Frøken Scott Skrevet 11. april 2021 #481 Del Skrevet 11. april 2021 Kanskje Kari har vært på låvefest hos Hans C. Gaarder? To døde, og 9 smittet så langt etter fornektelsesfesten 😏 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 12. april 2021 #482 Del Skrevet 12. april 2021 Fortsatt ingen livstegn? Er ikke dette litt utypisk? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlisonDiLaurentis Skrevet 12. april 2021 #483 Del Skrevet 12. april 2021 Rart hvor stille det har vært fra henne og hun har jo bursdag i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 14. april 2021 #484 Del Skrevet 14. april 2021 oslojente88 skrev (På 12.4.2021 den 15.36): Rart hvor stille det har vært fra henne og hun har jo bursdag i dag. Jeg har fulgt henne litt på Facebook, og har sett hun har hatt pause på en uke tidligere. Men da har hun skrevet på face at hun blir borte en stund. Da er det et annet sosialt medie hun da skal prioritere etter som jeg forstod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 14. april 2021 #485 Del Skrevet 14. april 2021 Hun er aktiv på instagram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. april 2021 #486 Del Skrevet 14. april 2021 Flettfrid skrev (6 minutter siden): Hun er aktiv på instagram Hva er de siste utspillene fra hennes retning der, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Dünkel Skrevet 14. april 2021 #487 Del Skrevet 14. april 2021 2 hours ago, Million said: Hva er de siste utspillene fra hennes retning der, da? Ny video med hyllest til steigan.no VIDEO MED ANBEFALING - EN ARTIKKEL DU MÅ (ja, MÅ) LESE! Steigan.no er uten tvil den aller beste nettavisen - og spesielt nå i disse tider har avisen vært uvurderlig for kritisk journalistikk. Der de andre - gammelmediene- har stått i stram giv akt og megafon for regjeringens herjinger har steigan.no kontinuerlig bragt oss kritisk, vitenskaps- og evidensbasert informasjon samt skarpe og nøyaktige kommentarer. I dag har jeg noen anbefalinger til deg. [VIDEO 4 minutter] https://www.instagram.com/tv/CNoyOA5A0_8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlisonDiLaurentis Skrevet 19. april 2021 #488 Del Skrevet 19. april 2021 Hun er blokkert i fra facebook sa hun på en eller annen video på instagram. Ikke så rart det så mye skadelig feil informasjon og propaganda det øser ut 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Dünkel Skrevet 19. april 2021 #489 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) 12 minutter siden, oslojente88 said: Hun er blokkert i fra facebook sa hun på en eller annen video på instagram. Ikke så rart det så mye skadelig feil informasjon og propaganda det øser ut Hun er i full gang igjen nå. Endret 19. april 2021 av von Dünkel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlisonDiLaurentis Skrevet 19. april 2021 #490 Del Skrevet 19. april 2021 von Dünkel skrev (53 minutter siden): Hun er i full gang igjen nå. Jeg blir sprø av meningene hennes 🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. april 2021 #491 Del Skrevet 21. april 2021 von Dünkel skrev (På 19.4.2021 den 16.46): Hun er i full gang igjen nå. Nå har hun nådd punktet for at hun trenger psykiatrisk hjelp. Finnes det ingen som kan hjelpe henne? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. april 2021 #492 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) Honey Dew skrev (9 timer siden): Nå har hun nådd punktet for at hun trenger psykiatrisk hjelp. Finnes det ingen som kan hjelpe henne? Nytt lav mål idag: poster en annens innlegg som går ut på oppskriften på å skaffe familien millioner av dollar: være kriminell, bruke stoff, late som du ikke får puste i 30 min osv. Hun kaller de som er glade for at politimannen fikk sin straff for Floyd-kulten. Endret 21. april 2021 av Zenhouse 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. april 2021 #493 Del Skrevet 22. april 2021 Zenhouse skrev (13 timer siden): Nytt lav mål idag: poster en annens innlegg som går ut på oppskriften på å skaffe familien millioner av dollar: være kriminell, bruke stoff, late som du ikke får puste i 30 min osv. Hun kaller de som er glade for at politimannen fikk sin straff for Floyd-kulten. Å spre hat er vel straffbart? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 22. april 2021 #494 Del Skrevet 22. april 2021 Zenhouse skrev (17 timer siden): Nytt lav mål idag: poster en annens innlegg som går ut på oppskriften på å skaffe familien millioner av dollar: være kriminell, bruke stoff, late som du ikke får puste i 30 min osv. Hun kaller de som er glade for at politimannen fikk sin straff for Floyd-kulten. Nå må hun begynne å tenke over hva hun sier. Hun må gjerne mene og tro på hva hun vil for min del, men sånt som det der går det bare ikke an å si/skrive! 😮 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. april 2021 #495 Del Skrevet 22. april 2021 Isild skrev (2 timer siden): Nå må hun begynne å tenke over hva hun sier. Hun må gjerne mene og tro på hva hun vil for min del, men sånt som det der går det bare ikke an å si/skrive! 😮 På denne posten fikk hun faktisk motsvar fra en corona-meningsfelle om at dette var IKKE greit å reposte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Dünkel Skrevet 14. mai 2021 #496 Del Skrevet 14. mai 2021 Stille på Facebook igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mai 2021 #497 Del Skrevet 15. mai 2021 Har hun slettet Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Dünkel Skrevet 15. mai 2021 #498 Del Skrevet 15. mai 2021 42 minutter siden, MarianneE said: Har hun slettet Instagram? Nei. https://www.instagram.com/karijaquesson/?hl=nb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 25. mai 2021 #499 Del Skrevet 25. mai 2021 Det sier hun i sin nyeste instagram tv video. "Når jeg sier skade mener jeg fysisk eller økonomisk skade" https://www.instagram.com/tv/CPSMbaMH3wH/?utm_medium=copy_link 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. mai 2021 #500 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Men damen er jo f. ikke klok og er jo blitt en av Norges største parodier. Skulle hun blitt vernet fra seg selv? Ja absolutt, men det er jo faktisk bare skrullinger og sære mennesker som tar denne dama seriøst lengre. Det er jo en grunn til at hun dukker opp på de morsomste memes og tøyse kontoer på insta. Men er det skremmende alt det hun klarer å prestere å plumpe ut med? Ja for hun mener jo ting høyst seriøst selv men den gjevne oppegående menneske tar heldigvis ikke hun seriøst. Edit; hun er faktisk så koko at jeg klarer ikke å bli engasjert, sjokkert, opprørt av hi engang og det sier mye da jeg vanligvis hadde blitt opprørt av slik, men ikke her.. hun er ikke verdt kaloriene mine.. Endret 25. mai 2021 av skreppamedleppa 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå