Gå til innhold

ADHDmann's hyperaktive hjørne


ADHDmann

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

Heia... :vinke:

Du har kost deg i sommervarmen du og sjønne eg;) Var flott her på vestlandet og (utrolig nok! :klappe: ) så eg har fått bada og kost meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia... :vinke:

Du har kost deg i sommervarmen du og sjønne eg;) Var flott her på vestlandet og (utrolig nok! :klappe: ) så eg har fått bada og kost meg :sjarmor:

Bodde i Bergen i ca 1 1/2 år. Hadde to fantastiske somre dengang, men det er over 20 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Bettie :)

Har ikke skrevet noe her på en stund. Nå diskuterer jeg politikk. Det er jeg veldig opptatt av, som mange andre nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste i en annen tråd at du har adhd og asperger og at du er mannen til Fighter. Ble litt nysgjerrig på om du skal skrive litt om ditt liv. ;)

:følger med:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste i en annen tråd at du har adhd og asperger og at du er mannen til Fighter. Ble litt nysgjerrig på om du skal skrive litt om ditt liv.  ;)

:følger med:

Ja, jeg har en sånn dobbeldiagnose.

Skrive om mitt liv ja. Har ikke helt lært meg dette enda ... vet ikke helt hva jeg skal skrive, men det kommmer vel etterhvert.

Livet er sannelig kompliserte greier - det er det.

Jeg liker å diskutere, men blir litt satt ut når det blir slike "sosiale koder" i diskusjonen. Kommer vel til å lære dette også etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å diskutere, men blir litt satt ut når det blir slike "sosiale koder" i diskusjonen. Kommer vel til å lære dette også etterhvert.

Sosiale koder på nett er vanskelig, da 70 - 80 % av kommunikasjon er non- verbal. Tror vi aller sliter med det her inne en gang i blant, ser man lett på alle kranglene her inne. Men gøy er det lell. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lythande og Charmina.

Er bare såvidt innom her - ser på Girl Interrupted på TV3 - nå er det reklame.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Girl, Interrupted er en utrolig bra film - håper dere koste dere masse.

Veldig bra film - inspirerende. Har sett den før, men ville se den en gang til sammen med Figtheren min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den mange ganger - har den faktisk på dvd. Hva synes Fighter om den da?

Fighter likte den også. Skulle hatt den på DVD. Det var et par detaljer i den som jeg vil vite mer om ... bl.a. hun sa noe sånt som at det gale kanskje er en selv forsterket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Hatt en bra helg?

Den har ihvertfall gått fort :forvirret:

En bra, men slitsom helg. Jeg blir fort sliten.

Har to jenter her som krever sitt. Men de er blitt ganske store nå 10 og 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...