Gå til innhold

......


Gjest Kristina S.

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg får heller ikke funnet en kobling til Holmenkollen eller 1981. Hun er jo også 13 år yngre og hadde vært det sterkeste kortet innen kunstløp. Er ikke mange profesjonelle innen det her til lands. I hvert fall ikke som har gjort seg litt bemerket på linje med AL. Ravnen elsker alt som glitrer. Sånn sett passer kunstløp. Men når jeg googler litt ser jeg at Andrine Flemmen frontet AMFI sine julemagasin og vært modell for noen av kleskolleksjonene deres. Hun har også "blitt ny" med Jan Thomas. Og hun deltok i Skal vi danse. Der skal det finnes glitter😅 Også har hun jo ikke minst tatt både gull og sølv.

Anonymkode: cdf7c...207

Men hvis man ser på de deltagerne som har gått ut, så legger de jo litt lista for hvor kjente personer dette er. Hvem er Andrine Flemmen liksom? Kan jo ikke være sånn at når vedkommende tar av seg maska så vet halvparten fortsatt ikke hvem hun er, det er jo ikke gøy😅

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis man ser på de deltagerne som har gått ut, så legger de jo litt lista for hvor kjente personer dette er. Hvem er Andrine Flemmen liksom? Kan jo ikke være sånn at når vedkommende tar av seg maska så vet halvparten fortsatt ikke hvem hun er, det er jo ikke gøy😅

Anonymkode: 5d02b...fae

Folk vet hvem hun er. Med mindre man har skydd rampelyset. Og da er det enda merkeligere å vite hvem Rimmen er 🤪

Anonymkode: 096aa...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk vet hvem hun er. Med mindre man har skydd rampelyset. Og da er det enda merkeligere å vite hvem Rimmen er 🤪

Anonymkode: 096aa...ec7

Jeg hadde ikke kjent henne igjen🙊 Hørt navnet men. Tror fortsatt det er noen som er mer kjent. Tror ikke det er Rimmen heller. Holder en knapp på Helene Olafsen😅

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan trollet være Tone damli? Jeg synes hun "brakk" tonen i stemmen akkurat sånn som Tone gjør da hun sang i helgen. Det er en teknikk som tone bruker mye, men har ikke hørt det så ofte hos trollet før. 

Anonymkode: 661d3...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan trollet være Tone damli? Jeg synes hun "brakk" tonen i stemmen akkurat sånn som Tone gjør da hun sang i helgen. Det er en teknikk som tone bruker mye, men har ikke hørt det så ofte hos trollet før. 

Anonymkode: 661d3...c20

 Tror hun er opptatt i disse dager, hun fødet vel for typ et kvarter siden?

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke kjent henne igjen🙊 Hørt navnet men. Tror fortsatt det er noen som er mer kjent. Tror ikke det er Rimmen heller. Holder en knapp på Helene Olafsen😅

Anonymkode: 5d02b...fae

HO er også på min liste 😅 stusser litt over den der "jeg har bygget reir over hele kloden", menes det bosatt seg? Har Helene bodd noe særlig i utlandet? Eller kan det henvise til noe annet? Og ravnen responderte vel med at de var på tynn is etter JT foreslo henne? Nei ikke vet jeg 😅  

Anonymkode: 096aa...ec7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

HO er også på min liste 😅 stusser litt over den der "jeg har bygget reir over hele kloden", menes det bosatt seg? Har Helene bodd noe særlig i utlandet? Eller kan det henvise til noe annet? Og ravnen responderte vel med at de var på tynn is etter JT foreslo henne? Nei ikke vet jeg 😅  

Anonymkode: 096aa...ec7

Ingen som vet hva som menes, så det kan tolkes forskjellig. Jeg tolker det nå som at personen har gjort seg bemerket mange steder i verden. Hvis det betydde at vedkommende hadde bosatt seg over hele verden så ville det snevret inn mulighetene veldig, er jo ikke mange som har gjort det. 
Ravnen sa i går at panelet gjettet både «høyt og lavt, og midt på» i forrige sending. Hva nå enn det betyr. 
Helene er i hvertfall blant de veldig få som etter min mening checker av på alle hintene☺️

Anonymkode: 5d02b...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om trollet er Cess da har hun virkelig satset på feil karriere for da synger hun bedre enn hun er morsom... 🙈

Anonymkode: 9dfc1...fcd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om trollet er Cess da har hun virkelig satset på feil karriere for da synger hun bedre enn hun er morsom... 🙈

Anonymkode: 9dfc1...fcd

Tror absolutt Cess kan overraske der! Jeg hørte henne synge halvveis ordentlig en gang, og har ingen tvil om at hun kan være trollet når hun synger uten å tulle. Trollet har også litt problemer med å bære de høye lange tonene, noe feks Ulrikke ikke har. Og som tyder på at det kan være en person som ikke synger sånn til vanlig.

Ulrikke postet jo dessuten på insta i går med direktesendt skal vi danse i bakgrunnen, så det utelukker vel henne.. 

Anonymkode: 5d02b...fae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Elgen kan være Vegard Ylvisåker. 

Anonymkode: dff6e...11f

Hvordan passer hintene? 
begge ylvisene hadde nok passet til Elgens opptredener tror jeg. Men passer hintene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå jeg har sett Ravnens opptreden i går på nytt, og Ravnen er ingen danser, ihvertfall ikke en profesjonell en. Ravnen har flotte ballettarmer i jungelen like før hun kommer inn, men jeg mistenker jinglene er laget med seriens egne dansere inni kostymene. Dyrene ser så kule ut i de øyeblikks-djinglene; det må være profesjonelle dansere med full kroppsbeherskelse som er inni kostymene der, som de har filmet til det formålet.

Anonymkode: 5375b...9ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.11.2020 den 8.01, Kartoffel skrev:

Er det flere som har tenkt at enhjørningen er Cathrin Prana? 🙈

Jeg tenkte litt på det. Men er hun nok kjent liksom? Og ville vært veldig åpenbart når hun er enhjørning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2020 den 12.46, AnonymBruker skrev:

Var det Ravnen som viste frem 4 kort fra kortstokk i program 1. Ess, nier, åtter og ess. Altså 1981. Fødselsår? 

Anonymkode: ea36e...49c

Aylar?

Anonymkode: 8a152...3db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Luckiness skrev:

Jeg tenkte litt på det. Men er hun nok kjent liksom? Og ville vært veldig åpenbart når hun er enhjørning. 

Kanskje bare kjent i Tiktok-verden😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Aylar?

Anonymkode: 8a152...3db

Tenkt tanken, men får det ikke til å passe resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aylar?

Anonymkode: 8a152...3db

Nei. Hvor langt skal man strekke det? 😂

Anonymkode: 7a03a...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan trollet være Tone damli? Jeg synes hun "brakk" tonen i stemmen akkurat sånn som Tone gjør da hun sang i helgen. Det er en teknikk som tone bruker mye, men har ikke hørt det så ofte hos trollet før. 

Anonymkode: 661d3...c20

Tone Damli har ikke så bra stemme. Hun er helt ok sanger - men har ikke den styrken og stemmekontrollen som trollet har.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...