Gå til innhold

Kari Jaquesson

Mummy1

Anbefalte innlegg

Gjest krisly
Hjarte skrev (5 timer siden):

Nei, nei, nei, du må ikke gi de noen ideer! 😆

Hahaha ja det var det da😄Neida Kvinneguiden er nok alt for mainstream til at de bruker tiden sin her😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rfa skrev (På 2.3.2022 den 0.53):

Pro Russland, anti vax osv så tydeligvis kommet inn i en veldig sær boble i sosiale medier.

Jeg tenkte det samme, jeg lurer veldig på hvor hun får nyhetene sine fra 🤨 siden hun tydeligvis tror på ALLE konspirasjonsteorier.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Det har jo vært mistenkelig stille fra denne damen etter hennes uttalelser om korona og vaksine. Kanskje hun beit seg selv i halen? 

Det forbauser meg ikke at hun kommer med provoserende uttalelser om krigen mellom Ukraina og Russland for hun må jo ha oppmerksomhet med sine ville konspirasjonsteorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude 73
Thaila skrev (14 timer siden):

Jeg tenkte det samme, jeg lurer veldig på hvor hun får nyhetene sine fra 🤨 siden hun tydeligvis tror på ALLE konspirasjonsteorier.. 

Kari er en fanatisk tilhenger av Steigan 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (14 timer siden):

Har en først begynt å klikke seg videre fra tvilsomme nettsteder, som f.eks Steigan, resett, document etc, er det ikke måte på hvor mye en deretter vil «snuble» over når en surrer på nett, det sørger algoritmene for. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trude 73 skrev (12 minutter siden):

Kari er en fanatisk tilhenger av Steigan 🥴

Men hun er mye verre enn han! Har kikket på hans Facebook profil også,  og det er ikke så sprøtt som Karis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (15 timer siden):

Men hun er mye verre enn han! Har kikket på hans Facebook profil også,  og det er ikke så sprøtt som Karis. 

Hun er så aggressiv. Jeg har ikke sett noen som deler samme syn som henne som er i nærheten av samme nivå. Jaja, vi har jo Putin da. 
Det som forundrer meg er at hun oppfordrer jo til å «always question authorities”, vi skal ikke bare være sauer, tenke sjøl osv. Men vi skal tro blindt på «den viktigste media-fyren i Norge» Steigan OG Putin ???? 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (9 minutter siden):

Hun er så aggressiv. Jeg har ikke sett noen som deler samme syn som henne som er i nærheten av samme nivå. Jaja, vi har jo Putin da. 
Det som forundrer meg er at hun oppfordrer jo til å «always question authorities”, vi skal ikke bare være sauer, tenke sjøl osv. Men vi skal tro blindt på «den viktigste media-fyren i Norge» Steigan OG Putin ???? 

Har merket meg det samme. Hun er så sinna! Hvis hun er ute etter å "få opp øynene" på folk eller hva det er hun egentlig ønsker, så er det en veldig merkelig måte å gjøre det på. Svært få mennesker lærer noe av kjeft, eller lytter til folk som nesten freser når de snakker. 

Hun har tydeligvis rotet seg helt bort på internett, og blitt paranoid av det. 

Endret av Isild
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange måter å formidle et budskap på, og her synes jeg Kari har mislykket totalt. Hun fremstår som meget aggressiv, kaller de fleste som ikke er enig med henne for komplette idioter. Sletter enhver kommentar som er kritisk til hennes innlegg, noe som gjør dette meget ensidig. Hun oppfordrer til diskusjon, men dikterer hva folk får lov til å skrive.. Dette blir bare ren propaganda i mine øyne.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (5 timer siden):

Ja, det jo her i Norge vi lever i et regime, i følge hennes tidligere uttalelser. Kan knapt bli mer paradoksalt i sin tolkning av verden.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

June_1 skrev (16 minutter siden):

Det er mange måter å formidle et budskap på, og her synes jeg Kari har mislykket totalt. Hun fremstår som meget aggressiv, kaller de fleste som ikke er enig med henne for komplette idioter. Sletter enhver kommentar som er kritisk til hennes innlegg, noe som gjør dette meget ensidig. Hun oppfordrer til diskusjon, men dikterer hva folk får lov til å skrive.. Dette blir bare ren propaganda i mine øyne.

