Ella Grisella Skrevet 1. mars 2022 #521 Del Skrevet 1. mars 2022 Skjer med den dama her nå da? 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 1. mars 2022 #522 Del Skrevet 1. mars 2022 Pro Russland, anti vax osv så tydeligvis kommet inn i en veldig sær boble i sosiale medier. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 2. mars 2022 #523 Del Skrevet 2. mars 2022 Ser ut til at henne private FB profil er borte? Jeg kan ikke finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 2. mars 2022 #524 Del Skrevet 2. mars 2022 Sophie-Ann skrev (2 minutter siden): Ser ut til at henne private FB profil er borte? Jeg kan ikke finne den? https://www.facebook.com/KariJaquesson 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 2. mars 2022 #525 Del Skrevet 2. mars 2022 Er ikke grenser for hva den dama er «ekspert» i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 2. mars 2022 #526 Del Skrevet 2. mars 2022 Hva skjedde med henne, hun var jo ei trivelig trim-dame også plutselig er hun blitt så rar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 2. mars 2022 #527 Del Skrevet 2. mars 2022 1 minutt siden, DislayName said: Hva skjedde med henne, hun var jo ei trivelig trim-dame også plutselig er hun blitt så rar! Jeg tror hun rett og slett liker oppmerksomheten hun får fra sitt publikum. Veldig synd at hele Norges trimdronning skulle reduseres til å støtte omtrent hver eneste konspirasjonsteori noen klarer å hoste opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 2. mars 2022 #528 Del Skrevet 2. mars 2022 rfa skrev (27 minutter siden): https://www.facebook.com/KariJaquesson Det er hennes treningsside. Hennes private heter Kari Angelique Jaquesson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 2. mars 2022 #529 Del Skrevet 2. mars 2022 Er det noen som vet hva hun jobber med nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 2. mars 2022 #530 Del Skrevet 2. mars 2022 Slike som henne skriker etter oppmerksomhet og bekreftelse fra likesinnede. De er avhengige av å føle seg spesielle og forstå noe som "saueflokken" ikke har forstått. Og vips så blir hun sett på som intelligent, sterk og modig fra andre dumme naut som forer egoet hennes til hun kjenner seg som en allmektig Gud som leder folket på rett sti. Konspirasjonsteoritikere er farlige mennesker når det blir mange av dem. Kjenner til ei som er i samme bane. Hun er overbevist om at jorden er flat. Hun har sett det på YT og for henne som ikke har begrep om hva fysikk er omtrent så lager hun seg sin egen virkelighet. De luller seg inn konspirasjoner for å virke spesielle, smarte og unike. Det samme gjelder for vaksinemotstandere, covid-fornektere og alt annet som er forsket på. De ser kun sin egen virkelighet. Forskere og media er kjøpt og betalt i deres øyne. Jada, det ligger mer bak denne konflikten mellom Ukraina og Russland enn det mediene viser, og det hele er ikke svart/hvitt. Det forstår de aller fleste. 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 2. mars 2022 #531 Del Skrevet 2. mars 2022 Hun gjør «sport» i å gå mot det de fleste mener. Nye treningsformen hennes 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krisly Skrevet 2. mars 2022 #532 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg fikk bekreftet at hun er fullstendig gal under pandemien. Da postet hun en video av en mann som mente at det var noen utenomjordiske skapninger som sto bak pandemien. Han bor i Norge, men snakker engelsk. Hun tok seg bryet med å teksten videoen og poste den på veggen sin. Det har jo fullstendig klikket. Eller da hun sendte direkte på en av sine "rante-turer. Plutselig så sluttet telefonen å virke og tilhengerne hennes sa i kommentarfelt at nå ble hun pinadø sensurert på direkten! Samme med Svein, Nor sier nei, (der foreldrene arrangerer alt og bruker sin 12 årige sønn som talsmann). Fullstendig klikk. Lurer egentlig på hva de skal bruke tiden sin på nå, nå som alle restriksjoner og oppmerksomheten rundt det er over. Det er jo slutt på alle "kjærlighet og aksept -til -alle" arrangementene nå. Svein fortsetter å skrive ( uten mellomrom etter tegnsetting) (og det er mange utropstegn!!!!) ting han ikke forstår selv om masse aksept og kjærlighet, hjerte, hjerte, hjerte. De kaster seg vel på krigen i Ukraina etterhvert hele gjengen. Pro Russland selvsagt, når resten av verden er i mot. Og det kommer sikkert frem at Bill Gates står bak dette også etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 2. mars 2022 #533 Del Skrevet 2. mars 2022 Sophie-Ann skrev (51 minutter siden): Det er hennes treningsside. Hennes private heter Kari Angelique Jaquesson Og trykker du på linken så er det den private du kommer til, men det er nå mindre nøye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 2. mars 2022 #534 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) rfa skrev (1 time siden): Og trykker du på linken så er det den private du kommer til, men det er nå mindre nøye Dette kommet opp når jeg trykker på lenken din. Endret 2. mars 2022 av Sophie-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 2. mars 2022 #535 Del Skrevet 2. mars 2022 Sophie-Ann skrev (15 minutter siden): Dette kommet opp når jeg trykker på lenken din. Er du blokkert? Jeg kommer inn på den linken, og det er samme linken som kommer opp når jeg kopierer den fra min fb. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 2. mars 2022 #536 Del Skrevet 2. mars 2022 krisly skrev (1 time siden): De kaster seg vel på krigen i Ukraina etterhvert hele gjengen. Pro Russland selvsagt, når resten av verden er i mot. Og det kommer sikkert frem at Bill Gates står bak dette også etterhvert. Nei, nei, nei, du må ikke gi de noen ideer! 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 2. mars 2022 #537 Del Skrevet 2. mars 2022 Thildamor skrev (55 minutter siden): Er du blokkert? Jeg kommer inn på den linken, og det er samme linken som kommer opp når jeg kopierer den fra min fb. Haha, hvorfor i all verden skulle hun blokkere meg? Har aldri noen gang sett, snakket eller hatt noe med den dama å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 2. mars 2022 #538 Del Skrevet 2. mars 2022 Sophie-Ann skrev (45 minutter siden): Haha, hvorfor i all verden skulle hun blokkere meg? Har aldri noen gang sett, snakket eller hatt noe med den dama å gjøre. Nei, vet ikke jeg..😂😂😂😂 kanskje du hadde vært kritisk, hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 2. mars 2022 #539 Del Skrevet 2. mars 2022 Thildamor skrev (28 minutter siden): Nei, vet ikke jeg..😂😂😂😂 kanskje du hadde vært kritisk, hvem vet Aldri, noen gang. Men tenker mitt… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 2. mars 2022 #540 Del Skrevet 2. mars 2022 lurker skrev (6 timer siden): Er det noen som vet hva hun jobber med nå? Dette her: https://karijaquesson.no Fra trim-sendinger på TV til trim-sendinger på internett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå