solangun Skrevet 2. april 2021 #461 Del Skrevet 2. april 2021 SoWhat? skrev (2 timer siden): Dere som har denne meningen tviler jeg på om har mennesker dere bryr dere om. Eller tenker dere at det er kun " de andre" som bør bli "ryddet ut av rekkene?" Hva med deg selv? ser jo aller helst at andre blir "ryddet vekk" enn meg selv og de som står meg nærmest selvfølgelig, men det kan man jo ikke vite på forhånd... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solangun Skrevet 2. april 2021 #462 Del Skrevet 2. april 2021 Solfridmedhatten skrev (21 timer siden): Jeg kommer nå med en sinnsykt upopulær mening. Men jeg er på Kari sitt lag. Jeg mener mye av det samme som henne, og at dette her er rett og slett politisk propaganda Signerer på denne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 2. april 2021 #463 Del Skrevet 2. april 2021 Hilde444 skrev (2 timer siden): Har hun slettet seg fra Instagram? Jeg finner henne ikke der nå? Du er blokkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 3. april 2021 #464 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) solangun skrev (12 timer siden): Signerer på denne Jeg var på dag 10 med covid. Følte at jeg var over det værste. Så smalt det. På 2 timer ble jeg innlagt. Lå på Isolat i 11 dager, 10 dager med oksygen. Så hvis du og dine mener dette er propaganda eller en skjult agenda vil jeg gjerne få det forklart. For jeg er ingen skuespiller. Ikke har jeg fått penger eller aksjer for å være med på dette Endret 3. april 2021 av Trude.lutt Feil 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 3. april 2021 #465 Del Skrevet 3. april 2021 hlidskjalf skrev (På 26.3.2021 den 21.20): Det er jo fullt mulig hun allerede har hatt covid. Men hun ble nok ikke så dårlig ettersom hun verken er over 90 år eller veier over 300 kg Jeg er verken 300 kg eller 90 år, men lå på sykehus i 11 døgn.10 døgn med oksygen. De som havner på sykehus i denne runde er yngre uten helse utfordringer. Og folk blir veldig dårlig 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 3. april 2021 #466 Del Skrevet 3. april 2021 lillepersille123 skrev (13 timer siden): Du er blokkert Nei, jeg er ikke det. Ser du henne på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. april 2021 #467 Del Skrevet 3. april 2021 Hilde444 skrev (30 minutter siden): Nei, jeg er ikke det. Ser du henne på insta? https://instagram.com/karijaquesson?igshid=m0nr6pohksra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 3. april 2021 #468 Del Skrevet 3. april 2021 Hun postet et innlegg på Instagram for 3 dager; vet ikke helt hva jeg skal velge å fremheve da man blir litt målløs, men hun skriver i alle fall blant annet "Det er svært få, også gamle, også allerede syke som har blitt alvorlig syke av dette viruset". Altså 😳 Man mister jo rett og slett ord. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Dünkel Skrevet 4. april 2021 #469 Del Skrevet 4. april 2021 Kari med ny video-rapport fra hovedstaden på Facebook. https://www.facebook.com/KariJaquesson/videos/10219581577994993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GuriHelen Skrevet 4. april 2021 #470 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg før så jæ**** lyst til å bli skikkelig uforskammet i kommentarfeltet hennes på FB, og jeg sitter på fingrene. Noe så ubehagelig som å lese som hennes innlegg, og enda verre å høre stemmen henns lire av seg en masse ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Dünkel Skrevet 4. april 2021 #471 Del Skrevet 4. april 2021 Andre som har lagt merke til at hun har nesten det samme "rare" tonefallet som Hanne Nabintu Herland når hun snakker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 4. april 2021 #472 Del Skrevet 4. april 2021 Dankert skrev (På 30.11.2020 den 20.33): Noen som vet hvor mange som har dødd av vanlig influensavirus siste året? Årlig tar vel influensa livet av ca 600.000 mennesker. Til nå har Covid-19 tatt livet av over 2 millioner mennesker 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 4. april 2021 #473 Del Skrevet 4. april 2021 (endret) Kjenner jeg blir kvalm av påstandene hennes. Ja, mange tiltak føles ille for mange, og vi er mange som både er deprimert og frustrert, men alternativet ser vi i Sverige og Brasil - og hvem vil ha det sånn? Skulle ønske at noen som jobber med coronasyke pasienter kunne invitere henne med seg på jobb en ukes tid, akkurat nå hvor mange sykepleiere egentlig skulle hvilt seg på påskeferie med familien sin... Endret 4. april 2021 av reiseglad 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 6. april 2021 #474 Del Skrevet 6. april 2021 solangun skrev (På 2.4.2021 den 23.46): Signerer på denne Tusen takk. Regnet med og egentlig få mye hets etter å ha kommet med slik mening. Men jeg mener personlig at dette er hauset opp som om det skulle ha vært kjempe farlig. Nå har ikke jeg hatt det selv, vil ikke virke bedrevitende. Men jeg synes det er helt tragisk at dette skal gå utover hele verden, sperre folk inne osv. Alt her dreier seg om politikk etter min mening. Det politikerne setter oss mennesker igjennom nå, gir mye større skade enn selve viruset. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. april 2021 #475 Del Skrevet 6. april 2021 Solfridmedhatten skrev (9 timer siden): Tusen takk. Regnet med og egentlig få mye hets etter å ha kommet med slik mening. Men jeg mener personlig at dette er hauset opp som om det skulle ha vært kjempe farlig. Nå har ikke jeg hatt det selv, vil ikke virke bedrevitende. Men jeg synes det er helt tragisk at dette skal gå utover hele verden, sperre folk inne osv. Alt her dreier seg om politikk etter min mening. Det politikerne setter oss mennesker igjennom nå, gir mye større skade enn selve viruset. Hva slags politikk sånn helt konkret er det du tenker på? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. april 2021 #476 Del Skrevet 6. april 2021 Kollontaj skrev (22 minutter siden): Hva slags politikk sånn helt konkret er det du tenker på? Spent på svaret ja. Kari og co tror jo at det er en «new world order» på gang, FN vil ha verdensherredømme, først knele økonomien i alle verdens land, så gjøre oss alle til slaver. Vi får vel en 5G dose også i tillegg som gjør mystiske ting med oss. Når først noen sier seg enig med Kari og co håper jeg de ser rekkevidden av hva de støtter. Og ikke tenker kun på at puben el treningssenteret er stengt akkurat nå og slenger seg på sprøytet om at vi har diktatur i Norge. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. april 2021 #477 Del Skrevet 9. april 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Dünkel Skrevet 10. april 2021 #478 Del Skrevet 10. april 2021 Snart halvannet døgn siden siste post på Facebook. Det er meget spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. april 2021 #479 Del Skrevet 11. april 2021 n_97 skrev (På 8.2.2021 den 15.00): Tjomlid er ikke fagperson innen helse, forsking eller journalistikk. Han kommer med ganske avanserte analyser innen vitenskap uten å ha noen kvalifikasjoner, han er utdannet innen IT. Jeg synes ikke han skal brukes som sannhetsvitne når han er like ukvalifisert som kj på papiret. Wasim er en bedre kilde, siden han er lege. Eller så begynner jeg å lure på om kj har rablet fullstendig i sitt korstog mot munnbind. Tjomlid er bedre kvalifisert enn KJ fordi han faktisk forholder seg til vitenskapen og er ikke tynget ned av irrasjonelle vrangforestillinger og vitenskapshat. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. april 2021 #480 Del Skrevet 11. april 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Debatt ang korona kan tas i egnet forumrom. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå