Gå til innhold

Er det vanlig at menn gjør dette???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo mobbing av samboeren og venninnen hennes. Hadde sørget for at hun fikk vite det jeg da. 

Anonymkode: 5ff97...da3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri opplevd noe sånt fra mannlige venner, men ofte fra venninner. Mye snakk om at typen er for tjukk, med bilder, etc.

Anonymkode: 6309f...ded

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse idiotene fortjener å være single. Så kan de filme seg selv og hverandre mens de skryter av hvor fine de er.

Anonymkode: e07bd...a4a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han skulle svart, nei nå må du kutte ut. Han ville nok bare føye seg for kompisen sin, men dette er jo ikke greit av voksne å gjøre, overhodet. Han karen som sender disse bildene er jo bare helt utrolig barnslig og en umoden tulling. Hadde kastet denne karen på dør, om jeg var hun som ble filmet. Og jeg er ei som er robust ift forhold og partnerskap. Daten din har ikke gjort så mye, men som sagt burde han hatt ben i nesa til å si, kutt, kutt. Si det til han. 

Anonymkode: ce514...1e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som skurrer med historien din, TS. Han filmer dobbelthaken og valkene til den normalvektige kjæresten? Hvis man er normalvektig har man vel ikke dobbelthake eller valker...

Anonymkode: 1aa19...53c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er noe som skurrer med historien din, TS. Han filmer dobbelthaken og valkene til den normalvektige kjæresten? Hvis man er normalvektig har man vel ikke dobbelthake eller valker...

Anonymkode: 1aa19...53c

Klart man har. Det handler om hvordan man sitter, hvilke vinkler etc.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som skurrer med historien din, TS. Han filmer dobbelthaken og valkene til den normalvektige kjæresten? Hvis man er normalvektig har man vel ikke dobbelthake eller valker...

Anonymkode: 1aa19...53c

Kan man vel ha! Hud på magen som ligner valker i visse stillinger er helt normalt, nesten uansett vekt. Og dobbelthake kan man ha også, uten at man er overvektig. 
 

Hun bør forøvrig få vite hvordan han latterliggjør henne. Er utrolig dårlig gjort! 

Anonymkode: 7ab3e...94c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

J23 

Har datet en mann (28år) i et halvt år nå. Her en dag fikk han snaps av bestekompisen sin som tok bilder av samboeren mens hun spiste. Han zoomer da inn på dobbelhaken hennes og filmet valkene på magen hennes mens hun lå på sofaen, dette såklart uten at hun ante det. Denne jenta er også helt normalvektig, tipper hun har en bmi på 22-23. Typen hennes klager hele tiden på at hun er så tjukk og han jeg dater er enig. 
 

En annen dag fikk han flere snaps. Da hadde denne jenta besøk av bestevenninnen sin. Så da filmet bestekompisen til han jeg dater rompen til venninnen, gjennom flere videoer. Jeg reagerte på dette og det han jeg datet hadde å si var «men hun ser jo flott ut da». 
 

Er det vanlig at menn gjør dette? Eller er det jeg som overreagerer? 
 

Har fått avsmak av han jeg dater etter dette, noe han synes er urettferdig fordi «han ikke har gjort noe galt». 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Valker og normalvektig hører ikke sammen. Man har ikke valker når man er normalvektig. 

Forøvrig høres dette bare rart ut. Hvem holder på sånn egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Klart man har. Det handler om hvordan man sitter, hvilke vinkler etc.

All den tid valker faktisk kun finnes på overvektige så medfører ikke dette riktighet. 

Du tenker kanskje på hudfolder? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mezinchaleft skrev:

Valker og normalvektig hører ikke sammen. Man har ikke valker når man er normalvektig. 

Forøvrig høres dette bare rart ut. Hvem holder på sånn egentlig. 

Du er ikke særlig smart. Du vet at man kan ha valker som følge av overflødig hud? Du vet at fett på kroppen fordeles forskjellig fra person til person og at en normalvektig person kan ha litt ekstra på magen? Herregud, noen menn er bare helt korka. Deg inkludert. 

Anonymkode: 77afa...818

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er ikke særlig smart. Du vet at man kan ha valker som følge av overflødig hud? Du vet at fett på kroppen fordeles forskjellig fra person til person og at en normalvektig person kan ha litt ekstra på magen? Herregud, noen menn er bare helt korka. Deg inkludert. 

Anonymkode: 77afa...818

Da kalles det hudfolder, ikke valker. 

Forøvrig bør du passe språkbruken din, skrive til en voksen mann på dem måten. Vask munnen din frøken! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som skurrer med historien din, TS. Han filmer dobbelthaken og valkene til den normalvektige kjæresten? Hvis man er normalvektig har man vel ikke dobbelthake eller valker...

Anonymkode: 1aa19...53c

Har ikke noe å si om kjæresten er normalvektig eller ikke! Man latterliggjør ikke sin egen kjæreste! Sånt gjør man bare ikke!

Anonymkode: 5b340...4f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig respektløst!

Og at han typen din ikke ser problemer med at bestekompisen oppfører seg heslig overfor dama si... altså. Hvis dere blir kjærester så vet du at din kjæreste kommer til å sende akkurat samme meldinger av deg. Dessverre.

Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

J23 

Har datet en mann (28år) i et halvt år nå. Her en dag fikk han snaps av bestekompisen sin som tok bilder av samboeren mens hun spiste. Han zoomer da inn på dobbelhaken hennes og filmet valkene på magen hennes mens hun lå på sofaen, dette såklart uten at hun ante det. Denne jenta er også helt normalvektig, tipper hun har en bmi på 22-23. Typen hennes klager hele tiden på at hun er så tjukk og han jeg dater er enig. 
 

En annen dag fikk han flere snaps. Da hadde denne jenta besøk av bestevenninnen sin. Så da filmet bestekompisen til han jeg dater rompen til venninnen, gjennom flere videoer. Jeg reagerte på dette og det han jeg datet hadde å si var «men hun ser jo flott ut da». 
 

Er det vanlig at menn gjør dette? Eller er det jeg som overreagerer? 
 

Har fått avsmak av han jeg dater etter dette, noe han synes er urettferdig fordi «han ikke har gjort noe galt». 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Det er forferdelig normalt å filme folk som ikke aner noe som helst om at de blir filmet. 
Si fra at du finner denne oppførselen usmakelig .

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

J23 

Har datet en mann (28år) i et halvt år nå. Her en dag fikk han snaps av bestekompisen sin som tok bilder av samboeren mens hun spiste. Han zoomer da inn på dobbelhaken hennes og filmet valkene på magen hennes mens hun lå på sofaen, dette såklart uten at hun ante det. Denne jenta er også helt normalvektig, tipper hun har en bmi på 22-23. Typen hennes klager hele tiden på at hun er så tjukk og han jeg dater er enig. 
 

En annen dag fikk han flere snaps. Da hadde denne jenta besøk av bestevenninnen sin. Så da filmet bestekompisen til han jeg dater rompen til venninnen, gjennom flere videoer. Jeg reagerte på dette og det han jeg datet hadde å si var «men hun ser jo flott ut da». 
 

Er det vanlig at menn gjør dette? Eller er det jeg som overreagerer? 
 

Har fått avsmak av han jeg dater etter dette, noe han synes er urettferdig fordi «han ikke har gjort noe galt». 

Anonymkode: 8b4a5...6c4

Nei, det er ikke vanlig for normalt utviklede mannfolk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som skurrer med historien din, TS. Han filmer dobbelthaken og valkene til den normalvektige kjæresten? Hvis man er normalvektig har man vel ikke dobbelthake eller valker...

Anonymkode: 1aa19...53c

Eh jo? Jeg hadde masse valker da jeg var normalvektig.

Ikke når jeg sto, men når jeg så nedover fikk jeg dobbelthake og når jeg satt helt vanlig så tøyt mageskinnet + litt fett over buksa.

Når er jeg et par kilo overvektig og ser faen ikke ut som et menneske, mer som Michelinmannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, loveli skrev:

Eh jo? Jeg hadde masse valker da jeg var normalvektig.

Ikke når jeg sto, men når jeg så nedover fikk jeg dobbelthake og når jeg satt helt vanlig så tøyt mageskinnet + litt fett over buksa.

Når er jeg et par kilo overvektig og ser faen ikke ut som et menneske, mer som Michelinmannen. 

Kanskje du undervurderer din egen vekt? Jeg synes ihvertfall at valker og dobbelthake er et tegn på overvekt. 

Anonymkode: 1aa19...53c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn holder ikke på sånn, gutter derimot syntes sikkert sånt er festelig.

Anonymkode: 45e31...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du undervurderer din egen vekt? Jeg synes ihvertfall at valker og dobbelthake er et tegn på overvekt. 

Anonymkode: 1aa19...53c

Hva du synes er irrelevant. 

TS, det der er noe av det kvalmeste og respektløse jeg har lest. Vær trygg på at din kjæreste gjør det samme mot deg.

Anonymkode: 9815c...26d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...