Gå til innhold

Er det vanlig at menn gjør dette???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

J23 

Har datet en mann (28år) i et halvt år nå. Her en dag fikk han snaps av bestekompisen sin som tok bilder av samboeren mens hun spiste. Han zoomer da inn på dobbelhaken hennes og filmet valkene på magen hennes mens hun lå på sofaen, dette såklart uten at hun ante det. Denne jenta er også helt normalvektig, tipper hun har en bmi på 22-23. Typen hennes klager hele tiden på at hun er så tjukk og han jeg dater er enig. 
 

En annen dag fikk han flere snaps. Da hadde denne jenta besøk av bestevenninnen sin. Så da filmet bestekompisen til han jeg dater rompen til venninnen, gjennom flere videoer. Jeg reagerte på dette og det han jeg datet hadde å si var «men hun ser jo flott ut da». 
 

Er det vanlig at menn gjør dette? Eller er det jeg som overreagerer? 
 

Har fått avsmak av han jeg dater etter dette, noe han synes er urettferdig fordi «han ikke har gjort noe galt». 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krusedullz

Jeg foreslår at du slår opp med denne umodne guttevalpen. Det der er ikke greit i det hele tatt.

Leste litt feil, den umodne guttevalpen er selvfølgelig han som filmer disse jentene. Men typen din kunne spart seg for kommentarene.

Endret av Krusedullz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er selvsagt ikke normalt.

Han er syk og tar sine egne problemer ut over deg.

Anonymkode: c0e4d...b0e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kroppfokuserte personer finnes blant begge kjønnene, men det virker som om det kommer oftest frem hos kvinner.

Jeg liker ikke kroppfokuserte uansett kjønn.

Anonymkode: 9956b...c82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at gutter gjør dette, ikke menn. Rettere sagt drittunger.

Anonymkode: 1caa6...548

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle menn gjør sånt. 🙄

Så klart ikke. Men drittsekker være seg mann eller kvinne gjør sånt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var forferdelig å høre. En så respektløs og umoden kjæreste hadde jeg aldri orket. Dette er jo rett og slett mobbing. Nei, fy søren. 

Anonymkode: c19df...5fd

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er et tegn på umodenhet. Han har "rett" i at det ikke er noe galt - det er ikke ulovlig, ingen kan kreve at de ikke gjør narr av eller føler det slik de gjør for damen sin/andre damer, men det er både ganske usmakelig og de hadde garantert følt seg utrolig dårlig selv om andre gjorde det samme mot eller med dem. Dermed tar han feil likevel.. det er feil å behandle de man elsker dårlig for humor eller for å presse dem til å endre utseende.

Vet ikke om det nytter å påpeke det for ham, at han selv ikke er perfekt eller at hans standard for utseendet til andre tydeligvis ligger en høy terskel over hans egen moral og oppførsel.. at det rett og slett er usjarmerende og lite tiltrekkende å være overfladisk.

Det er kanskje ikke dumpegrunn, men om dette er gjennomgående for kvinnesynet eller menneskesynet hans - så vil du jo trolig søke deg bort fra ham i lengden. Og det er helt forståelig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig at gutter gjør dette, ikke menn. Rettere sagt drittunger.

Anonymkode: 1caa6...548

Skulle egentlig skrive drittsekker*** Desverre mange umodne gutter som gjør dette. En voksen mann ville ikke gjort dette. Synes du bør avslutte med han du dater og fortelle dama til kompisen hans om dette også. 

Anonymkode: 1caa6...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit ;) Hadde dumpet med en gang! 
Tenk hva de sier om deg bak din rygg. 

Anonymkode: 19e9f...cba

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt med denne guttehvalpen, og gi beskjed til hans kamerats samboer slik at hun får kvittet seg med daukjøttet hun bor med.

Anonymkode: 46790...aff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt kvalm av dette. STAKKARS den jenta som er samboer med den idioten! Skjønner han også at han driter ut seg selv ved å være sammen med noen han ikke kan fordra? Hva sier det om ham?

Han tosken du dater ville jeg fjernet fra livet mitt fort som faen. Jeg mener det, det der høres ut som starten på et grusomt forhold for deg. Løp.

Anonymkode: 44180...a63

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt ikke normal oppførsel. Begge disse guttene er altfor umodne for et forhold. Tror virkelig ikke det er normalt for 15åringer heller...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Måndagsbarn skrev:

Han har "rett" i at det ikke er noe galt - det er ikke ulovlig

Det ER faktisk ulovlig å filme noen i en privat setting uten at de vet det, og i tillegg spre det til andre.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er helt vanlig at uoppdragne UNGER gjør slikt. Om du ønsker å være sammen med en voksen hyggelig mann, så vil jeg si at du har en god grunn til å dumpe han. Du trenger uansett ikke hans tillatelse til å slå opp. Det er et fritt land.

Anonymkode: 75403...9aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og åpenbart filmer han nok deg også og sender til kompisene sine, siden han får slike snapper av sine kompiser.

Anonymkode: 77afa...818

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...