Gjest Bellatrix Skrevet 6. august 2005 #41 Del Skrevet 6. august 2005 Det tok litt tid før ADHDmann ville komme også. Trodde det bare var dameprat. Men vi prater jo om en del ting som kan interessere menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 7. august 2005 #42 Del Skrevet 7. august 2005 hei! adhd-mannen. lyst å skrive hvordan hverdagen din er å ha AS? godt & vondt... aldri møtt noen med det (bare meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 7. august 2005 Forfatter #43 Del Skrevet 7. august 2005 hei! adhd-mannen. lyst å skrive hvordan hverdagen din er å ha AS? godt & vondt... aldri møtt noen med det (bare meg) ← Hei jannemm Ja, kan godt skrive om hvordan det er. Er mye opp og ned nå for tiden, har vært "nede" i noen dager - vet ikke helt om jeg er på tur "opp" igjen. Så dette hyperaktive hjørnet mitt vil nok ikke være så hyperaktivt bestandig. Jeg starter gjerne med en masse ting samtidig, og så faller jeg ned......når jeg innser at jeg ikke KAN gjøre alt på en gang.... Jeg er et nattmenneske. Når stillheten senker seg ... det er så mange impulser om dagen ... klarer ikke å få med meg alt som skjer, men om natten da er det stille - verden sover. Iallefall den delen av verden jeg befinner meg i. Til alle dere andre som leser i dagboka mi - tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 8. august 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 8. august 2005 Sitter nå enda oppe jeg - og klokka er snart tre. Surfer litt rundt på KG - finner ikkeno jeg kan svare på..... Prøver å lese i en bok, men det blir bare tull. Snakker med sønnen min. Han er 17 1/2 og sitter oppe han også. Som far så sønn. Ja, ja skravle skravle - jeg får gå og legge meg snart - det begynner å bli lyst igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 8. august 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 8. august 2005 Nå må det bare skje noe, ellers blir jeg sprø..... Prøver å finne noen som vil gå på kino eller et eller annet. Jeg er inne i en sånn "skje ting" periode. Jeg får finne på noe selv, skru på et eller annet eller snekre noe - vet ikke jeg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. august 2005 #46 Del Skrevet 8. august 2005 Vi skal vel få til noe, skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 8. august 2005 Forfatter #47 Del Skrevet 8. august 2005 Vi drar på kino, gjør vi. Alle tre. The Island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. august 2005 #48 Del Skrevet 8. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. august 2005 #49 Del Skrevet 8. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. august 2005 #50 Del Skrevet 8. august 2005 Heisann Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #51 Del Skrevet 8. august 2005 Hei på deg du Fighters mann! Så flott at det endelig har kommet litt mer testosteron i disse dagbøkene! Håper du finner en nyttig måte å bruke dagboken din på! Nattahilsen fra ungmøen Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 8. august 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 8. august 2005 Hei hei alle sammen som har vært innom dagboka mi!! Nå har vi sett The Island på kino. Gir den en 4er jeg. Så har jeg sett 24 (tok den opp jeg - klarer ikke å vente til reprisen imorgen :-). Nok action for idag. Sitter ute og skriver dette - det er varmt ute og mørkt. Fint med litt sommernetter i august også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #53 Del Skrevet 9. august 2005 Hei, hei! Leste dagboken din, så tenkte jeg måtte hilse på. Moro at begge to er KG-ere da Regner med at sønnen kommer etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 9. august 2005 Forfatter #54 Del Skrevet 9. august 2005 Hei, hei! Leste dagboken din, så tenkte jeg måtte hilse på. Moro at begge to er KG-ere da Regner med at sønnen kommer etter ← Takk, takk for hilsen Frysepulver. Tror neppe at min sønn blir med her :-) han er nok mest opptatt på andre områder i dataverdenen. Har visst glemt å takke ¤Escada¤, MrsL og Hope. Tusen takk til dere også Idag har jeg en fin dag, og da bruker jeg den til å rydde opp i ting jeg ellers ikke får gjort: Økonomistyring, rydding, reparasjoner, osv. Og så leser jeg endel fordi jeg klarer å konsentrere meg bedre på slike dager. Derfor er jeg heller ikke så mye her og skriver ting til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2005 #55 Del Skrevet 9. august 2005 Så du gir The Island bare ne 4`er? Hadde tenkt å se den, men det er vel bortkasta da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 9. august 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Så du gir The Island bare ne 4`er? Hadde tenkt å se den, men det er vel bortkasta da? ← En svak 4er nærmere 3. Filmen inneholdt for mye "lånegods" og var noe "rotete" i temasammensetning. Men, det er nå min vurdering... og jeg er ganske kresen når det gjelder science fiction. Jeg ble nå underholdt, og fikk actionbehovet dekket Så bortkastet vil jeg nå ikke si det var. Endret 9. august 2005 av ADHDmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 9. august 2005 Forfatter #57 Del Skrevet 9. august 2005 Får ikke sove igjen, så her er jeg. Får vel finne på noe da...... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. august 2005 #58 Del Skrevet 10. august 2005 Heisann Hva skejr hos dere i dag da? Er det sommer ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 10. august 2005 Forfatter #59 Del Skrevet 10. august 2005 Sommer og varmt idag. Det er så fint med sommer i august - svalt om natten og mørkt. Ellers skjer det ikke så mye. Har en rolig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. august 2005 #60 Del Skrevet 10. august 2005 Æsj, kanskje vi må flytte nordover igjen..... det er visst dit sommeren har dratt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå