Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anne Rimmen har dansk og norsk statsborgerskap. Søren, jeg vil at det skal være Karen-Marie Ellefsen, det hadde vært så gøy, men nå begynner jeg nesten å tro Anne Rimmen pga dette og de der kortene. Hun er jo også sportsjournalist, så det som kan stemme med KM kan for så vidt stemme med henne også, hvis man tolker det metaforisk.

Anonymkode: b9313...d89

Det er jo helt opplagt at det er Anne Rimmen, 99,9 % sikkert. Egentlig 100.

Anonymkode: e3b82...089

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aylar?

Anonymkode: 8a152...3db

Aylar er født i 1984. Anne Rimmen i 1981, det rette svaret. Skjønner at folk kan tenke Tutta Pettersen også, født 1981, men passer bedre på Rimmen når vi ser på alle hintene. Samt stemme og fremtoning.

Anonymkode: e3b82...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt opplagt at det er Anne Rimmen, 99,9 % sikkert. Egentlig 100.

Anonymkode: e3b82...089

Lite sannsynlig

Anonymkode: 096aa...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan bare ikke være Anne Rimmen som er ravnen selv om stemmen hennes ligner litt.. Har et par navn på blokka som passer til flere av hintene men det med steiner, der står jeg fast. 

Samtidig så sier hun at panelet er på tynn is når de foreslår Marit Bjørgen, Maren Lundby, Anette Sagen og Helene Olafsen. Hadde hun vært en annen vintersportutøver så hadde det blitt villedende å si? Eller kan det hende vi har med en kunstløper å gjøre? Anne Line Gjersem har stått på pallen i OL(det har ikke søsteren), men har hun tatt gull? Men det virker litt far off. Hun er jo ikke like kjent for folk som de overnevnte fks. 

Hva med Andrine Flemmen? Kan 1981 være det året hun startet med ski/alpint? Hun er jo typen til å delta på underholdningsprogram ref. deltakelse i skal vi danse og mesternes mester(tror jeg?)

Anonymkode: cdf7c...207

Tenkte også i baner om en kunstløper, pga det med tynn is og at hun har sånn ballettsktig bevegelse på introen sin. Men kom frem til at det ikke finnes noen spesielt kjente kunstløputøvere. Tenker at det Må være en rimelig almennt kjent Person. Pga det tenker jeg også at Herman Dahl er for ukjent, og det samme med Ingeborg walther (som jeg tror er trollet),

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt opplagt at det er Anne Rimmen, 99,9 % sikkert. Egentlig 100.

Anonymkode: e3b82...089

Men i tredje episode snakket hun om at hun likte å vinne og konkurrere, og det var mye mer tydelig at det var snakk om en som selv er utøver. Jeg har også tenkt at Anne Rimmen passer til mange av hintene. Pluss At stemmen ligner. ,men ble veldig usikker igjen nå i går

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett alle episodene, men jeg tror trollet er Heidi Ruud Ellingsen, hun som er gift med Ousdal. 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, jeg har nullstilt vikingen jeg, hahaha tenkte først det var noe YouTube greier, men nå er jeg blitt høyst usikker på denne og, og tenker at disse YouTube-kjendisene ikke er kjente nok for å være med på dette. 

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte også i baner om en kunstløper, pga det med tynn is og at hun har sånn ballettsktig bevegelse på introen sin. Men kom frem til at det ikke finnes noen spesielt kjente kunstløputøvere. Tenker at det Må være en rimelig almennt kjent Person. Pga det tenker jeg også at Herman Dahl er for ukjent, og det samme med Ingeborg walther (som jeg tror er trollet),

Anonymkode: 0b718...2e2

Anne Line Gjersem har kvalifisert seg til OL. Hun har dessverre ikke stått på pallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ah, jeg har nullstilt vikingen jeg, hahaha tenkte først det var noe YouTube greier, men nå er jeg blitt høyst usikker på denne og, og tenker at disse YouTube-kjendisene ikke er kjente nok for å være med på dette. 

Anonymkode: 0b718...2e2

Og det er noe veldig kjent med stemmen!,

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er noe veldig kjent med stemmen!,

Anonymkode: 0b718...2e2

Måten han går på ser ut som en hip hoper

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, jeg har nullstilt vikingen jeg, hahaha tenkte først det var noe YouTube greier, men nå er jeg blitt høyst usikker på denne og, og tenker at disse YouTube-kjendisene ikke er kjente nok for å være med på dette. 

Anonymkode: 0b718...2e2

Men Herman Dahl var jo også med i og vant underholdningsprogrammet Maestro på NRK. Det gjør nok at han er kjent for et annet publikum. 

Anonymkode: 7b079...038

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vikingen høres ut som Aleksander wallmann. Men tviler på at hintene stemmer

Anonymkode: 0b718...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Olsen skrev:

Anne Line Gjersem har kvalifisert seg til OL. Hun har dessverre ikke stått på pallen.

Hun deltok i OL i Sotchi i 2014 og kvalifiserte seg til friløpet, men ble nummer 24 (siste plass i friløpet). Det er likevel en veldig sterkt presentasjon, for det er svært krevende å være blant de beste i kunstløp og i det hele tatt kvalifisere seg til OL i kunstløp. Det er ingen norske kunstløpere som har vunnet noe OL siden Sonja Hennie ;) Når det er sagt så har Anne Line vunnet både NM hjemme og internasjonal konkurranse, men ikke mot de beste i verden. Kunstløpere deltar i ulike stevner rundtomkring, og det er bare i mesterskapene man får målt seg opp mot de beste vanligvis. Anne Line bor dessuten i Sverige med kjæresten sin, hun er også veldig lav og tynn, så det hadde man sett på kroppsformen også.

Det er helt sant - det er ingen norske kunstløpere som er spesielt kjent og som har gjort seg veldig bemerket bortsett fra Sonja Hennie. Så det ville jeg utelukket med en gang - men hva med skøyter? Hva heter hun kvinnelige skøyteløperen som har gjort seg bemerket internasjonalt? 

Endret av missmcbeal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollet sier i hintet: Finnes det kjærlighet for sånne som meg? Både Ulrikke, Cess, Ingeborg og Lisa Børud har kjærester. Lisa har da giftet seg også.

Kan det være Hanne "eg er singel" Sørvaag?

Anonymkode: 9dfc1...fcd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trollet sier i hintet: Finnes det kjærlighet for sånne som meg? Både Ulrikke, Cess, Ingeborg og Lisa Børud har kjærester. Lisa har da giftet seg også.

Kan det være Hanne "eg er singel" Sørvaag?

Anonymkode: 9dfc1...fcd

Hanne røk ut som nummer 4 i Stjernekamp, er stor fan av Dolly Parton (9-5) og har hatt tribute konserter til ære for Dolly...Hun jobber jo non stop har hun sagt i intervjuer...

Anonymkode: 9dfc1...fcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, missmcbeal skrev:

Hun deltok i OL i Sotchi i 2014 og kvalifiserte seg til friløpet, men ble nummer 24 (siste plass i friløpet). Det er likevel en veldig sterkt presentasjon, for det er svært krevende å være blant de beste i kunstløp og i det hele tatt kvalifisere seg til OL i kunstløp. Det er ingen norske kunstløpere som har vunnet noe OL siden Sonja Hennie ;) Når det er sagt så har Anne Line vunnet både NM hjemme og internasjonal konkurranse, men ikke mot de beste i verden. Kunstløpere deltar i ulike stevner rundtomkring, og det er bare i mesterskapene man får målt seg opp mot de beste vanligvis. Anne Line bor dessuten i Sverige med kjæresten sin, hun er også veldig lav og tynn, så det hadde man sett på kroppsformen også.

Det er helt sant - det er ingen norske kunstløpere som er spesielt kjent og som har gjort seg veldig bemerket bortsett fra Sonja Hennie. Så det ville jeg utelukket med en gang - men hva med skøyter? Hva heter hun kvinnelige skøyteløperen som har gjort seg bemerket internasjonalt? 

Helt enig! noe skjedde med min sitering. Det var noen som mente at Anne Line Gjersem stod på pallen i OL. Det gjorde hun ikke. Hun gorde likevel en veldig god innsats ved å være kvalifisert, og delta i OL. Hvis du tenker på en skøyteløper  i lengdeløp, kan det være Hege Bøkko du tenker på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror absolutt Cess kan overraske der! Jeg hørte henne synge halvveis ordentlig en gang, og har ingen tvil om at hun kan være trollet når hun synger uten å tulle. Trollet har også litt problemer med å bære de høye lange tonene, noe feks Ulrikke ikke har. Og som tyder på at det kan være en person som ikke synger sånn til vanlig.

Ulrikke postet jo dessuten på insta i går med direktesendt skal vi danse i bakgrunnen, så det utelukker vel henne.. 

Anonymkode: 5d02b...fae

Det at hun postet det kan være for å villede oss😊Kanskje kjæresten fikk låne telefonen hennes😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man går ut fra at ravnen har noe med sport å gjøre og at kortene betyr at vedkommende er født i 1981, kan det da være en skiskytter? De går vel også noen renn i Holmenkollen . Thora Berger er født i 1981, har mange medaljer og har gjort det bedre enn sin bror Lars Berger. Har bygget reir over hele verden, kan det ha sammenheng med treningsleire og konkurranser ? Tror jeg har sett henne synge, men husker ikke hvor bra det var. Og om skiskyttere har grasiøse armbevegelser aner jeg ikke. Måtte bare prøve å få tankene bort fra Rimmen/Pettersen.

Anonymkode: 65c13...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...