Gå til innhold

Er det noen som fremdeles kjøper skinny jeans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i klesbutikk og 95% av jeansene. Se på salgsstativene våres, der finner du som regel de vide etterhvert. Selger kanskje 2-3 av de når de er nye, så stopper de opp fullstendig. Har forresten kunder i absolutt alle aldere.

Selv bruker jeg bare skinnyjeans, men gjerne vide av andre typer bukser.

Anonymkode: da9e6...96b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker egentlig alle typer bukser du nevner. Prøver og ikke begrense stilen min til det som er "inn". Selv om jeg blir nok påvirket jeg også. Men prøver å fokusere på det jeg faktisk kler. Og er det en ting jeg har sett, så er det at vi kler virkelig forskjellige ting. Jeg har feks sett noen som ser fantastiske ut i mom jeans, og andre ikke. Jeg prøvde de selv for har mest skinny jeans og noen boot cut, men jeg så virkelig ikke ut i de. Det tror jeg er noe av det verste jeg har sett på meg. Fikk en helt rar fasong og rumpa mi lå skikkelig i press, så det så ut som rumpa og beina gikk i ett😀 Og ja, gikk opp flere størrelser helt til jeg druknet i buksene. Nei, det var rett og slett ikke for meg. Men vi kler og passer så mye forskjellig og det er jo fint med variasjon 😊

Anonymkode: a1d2c...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke kjøpe jeans med høyt liv fordi alle går opp til ribbeina på meg og fremhever nedre del av magen. Eneste jeans jeg kan bruke er mid-rise og det har jeg til gode å finne med stretch i noe annet enn skinny. Tar gjerne i mot tips!

Anonymkode: c3c18...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper skinny jeans, kutter ikke ut noe jeg liker bare fordi det ikke er in lengre. 

Anonymkode: 53b83...a67

Dette 

Anonymkode: a0184...eb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kropper kler best skinny. Og det er fortsatt mange som bruker skinny, og det selges fortsatt maaange skinny i butikkene. Det blir ikke upopulært bare fordi noen av dere har bestemt dere for at 90-talls bukser er finere 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser ut som de fortsatt er populære blant kvinner i tretti- og førtiårene. Jeg ser få unge i slike nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er høy og tynn, og bruker bare skinny ser bare så rar ut i momjeans.

Anonymkode: ed522...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen år siden jeg sluttet å bruke skinny jeans. Jeg har dem enda da, bakerst i skapet. 

Gikk først over til chinos, og nå bruker jeg omtrent bare girlfriend/boyfriend/mom-jeans. Eeeelsker det! Det er så behagelig. Jeg er i nedre sjiktet av normalvektig, men ser slankere ut i jeans som ikke sitter som pølseskinn, og det liker jeg. Liker den oversized moren da, og bruker også oversized gensere. 

Anonymkode: fbe02...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok på meg en skinny jeans her om dagen. Så meg i speilet og tok den av igjen. Virkelig uflatterende på meg. Fremhever absolutt alt på en dårlig måte. 

(Har heller ikke brukt skinnyjeans på ganske lenge fordi jeg aldri syns jeg er fin i dem). 

Endret av Ludovica-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper det aldri lenger. Tok på meg en gammel skinny jeans her om dagen og følte meg direkte kvalt, den klemte ubehagelig på alle steder og jeg fikk skikkelig ulekre legger/ankler. 

Den originale skinny jeans'en var uansett den som Kate Moss og diverse rockestjerner gikk med, altså skikkelig raw denim. Den kan være kul, men nesten utelukkende på folk som er heroin-tynne :P Den billige stretch-versjonen fra Bik Bok som har dominert det norske motebildet er bare en tights i mine øyne, verken kul eller flatterende.

Selv bruker jeg noen ganger mom jeans, men stort sett regular fit, altså ganske rette jeans som verken er baggy eller trange. Og aller helst bruker jeg noe annet enn jeans, stoffbukser er ofte mer elegant synes jeg.

Anonymkode: 6bc06...faa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker skinny og fortsetter med det, for det passer kroppen min. 
Vil bare tilføye at det ABSOLUTT styggeste jeg ser er lett lubne damer (som meg selv) i bukser med vide & korte ben 🙈 

Kan forresten ikke komme på EN kroppstype som kler korte vide ben, hvorfor lager de sånt? 😬 Skjønner at det er trendy, men det er jo fascinerende når stygge ting blir trendy 🤷🏼‍♀️
 

Kort litt lubben kropp som deles ytterligere opp av vidt ben som slutter midt på leggen, yikes 😅

Anonymkode: 497c7...2da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor og fyldig og har et par skinny jeans. Må ha lang genser til men det funker på meg. Syns det er vanskelig å finne gode, fine jeans, for med en gang man er litt vid i livet så blir buksebeina ditto videre, og man ender opp med å se ut som en klovn! Noe jeg ikke er komfortabel med... Har også et par boot cut, de funker også bra på meg. Usikker på andre typer jeans, for som sagt - vidt liv og tynne ben er ikke alltid like godt å finne bukser til.  

blåser forøvrig i moten, det som ser pent ut på meg går jeg med ;)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg har brukt skinny jeansene mine siden jeg kjøpte den første vide buksen min i sommer 😂 så alle gikk det med så tenkte teste så ble jeg hektet. Synes de vide buksene er mye enklere å style. Jeg har utrolig tynne legger og ankler og skinny jeans er jo helt UMULIG å kombinere med sko for min del. Ser ut som jeg har helt enorme føtter unntatt i lette sneakers eller converse. Jeg bruker ikke hæler heller. Synes de wide leg buksene er mye lettere å style pluss mer behagelige. 

Anonymkode: 87861...2e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig glad i skinny jeans. Eller, har funnet 1 modell som sitter skikkelig bra, og går egentlig bare med den. Orker ikke å prøve meg på noe annet før de blir slitt ut, for haaater bukseshopping! Men det har jo med kroppen min å gjøre. Synes mye er dritstilig på andre, men kler det ikke nødvendigvis selv. Jeg er veldig smal i livet med timeglassfasong og muskuløse lår. Så bukser som skal være litt løse blir enten altfor store I livet eller trange på en del av låret. Så stretch bukser som skal sitte tett er mye enklere å få til å funke. Dessuten er det 20 cm forskjell mellom midjen min og bryst/hofter, så alle overdeler blir jo løse på meg. Og med videre bukser ser jeg ut som jeg går i daffeklær. Oversized er ikke pent på meg liksom. Og så liker jeg at skinny jeans er tett på ankelen, så de er enkle å kombinere med Chelsea boots og er tette for luften når det er kaldt. Jeg er også lang, så mom jeans og cropped jeans blir jo fort altfor korte. Men, blir vel sånn etterhvert at jeg må bite i det sure eple og finne noe nytt som funker for meg... 

Anonymkode: 659c2...199

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg har brukt skinny jeansene mine siden jeg kjøpte den første vide buksen min i sommer 😂 så alle gikk det med så tenkte teste så ble jeg hektet. Synes de vide buksene er mye enklere å style. Jeg har utrolig tynne legger og ankler og skinny jeans er jo helt UMULIG å kombinere med sko for min del. Ser ut som jeg har helt enorme føtter unntatt i lette sneakers eller converse. Jeg bruker ikke hæler heller. Synes de wide leg buksene er mye lettere å style pluss mer behagelige. 

Anonymkode: 87861...2e1

Converse?! Er jo ingenting som får føttene til å se uproporsjonalt større ut enn det Converse gjør...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja de selger de i absolutt alle klesbutikker og det er slim fit/skinny det er mest av så det er klart at mange kjøper de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, youcancallmejune skrev:

De ser ut som de fortsatt er populære blant kvinner i tretti- og førtiårene. Jeg ser få unge i slike nå. 

Jeg ser ungdom i de hver eneste dag.  Bor i en mellomstor by på Østlandet. 

Anonymkode: 3af9d...1b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ungdom i de hver eneste dag.  Bor i en mellomstor by på Østlandet. 

Anonymkode: 3af9d...1b1

Jeg var på Oslo fashion outlet (i vestby 😅) ista, og da gikk de fleste av ungdommene med skinnyjeans, så bare to med store bukser. 

Anonymkode: 3e296...8d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, BeautyBox skrev:

Converse?! Er jo ingenting som får føttene til å se uproporsjonalt større ut enn det Converse gjør...

Aldri skjønt hva folk elsker med Converse.. de har sånn bananform som virkelig ikke ser bra ut. Ingen som kler det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...