Hun og Putin er jo radarpar !!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hun gift og har barn? Jeg får litt vondt av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus Notarius

Virker som om hun blir gærnere og gærnere, havna nedi et høl av konspirasjonsteorier. 

Skulle holdt seg til aerobic... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun minner etterhvert litt om de stakkarene som går rundt i gatene og roper vrøvl til forbipasserende. De man går i ring utenom, og er litt redd. 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
June_1 skrev (På 7.3.2022 den 15.00):

Er helt enig med deg. De skaper jo en fryktkultur i det de driver med også, og tenker ikke på konsekvensene av dette. Det siste nå er at Internett forsvinner til fredag 🤦‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zizi skrev (1 time siden):

Er helt enig med deg. De skaper jo en fryktkultur i det de driver med også, og tenker ikke på konsekvensene av dette. Det siste nå er at Internett forsvinner til fredag 🤦‍♀️

Og hvem har skapt mest frykt igjennom pandemien? Vg, Dagbladet, Nettavisen and so on. «Pusteproblemer og smittet med covid-19», «alvorlig utmattet etter covid-19», «spedbarn smittet med covid-19», «mann med alvorlig fedme smittet, måtte få pustehjelp» osv osv osv. hvor er historiene fra den vanlige mann i gata som faktisk har overlevd, vaksinert eller ei, de skal det ties om for det skaper ikke frykt. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cillo skrev (7 timer siden):

Og hvem har skapt mest frykt igjennom pandemien? Vg, Dagbladet, Nettavisen and so on. «Pusteproblemer og smittet med covid-19», «alvorlig utmattet etter covid-19», «spedbarn smittet med covid-19», «mann med alvorlig fedme smittet, måtte få pustehjelp» osv osv osv. hvor er historiene fra den vanlige mann i gata som faktisk har overlevd, vaksinert eller ei, de skal det ties om for det skaper ikke frykt. 

Prøver du å antyde at Kari er en motvekt til all skremselspropagandaen i main stream media? At folk trenger denne typen korreksjon fordi de ikke skriver om den vanlige mannen i gata som ikke blir dødssyke av covid? I så fall tyder det på at hun, og henne like, er svært uopplyst, eventuelt leser nyheter med skylapper. Det er fort gjort når man har ramlet ned i kaninhullet.

Nå skal jo avisene rapportere nyheter, og covid uten videre drama er strengt tatt ikke nyheter. Likevel tok det meg to tastetrykk å finne artikler om helt vanlige mennesker som ikke ble dausjuke. Alle artiklene er av nyere dato, og alle er fra main stream media (TV2, Dagbladet, Amedia og Dagsavisen), og jeg kunne sikkert funnet fler, men jeg har ikke tid. Slik ser altså nyhetsbildet ut for oss som ikke er i kaninhullet og ikke kun ser skremselspropaganda over alt....

https://www.tv2.no/a/14613105/

https://www.dagbladet.no/nyheter/smittet-to-ganger-pa-sju-uker/75317715

https://www.ha-halden.no/adelia-ble-smittet-to-ganger-to-ulike-omikronvarianter/s/5-20-1089789

https://www.dagsavisen.no/moss/nyheter/2021/01/12/mossing-smittet-av-koronaviruset-to-ganger-kan-i-teorien-skje-hvem-som-helst/

Endret av Felis
  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er «morsomt» her er jo at Kari selv, mener hun er smart og har forstått alt. Det er alle andre i hele verden, som ikke forstår en dritt…  😂

Endret av Rosatoast
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...