Gå til innhold

Er det vanlig at menn gjør dette???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ts

Ja, han mangler nok en god del. Synd jeg ikke har innsett dette før. Jeg har hvertfall fått helt avsmak, men han sier at dette er vanlig blant menn...? Dum som jeg var lot jeg det ligge, men ser nå hvor sterke reaksjoner innlegget har fått. 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Nei det er det ikke! Han har en merkelig omgangskrets isåfall. 

Som noen andre har sagt: enten synes han dette er helt greit; dumpegrunn.

Eller så tør han ikke å si ifra om at dette ikke er greit; også dumpegrunn. 

Kom deg bort fra ham og kameratgjengen hans. Du har ikke lyst til å bli filmet, og få det spredt til andre. 

Og si ifra til de andre damene. 

(Og om man har valker eller er normalvektig eller alt det andre dere diskuterer her, kan evt tas i en annen tråd - alle har litt valker når man bøyer seg osv, normalvektig er ikke å være beinrangel, og til og med dem får en valke i sittestilling.

Uansett er det helt irrelevant, er ikke grunn til å filme noen og påpeke at de er overvektige heller)

 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (8 timer siden):

Samme sorten mennesker som legger ut eller videresender video/bilder av psykisk syke på bussen ol. Motbydelig. 

Ja! Enig. Eller filmer folk som er hjelpesløse etter en ulykke f eks. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert noe han gjør med deg også, dette er en kompisgreie som de veksler på å gjøre. Regner med det blir utvekslet filmsnutter av «edlere» deler av kroppen også, som skryt, fleip eller ønske om medlidenhet.

Anonymkode: 7bd08...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

For et tragisk innlegg. Mister troen på mennesker av å lese slikt!

Anonymkode: 8b4a5...6c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 15.21):

J23 

Har datet en mann (28år) i et halvt år nå. Her en dag fikk han snaps av bestekompisen sin som tok bilder av samboeren mens hun spiste. Han zoomer da inn på dobbelhaken hennes og filmet valkene på magen hennes mens hun lå på sofaen, dette såklart uten at hun ante det. Denne jenta er også helt normalvektig, tipper hun har en bmi på 22-23. Typen hennes klager hele tiden på at hun er så tjukk og han jeg dater er enig. 
 

En annen dag fikk han flere snaps. Da hadde denne jenta besøk av bestevenninnen sin. Så da filmet bestekompisen til han jeg dater rompen til venninnen, gjennom flere videoer. Jeg reagerte på dette og det han jeg datet hadde å si var «men hun ser jo flott ut da». 
 

Er det vanlig at menn gjør dette? Eller er det jeg som overreagerer? 
 

Har fått avsmak av han jeg dater etter dette, noe han synes er urettferdig fordi «han ikke har gjort noe galt». 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Nei, det er ikke vanlig. 
Men det er klart menn prater jo sammen om samme ting kvinner gjør, hvis hun har lagt på seg siden de ble sammen kan det hende han er misfornøyd med det. 

Anonymkode: 0fd7f...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For et tragisk innlegg. Mister troen på mennesker av å lese slikt!

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Ditt eget tragiske innlegg? Troller du?

Anonymkode: 19b26...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan nesten garantere at kjæresten din er av samme ulla, ellers hadde han ikke vært enig med idiot-vennen sin. Det er ikke sikkert kjæresten din går å filmer andre jenter på samme måte, men han deler høyst sannsynlig samme mentalitet som vennen sin. Hvor gøy er det å vite at nå kikker han sikkert på rumpa til hun i køen på matbutikken, eller nå synes han garantert at jeg ser feit ut? 
 

Med mindre du ønsker å forsøke å oppdra han så ville jeg løpt langt langt unna disse karene.

Anonymkode: ed1ca...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...