Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

Det var noen som nevnte det med blå øyne tidlig i den andre tråden. 

Anonymkode: 7a03a...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også at det er Jan Gunnar Solli, som jeg skrev over her har elgen veldig blå øyne, samme som han. I forrige program ble han filmet utenfor og inne på Pigalle i Oslo, da tenkte jeg hva i all verden har det med han å gjøre? Jeg grubla litt og jeg tror at årsaken er at Pigalle ligger på Grønland i Oslo. Solli har spilt for Odd Grenland. Ordkløveri. Jeg tror også at puslespillbrikken til Bergen er fordi han har spilt for Brann. Han sang sangen Roses og han har spilt for Rosenborg 😊 Mulig jeg er helt på jordet, men han er jo også DJ og liker dance/trancemusikk. Plakaten dere henviser til kan være fordi han har spilt for New York Red Bulls. Vi får se om det kommer flere hint ikveld 🥳😀 Jeg tror ihvertfall at det er Jan Gunnar Solli som er elgen 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en rev bak på jakken til Vikingen, The Fox? En av Ylvis brødrene. 

Anonymkode: 14e38...9e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så en rev bak på jakken til Vikingen, The Fox? En av Ylvis brødrene. 

Anonymkode: 14e38...9e8

Det var maskoramalogoen som ser ut til å skulle forestille en rev.

Anonymkode: cdf7c...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Så en rev bak på jakken til Vikingen, The Fox? En av Ylvis brødrene. 

Anonymkode: 14e38...9e8

Jeg tenkte akkurat det samme🙂

Anonymkode: 3156c...476

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes stemmen til vikingen ligner på stemmen til Bård Ylvisåker, Aleksander Walmann og Rybak. Haha. Men Hintene passer ikke dem, så  det er nok Herman Dahl som mange her sier. 

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet har jeg nå fått for meg er Maria Haukaas Mittet.... 🙈Ser tilbake på hint og tenker på Marihøne som "Maria fly-fly" og tror hintet om at hun ikke alltid velger frisyre er ref tilbake til Idol i 2004, da stylisten hennes fikk tyn for sveisen hennes :ler:

Anonymkode: ac063...974

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trollet har jeg nå fått for meg er Maria Haukaas Mittet.... 🙈Ser tilbake på hint og tenker på Marihøne som "Maria fly-fly" og tror hintet om at hun ikke alltid velger frisyre er ref tilbake til Idol i 2004, da stylisten hennes fikk tyn for sveisen hennes :ler:

Anonymkode: ac063...974

Men stemmen ligner jo ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 94549...6d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lå en pakke med knekkebrød og makrell i tomat oppå klossene i hintvideoen til Trollet i dag🤔

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle skjønner da i hvert fall nå at ravnen er Anne Rimmen. Den vesle tvilen som var ble feid til side da hun sa at hun har vunnet en pris, stemt frem av folket. Anne Rimmen vant folkets pris på Gullruten i 2011.

Om de tre andre så visste vi jo allerede fra før at det er Markus Bailey, Herman Dahl og Ulrikke Brandstorp. Er så lett å se/høre at man ikke trenger noen hint.

Anonymkode: e3b82...089

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Enig der. Tror både Carew og Bailey er ganske utelukket. Mannen som har laget kostymene har jo sagt noe om dette:

«Han har også lagt vekt på personlegdomen til personen som er inne i kostymet.

– Det er «quirky» detaljar og eit uttrykk som passar personen. Det har vi gjort i samarbeid med deltakarane for at det skal vere eit DNA.

Derfor har han også støypt eigne augo slik at blikket har blitt tilpassa kvar enkelt karakter.

Han kan også fortelje om at kvart kostyme har hint og avleiingar.»

Anonymkode: 5d02b...fae

Men har Vedum blå øyne, som fugleskremselet har? Det er blikket som er tilpassa, ikke fargen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JohanneK skrev (På 28.11.2020 den 8.24):

Jeg har også trodd at elgen var Markus Bailey, men elgen har veldig blå øyne, derfor er jeg usikker på om det er han. Noen som kan forklare elgens blå øyne om det er Bailey som skjuler seg bak maska? 😊

Fugleskremselet hadde også blå øyne, men har Vedum det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det lå en pakke med knekkebrød og makrell i tomat oppå klossene i hintvideoen til Trollet i dag🤔

Anonymkode: 5d02b...fae

Kunne jo vært meg det da😁

Anonymkode: 7a03a...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alle skjønner da i hvert fall nå at ravnen er Anne Rimmen. Den vesle tvilen som var ble feid til side da hun sa at hun har vunnet en pris, stemt frem av folket. Anne Rimmen vant folkets pris på Gullruten i 2011.

Om de tre andre så visste vi jo allerede fra før at det er Markus Bailey, Herman Dahl og Ulrikke Brandstorp. Er så lett å se/høre at man ikke trenger noen hint.

Anonymkode: e3b82...089

Feil.

Anonymkode: cdf7c...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alle skjønner da i hvert fall nå at ravnen er Anne Rimmen. Den vesle tvilen som var ble feid til side da hun sa at hun har vunnet en pris, stemt frem av folket. Anne Rimmen vant folkets pris på Gullruten i 2011.

Om de tre andre så visste vi jo allerede fra før at det er Markus Bailey, Herman Dahl og Ulrikke Brandstorp. Er så lett å se/høre at man ikke trenger noen hint.

Anonymkode: e3b82...089

Jeg trodde også det. Men i går sa hun jo at hun hadde vunnet mange priser, og at de andre hadde kostet både svette og tårer. Har rimmen vunnet andre priser enn gullruten da? 

Anonymkode: 0ec5f...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...