Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

Jeg tror følgende:

Elgen; John Carew -Trollet; Hanne Sørvåg. Enhjørningen er Inger Lise Rypdal. De andre er jeg veldig usikker på.

Anonymkode: fdbfc...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lurer på om ikke trollet kan være Ulrikke Falch
 

 

Anonymkode: f6ff2...5ca

Godt forslag. Hun har jo en søt og litt barnslig stemme. Men om hun synger så bra, da burde hun absolutt blitt musiker

Anonymkode: 3156c...476

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spilte jo Royals (Lorde) i bakgrunnen under presentasjonen av enhjørningen sist. Og viste bilder av porselen - kongelig dansk?

Anonymkode: baea7...11a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

De spilte jo Royals (Lorde) i bakgrunnen under presentasjonen av enhjørningen sist. Og viste bilder av porselen - kongelig dansk?

Anonymkode: baea7...11a

Hun har jo fått kongens fortjenestemedalje (Inger Lise Rypdal). Kjenner stemmen hennes godt -dette kan jeg vedde høyre armen min på!

Anonymkode: fdbfc...144

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (På 23.11.2020 den 17.27):

Er du sikker på at det er elgen?

Angående nrk.no sine episode-videoer. På den første episoden er det en oppdeling slik at man trykke seg frem til elgen, trollet osv. Det er det ikke på de andre episodene, og jeg gidder rett og slett ikke å gå gjennom hele programmet for å finne ut av ting. Gjorde et unntak her med elgen, og fant ikke denne Pixar-plakaten😩 :)

Rettet.

Oppdatert.

Ja, sikker på at det er elgen. På slutten av videoen, på bardisken henger det en plakat. Litt vanskelig å se hva som står der, men "to Pixar and Beyond" står det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

99% usannsynlig at John Carew er elgen. Han er meget privat, stiller knapt opp på podkaster eller noe slikt, og kan virkelig ikke se for meg at han stiller opp på et sangprogram på NRK.  Gjetter heller på Markus Bailey da.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 19.15):

Ravnen kan ikke synge. Eller, hun synger brukbart men dette er ikke en profesjonell sanger. Ravnen kan ikke danse heller.

Anonymkode: 5375b...9ed

Tenkte at Ravnen var Aylar Lie😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 16.51):

De spilte jo Royals (Lorde) i bakgrunnen under presentasjonen av enhjørningen sist. Og viste bilder av porselen - kongelig dansk?

Anonymkode: baea7...11a

Se på teksten til Royals: and we’ll never be royals, it don’t run in our blood, but I could be your queen bee, I could be your queen, let me live that fantasy!

sangen viser at Enhjørningen ikke er kongelig.

Anonymkode: 5375b...9ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 20.28):

Ravnen har bygget reder over hele verden og samlet glitter fra hele verden.. Må jo ha flyttet og reist mye rundt da? Og tenker at hvis man tror det er Anne Rimmen, så har jo hun helt klart reist rundt til OL og sånn, men hun har jo ikke slutta med det, og det er jo ikke hun som har samlet skatter og tatt med hjem..

Anonymkode: 0b718...2e2

Nå er jo ravner glad i glitter, så glitter kan jo i denne sammenhengen være en metafor og trenger ikke betyr noe som glitrer/medaljer nødvendigvis_ men det må jo bety at den som er ravnen har samlet inn noe på alle disse turene rundt i verden. Noe som hun er glad i og opptatt av, jeg tenker jo det betyr premier eller noe da men..

Anonymkode: 0b718...2e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ravnen veiver med et stort rødt flagg. Noen som vet hvilket flagg dette er?

Anonymkode: 3156c...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Marsh skrev (1 minutt siden):

Kanskje det korthintet ikke er 1981, men 98?

?? 

Anonymkode: 7a03a...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (5 minutter siden):

Noe som henspeiler mot Danmark. Gro Hammerseng Edin passer på mye av hintene, memn hvis 1981 er sentralt, så kan det ikke være henne, og Anne rimmen er jo dansk

😩😂

Anonymkode: 7a03a...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...