anonymkode: 64c16...a50

Mange har dusjmulighet på jobb. Og noen bor slik at det er unnabakke på vei til jobb, og oppoverbakke tilbake til heimen.

Anonymkode: afab4...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...