Gå til innhold

Hva er det værste og mest sjokkerende du noen gang har hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utøya har gjort mest innrykk

At Trump vant i 2016 var ganske sjokkerende

Jonestown og Ed Gein er mest sinnsykt og groteskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det finnes en mørk del av farmasien som sprer virus og fyller oss med tungmetaller. Helsepersonell og forskere som bare ønsker folk friske vet selvsagt ikke om dette, og de som vet det og forteller lever farlig.

Anonymkode: 8e457...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endringen av massemord og «forventet tap av sivile liv/a necessary sacrifice» under en krig som en unnskyldning for å utføre massemord viser hvor hensynløse vi mennesker kan bli under kriger. Tenk å bli så "kald" av en krig at man må endre mellom de to ordene/setningene for å lette på sin egen samvittighet! Det tror jeg er mest sjokkerende og verste jeg noensinne har hørt.

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken som pågår nå med seksuelt misbruk av hunder i Norge har satt en skikkelig støkk i meg. 
Vi mennesker er altså så jævlige at vi må torturere alt som lever på denne jorden... 

Menneskehandel, misbruk og tortur av barn, kidnapping med musbruk og tortur av folk er også ting som setter en støkk i meg. 
 

Men sjokkert har jeg sluttet å bli. Mennesket er fæle. 

Anonymkode: 50937...f1a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det finnes en mørk del av farmasien som sprer virus og fyller oss med tungmetaller. Helsepersonell og forskere som bare ønsker folk friske vet selvsagt ikke om dette, og de som vet det og forteller lever farlig.

Anonymkode: 8e457...74f

Konspirasjonsteori

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Store og kjente navn som har torturert babyer, og er del i menneskehandle samtidig som de fremstår som såkalte normale mennesker på overflaten. Byer og tuneller under mange store byer i hele verden der dette har pågått. Det er så ekstremt mye og nærmere enn jeg trodde, selv her i Norden.

Anonymkode: 7d66d...e86

Konspirasjonsteori

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble kjent med ei jente en gang, som etterhvert fortalte meg at hun hadde vokst opp hos faren og bestemora. Faren hadde leid henne ut til forskjellige kamerater fra hun var 8 år, og bestemora holdt styr på regnskapet. Hun var fullstendig ødelagt, hun var i 20-årene den gangen og klarte ikke fungere. Noe av det som hadde plaget henne aller mest, var at alle i den lille bygda visste om det. Alle visste det, og ingen gjorde noe. Det var det verste, sa hun.

Denne historien sitter som en støkk i meg enda. Hun hadde fått seg en samboer da, og han hadde dratt og banka opp den gamle faren hennes flere ganger. Egentlig hver gang han ble forbanna, sa han. Men det spilte jo ingen rolle for denne jenta. Hun var fullstendig ødelagt. Og dette skjedde i Norge, i ei lita bygd, under alles øyne. På nittitallet. Folks ondskap kjenner ingen grenser. 

Anonymkode: f4d8d...2cc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble kjent med ei jente en gang, som etterhvert fortalte meg at hun hadde vokst opp hos faren og bestemora. Faren hadde leid henne ut til forskjellige kamerater fra hun var 8 år, og bestemora holdt styr på regnskapet. Hun var fullstendig ødelagt, hun var i 20-årene den gangen og klarte ikke fungere. Noe av det som hadde plaget henne aller mest, var at alle i den lille bygda visste om det. Alle visste det, og ingen gjorde noe. Det var det verste, sa hun.

Denne historien sitter som en støkk i meg enda. Hun hadde fått seg en samboer da, og han hadde dratt og banka opp den gamle faren hennes flere ganger. Egentlig hver gang han ble forbanna, sa han. Men det spilte jo ingen rolle for denne jenta. Hun var fullstendig ødelagt. Og dette skjedde i Norge, i ei lita bygd, under alles øyne. På nittitallet. Folks ondskap kjenner ingen grenser. 

Anonymkode: f4d8d...2cc

💔 Dødsstraff kunne gjerne blitt igjeninført

Anonymkode: bf87d...fa7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saker der barn, dyr og eldre blir utsatt for vold, seksuelt overgrep eller drap. Noen eksempler: Drapet på Sylvia Likens, Christoffer-saken, og drapet på Hilda Feste. Også drapet på James Bulger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble kjent med ei jente en gang, som etterhvert fortalte meg at hun hadde vokst opp hos faren og bestemora. Faren hadde leid henne ut til forskjellige kamerater fra hun var 8 år, og bestemora holdt styr på regnskapet. Hun var fullstendig ødelagt, hun var i 20-årene den gangen og klarte ikke fungere. Noe av det som hadde plaget henne aller mest, var at alle i den lille bygda visste om det. Alle visste det, og ingen gjorde noe. Det var det verste, sa hun.

Denne historien sitter som en støkk i meg enda. Hun hadde fått seg en samboer da, og han hadde dratt og banka opp den gamle faren hennes flere ganger. Egentlig hver gang han ble forbanna, sa han. Men det spilte jo ingen rolle for denne jenta. Hun var fullstendig ødelagt. Og dette skjedde i Norge, i ei lita bygd, under alles øyne. På nittitallet. Folks ondskap kjenner ingen grenser. 

Anonymkode: f4d8d...2cc

8 år! Herregud, det der knuste meg helt.

Vet politiet om det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble kjent med ei jente en gang, som etterhvert fortalte meg at hun hadde vokst opp hos faren og bestemora. Faren hadde leid henne ut til forskjellige kamerater fra hun var 8 år, og bestemora holdt styr på regnskapet. Hun var fullstendig ødelagt, hun var i 20-årene den gangen og klarte ikke fungere. Noe av det som hadde plaget henne aller mest, var at alle i den lille bygda visste om det. Alle visste det, og ingen gjorde noe. Det var det verste, sa hun.

Denne historien sitter som en støkk i meg enda. Hun hadde fått seg en samboer da, og han hadde dratt og banka opp den gamle faren hennes flere ganger. Egentlig hver gang han ble forbanna, sa han. Men det spilte jo ingen rolle for denne jenta. Hun var fullstendig ødelagt. Og dette skjedde i Norge, i ei lita bygd, under alles øyne. På nittitallet. Folks ondskap kjenner ingen grenser. 

Anonymkode: f4d8d...2cc

Noe så fryktelig...💔 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holocaust. Det som ble gjort mot blant annet jødene var helt grufullt, men det som gjør Holocaust til det verste er den intense påvirkningskraften Hitler hadde. Dette var ikke noe som ble utført av én eller få personer, Hitler klarte å overbevise millioner av mennesker om at dette var det riktige å gjøre. Det er helt sinnsykt å tenke på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, sstinemor skrev:

8 år! Herregud, det der knuste meg helt.

Vet politiet om det?

Hun tok livet av seg noen år etter at jeg ble kjent med henne, og det ble aldri noe politisak, nei. Det må ha vært et forferdelig liv. Og barn kan være så slemme mot hverandre også. Hun fortalte at de andre barna mobbet henne på skolen, og da brukte de blant annet dette når de mobbet henne. For alle visste det jo. Og da de ble tenåringer ble de bare styggere mot henne. Samboeren hennes fortalte meg at hun var så ødelagt at hun ikke klarte å dra derfra selv, så det var han som hentet henne ut derfra, det var like før hun var 18. Jeg velger å tenke at hun fikk noen bedre år med ham før hun valgte å forlate dette livet. Men det er bare forferdelig tragisk alt sammen. 

Anonymkode: f4d8d...2cc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Killing fields i Kambodsja. Hele familier med kvinner og barn ble busset inn og drept på bestialsk vis.

Det var et tre der, hvor barn ble slengt mot treet mens de ble holdt i bena, til de døde. De spilte høy musikk så skrikene ikke hørtes.

Det dukker det til stadighet benrester opp, i jorda under og hodeskallenene står på utstilling. 

Kommer aldri til å glemme det treet. 

Anonymkode: 57955...79e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en fyr jeg ville slå opp med. Vi bodde sammen. Men han begynte merke at jeg trakk meg unna så fortalte han meg verdens verste historie.

Han hadde drept ett menneske. Han var rasist. Han sa han gjorde det (drap) med en fyr som er fra samma sted som han, og denne fyren han snakket om har gått på skole med og denne fyren har faktisk drept noen av rasistiske grunner (fant det på nettet). Han begynte beskrive hva de gjorde med liket, hvordan menneskekjøtt ser ut (som kylling), hvordan de parterte det, hvor stort hull i bakken, hvor mye spyleveske...

Han sa at han har tatt en tatovering som han viste meg, som han hadde tatt i stolthet som man kan etter å drepe for livssynet sitt. Hjalp ikke at jeg ikke er helt norsk. Så jeg ble livredd da han sa til meg at han leter etter neste offer, for han har lyst på neste tatovering. Jeg googlet tatoveringene hans, og det stemte det de betydde som han sa.

Etter det begynte han å kreve å ha kylling til middag hver dag, som jeg måtte lage. Han fyren han hadde begått drap med før skulle straks bli sluppet ut av fengsel, som er helt sant. Så jeg var livredd for han, for fengselet var like ved der jeg bodde. 

Jeg var livredd og turte ikke fortelle noen om situasjonen på et halvt år, jeg fikk ikke lov av han å gå ut, og han skrøt hele tiden av sitt store nettverk på Internett med andre rasister, så jeg turte heller ikke fortelle dette til noen, for om han ble tatt så var de en mye større gruppe... så jeg var der, livredd med han på en liten hybel på 18 kvadrat i flere mnd, før jeg klarte komme meg unna og jeg måtte bo på krisesenter i 3 mnd etter på, og han fikk besøksforbud 

Politiet fant ingen spor på draps historien hans, og ingen bevis, ingen sak. Politiet sa også at det er ytringsfrihet i Norge, så han har lov til å være rasist. Så han var bare 3 dager i knallhard avhør, før han ble sluppet ut igjen. Men da begynte han å oppsøke meg, uten at jeg viste det så hadde han fått tak i passordene mine, han begynte lagre lister og sanger på Spotify med titler «you gonna die» «im gonna find you, youre dead» «im the monster» osv 

Anonymkode: 685e8...cd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ti.09 skrev:

Saker der barn, dyr og eldre blir utsatt for vold, seksuelt overgrep eller drap. Noen eksempler: Drapet på Sylvia Likens, Christoffer-saken, og drapet på Hilda Feste. Også drapet på James Bulger.

Hørte lydboka om Christoffer.....den sitter i meg enda.  River i hjertet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom de sakene som er nevnt her allerede;

- Tysfjord-saken; helt forferdelig, finner knapt ord.

- No Gun Ri massakren; jesus christ, helt grusomt og lese om.

- Josef Fritzl..grøss

- Sara Baartman aka Hottentot Venus

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasjonalismen.

At mennesker innenfor visse streker på kartet er mer verdt enn personer innenfor andre.

Anonymkode: aaf1d...2a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble kjent med ei jente en gang, som etterhvert fortalte meg at hun hadde vokst opp hos faren og bestemora. Faren hadde leid henne ut til forskjellige kamerater fra hun var 8 år, og bestemora holdt styr på regnskapet. