Gå til innhold

Er det noen som fremdeles kjøper skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Ludovica- skrev:

Aldri skjønt hva folk elsker med Converse.. de har sånn bananform som virkelig ikke ser bra ut. Ingen som kler det.

Enig. Klovnesko. 

Husker jeg brukte det på ungdomsskolen kun fordi det var populært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne gjerne tenkt meg boot cut eller lignende, men finner ingen med høyt liv. Jeg har lang overkropp og vanlige jeans er vanligvis alt for lave.

Anonymkode: 268d0...7b3

Sjekk ut ribcage bootcut (levis), de er perfekte for en slik kroppsfasong du beskriver. For meg som er lavere og har noe som ligner på bilringer så passet de ikke, men de var råfine. 

Anonymkode: d5c05...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper skinny jeans, kutter ikke ut noe jeg liker bare fordi det ikke er in lengre. 

Anonymkode: 53b83...a67

Jeg kjøper heller ikke buser fordi de er "in", det er mange busker jeg ikke liker, men har oppdaget at det finnes så utrolig mange fine jeans, som ikke er skinny, og skinny er noe jeg har gått mye med. 

Anonymkode: d5c05...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har hofter og og smal midje og litt større lår, men de nye jeansene ser ikke ut på meg, så bruker fortsatt skinny jeans jeg da, men ikke skinny jeans som er høye i livet da. Liker vanlig høyde, under navlen. Men har prøvd en del mom jeans osv osv. ser ut som en et telt rett og slett. 

Anonymkode: fe22c...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ludovica- skrev:

Jeg tok på meg en skinny jeans her om dagen. Så meg i speilet og tok den av igjen. Virkelig uflatterende på meg. Fremhever absolutt alt på en dårlig måte. 

(Har heller ikke brukt skinnyjeans på ganske lenge fordi jeg aldri syns jeg er fin i dem). 

Opplever det samme selv, og jeg som var så glad i skinny, men nå som jeg har kjøpt momjeans, boyfriend jeans og vide jeans, blir jeg nesten litt satt ut når jeg tar på meg skinny, det fremhever alt og ser bare fælt ut.

Anonymkode: d5c05...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BeautyBox skrev:

Converse?! Er jo ingenting som får føttene til å se uproporsjonalt større ut enn det Converse gjør...

 

1 time siden, Ludovica- skrev:

Aldri skjønt hva folk elsker med Converse.. de har sånn bananform som virkelig ikke ser bra ut. Ingen som kler det.


Det synes jeg ikke 🤷‍♀️ Kanskje hvis man har veldig lange føtter eller noe sånt? har så tynne ankler så hvis buksen er inntilsittende så ser det rart ut med sko som er mer chunky mens sko som er tett inntil foten som lette joggesko eller for eksempel converse. Wide leg jeans er mye lettere for meg å style med sko siden det ikke blir så lett uproposjonert. Og jeg ELSKER ikke converse eller noe var bare første eksempel jeg kom på av sko som sitter tett på foten og ikke får anklene/leggene mine til å se ut som to fyrstikker nedi klovnesko i skinny jeans 😛

Anonymkode: 87861...2e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut ribcage bootcut (levis), de er perfekte for en slik kroppsfasong du beskriver. For meg som er lavere og har noe som ligner på bilringer så passet de ikke, men de var råfine. 

Anonymkode: d5c05...83b

Bare så synd at lommene er plassert langt oppå ryggen som på 99% av alle bukser i dag.  Er ikke kledelig på noen rumper. 

Anonymkode: 3af9d...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene som liksom er trendy nå er sånne som pensjonister gikk med da jeg var liten 🤭 jeg synes det ser helt forferdelig ut. Gjennomsnittshøyden på jenter her til lands ligger vel rundt 165 å uansett hvor tynn du er så ser du "stutt-tjukk" og bomsete ut i de buksene.

Anonymkode: 04263...4f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De buksene som liksom er trendy nå er sånne som pensjonister gikk med da jeg var liten 🤭 jeg synes det ser helt forferdelig ut. Gjennomsnittshøyden på jenter her til lands ligger vel rundt 165 å uansett hvor tynn du er så ser du "stutt-tjukk" og bomsete ut i de buksene.

Anonymkode: 04263...4f3

Ja og mye av grunnen er feilplasserte lommer og liv samt at lengden stopper midt på leggen. Litt vide bukser med lavere og større lommer samt normalt liv og full lengde hjelper veldig.   Ikke akkurat heldig når man er normal/smålubben og er under 1,70. 

Anonymkode: 3af9d...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 


Det synes jeg ikke 🤷‍♀️ Kanskje hvis man har veldig lange føtter eller noe sånt? har så tynne ankler så hvis buksen er inntilsittende så ser det rart ut med sko som er mer chunky mens sko som er tett inntil foten som lette joggesko eller for eksempel converse. Wide leg jeans er mye lettere for meg å style med sko siden det ikke blir så lett uproposjonert. Og jeg ELSKER ikke converse eller noe var bare første eksempel jeg kom på av sko som sitter tett på foten og ikke får anklene/leggene mine til å se ut som to fyrstikker nedi klovnesko i skinny jeans 😛

Anonymkode: 87861...2e1

Tja jeg syns converse har en fasong som er uflatterende. De er veldig flate og buer litt oppover, noe som er lite flatterende for beina. Da syns jeg heller litt chunky sko gir beina et mer "løft". 

Jeg skjønner at man har ulik fasong, og kler ulike ting. Men akkurat converse syns jeg virkelig ingen kler. Finnes da andre type nette sko som ser bedre ut. Men det er min mening da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ludovica- skrev:

Tja jeg syns converse har en fasong som er uflatterende. De er veldig flate og buer litt oppover, noe som er lite flatterende for beina. Da syns jeg heller litt chunky sko gir beina et mer "løft". 

Jeg skjønner at man har ulik fasong, og kler ulike ting. Men akkurat converse syns jeg virkelig ingen kler. Finnes da andre type nette sko som ser bedre ut. Men det er min mening da. 

Okeei men poenget mitt var jo ikke at converse er så voldsomt flotte eller at chunky sko er stygge? Prøver å si at det er vanskeligere å style sko med skinny jeans. I alle fall for meg som har tynne legger og ankler. Med vide bukser så kan jeg bruke alle typer sko og det ser fint ut, fordi jeg slipper den voldsomme overgangen fra sko til legger som gjør at skoene ser enorme ut og leggene ser alt for tynne ut i forhold - som de gjør hvis jeg bruker skinny jeans og noe annet enn tynne tettsittende sko. Drit nå i conversene, det var et eksempel på en tynn sko liksom, ikke meningen at noen skulle henge seg opp i det 

Anonymkode: 87861...2e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle store trender følger en kurve i topper - noen starter det, deretter følger nesten alle etter, noen er etternølere. 
Skinny jeans er helt ute. Men fortsatt er det mange som kjøper det, men de som kjøper det er etterdiltere. Her i Bærum er det ingen med skinny jeans lenger. Heldigvis, det kler veldig få. 

Anonymkode: ab9f8...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle store trender følger en kurve i topper - noen starter det, deretter følger nesten alle etter, noen er etternølere. 
Skinny jeans er helt ute. Men fortsatt er det mange som kjøper det, men de som kjøper det er etterdiltere. Her i Bærum er det ingen med skinny jeans lenger. Heldigvis, det kler veldig få. 

Anonymkode: ab9f8...a4c

Er det ikke litt rart at alle kleskjeder selger mest skinnyjeans av alle typer jeans hvis det er ut?🤣

Anonymkode: 3af9d...1b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fant ut i sommer at jeg personlig er ferdig med dem. De fremhever lite for meg, og jeg ser ubalansert ut.

Anonymkode: 80020...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Ludovica- skrev:

Tja jeg syns converse har en fasong som er uflatterende. De er veldig flate og buer litt oppover, noe som er lite flatterende for beina. Da syns jeg heller litt chunky sko gir beina et mer "løft". 

Jeg skjønner at man har ulik fasong, og kler ulike ting. Men akkurat converse syns jeg virkelig ingen kler. Finnes da andre type nette sko som ser bedre ut. Men det er min mening da. 

Enig. 

Men for all del synes jeg folk skal kle seg i det de selv liker. Jeg bestemmer heldigvis ikke det, men er bare ikke enig i at føttene ikke ser noe annet enn gedigne ut i Converse, med mindre man har str 32 i sko. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Ludovica- skrev:

Aldri skjønt hva folk elsker med Converse.. de har sånn bananform som virkelig ikke ser bra ut. Ingen som kler det.

De er forferdelig ubehagelige å gå med også. Skjønner heller ikke hypen. 

Anonymkode: 5dab5...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, BeautyBox skrev:

Enig. 

Men for all del synes jeg folk skal kle seg i det de selv liker. Jeg bestemmer heldigvis ikke det, men er bare ikke enig i at føttene ikke ser noe annet enn gedigne ut i Converse, med mindre man har str 32 i sko. 😅

Jeg bruker str 40 og går i alle typer sneakers, driter i om føttene mine ser store ut, jeg er høy og det ville sett merkelig ut om jeg hadde str 36 i sko. Heldigvis ristet jeg av meg slike tåpelige komplekser i 20 årene. 

Anonymkode: 3af9d...1b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker str 40 og går i alle typer sneakers, driter i om føttene mine ser store ut, jeg er høy og det ville sett merkelig ut om jeg hadde str 36 i sko. Heldigvis ristet jeg av meg slike tåpelige komplekser i 20 årene. 

Anonymkode: 3af9d...1b1

Som sagt, bruk det om du liker det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...