Gå til innhold

Hva er det værste og mest sjokkerende du noen gang har hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her. Jonestownmassakren i 1978. Jim Jobes må jo ha vært syk i hodet som tvang en masse folk til å ta selvmord å tvinge dem til å drikke gift. Stakkars voksne og alle de små barna som sikkert var livredde og ikke forsto hva som skjedde. Mange av tilhengerne hans var sikkert også hjernevasket og trodde alt han sa var det riktige.
ellers 11 September og utøya Tragedien.

Alt dette har jeg felt mange tårer over.

Anonymkode: 09665...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holocaust. At opplyste mennesker fikk det for seg å utrydde andre mennesker i et industrialisert massemord, fordi de ikke oppfylte visse kriterier. Ikke er det så lenge siden heller, og det er et skremmende eksempel på hvor fort pendelen svinger.

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreyfussaken. En uskyldig mann uskyldig dømt for spionasje og fanget på en øy under forferdelige forhold. Det kom frem at han var uskyldig, likevel var det mange franskmenn som bare ristet på hodet, siden han var en jøde. Han ble tilslutt løslatt og kjempet under første verdenskrig. En viktig historie om antisemittismen i Europa sent på 18-tallet og starten på 19-tallet.

Endret av Kågebruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken Secret slave av Anna Rustin,  er en sann historie om en engelsk 15 år gammel jente som ble holdt som sexslave og babymaskin hos en pakistansk familie i 13 år før hun unnslapp!  Og hun ble også torturert, solgt for prostitusjon og banket opp daglig.  Den kommer til å sitte i meg lenge!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Josef Fritzl og hvordan han holdt sin egen datter Elizabeth i en kjeller. Og alt det andre han gjorde. For et monster..

 

Anonymkode: 45054...ff7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Lydopptak med Jim Jones på Youtube. Det ble tatt opp da følgerne hans måtte drikke gift. Mange barn som gråt og skrek. Tror ikke jeg blir meg selv igjen etter å ha hørt den. Creepy, trist og forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toy box, tapen på youtube. Hvor han forklarer i detalj hvordan han kom til å voldta jentene, og skulle la hundene knulle dem.

Heavens Gate. At folk tror på det tullet, og det værste at folk tror det enda!

 

Anonymkode: 4ff52...3c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2020 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Josef Fritzl og hvordan han holdt sin egen datter Elizabeth i en kjeller. Og alt det andre han gjorde. For et monster..

 

Anonymkode: 45054...ff7

Enig i denne. Det går kaldt nedover ryggen på meg hver gang jeg hører om den saken. 🥶

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2020 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Her. Jonestownmassakren i 1978. Jim Jobes må jo ha vært syk i hodet som tvang en masse folk til å ta selvmord å tvinge dem til å drikke gift. Stakkars voksne og alle de små barna som sikkert var livredde og ikke forsto hva som skjedde. Mange av tilhengerne hans var sikkert også hjernevasket og trodde alt han sa var det riktige.
ellers 11 September og utøya Tragedien.

Alt dette har jeg felt mange tårer over.

Anonymkode: 09665...eb8

ABB, Joseph Fritzl. Stakkars mennesker. Tenk dere å bli muret inne i en kjeller og måtte bo der i mange år. 
 

Og om parteringsdrap. Eks: mann funnet partert i en elv, kvinne funnet partert i en eske. Herregud!! :sjokk:

Endret av te_groupies
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store og kjente navn som har torturert babyer, og er del i menneskehandle samtidig som de fremstår som såkalte normale mennesker på overflaten. Byer og tuneller under mange store byer i hele verden der dette har pågått. Det er så ekstremt mye og nærmere enn jeg trodde, selv her i Norden.

Anonymkode: 7d66d...e86

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en "reklame" for leger uten grenser tror jeg, hvor en dame fra Myanmar (en rohinga) fortalte om hvordan det kom soldater inn i byen og kastet alle spedbarn på et stort bål på torget. Blir helt knust hver gang jeg tenker på det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/7/2020 at 5:52 PM, jordbær86 said:

Fant Lydopptak med Jim Jones på Youtube. Det ble tatt opp da følgerne hans måtte drikke gift. Mange barn som gråt og skrek. Tror ikke jeg blir meg selv igjen etter å ha hørt den. Creepy, trist og forferdelig.

Sykt creepy. Noe annet som er skummelt er hvor lik Trump hørtes ut i «we have already won» talen forrige uke. 🥶🥶

Anonymkode: 2b820...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Store og kjente navn som har torturert babyer, og er del i menneskehandle samtidig som de fremstår som såkalte normale mennesker på overflaten. Byer og tuneller under mange store byer i hele verden der dette har pågått. Det er så ekstremt mye og nærmere enn jeg trodde, selv her i Norden.

Anonymkode: 7d66d...e86

Kutt ut😒

Anonymkode: ae19e...754

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2020 den 19.38, Callisto83 skrev:

Holocaust. At opplyste mennesker fikk det for seg å utrydde andre mennesker i et industrialisert massemord, fordi de ikke oppfylte visse kriterier. Ikke er det så lenge siden heller, og det er et skremmende eksempel på hvor fort pendelen svinger.

 

+1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Store og kjente navn som har torturert babyer, og er del i menneskehandle samtidig som de fremstår som såkalte normale mennesker på overflaten. Byer og tuneller under mange store byer i hele verden der dette har pågått. Det er så ekstremt mye og nærmere enn jeg trodde, selv her i Norden.

Anonymkode: 7d66d...e86

😂

Anonymkode: e8d0b...499

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...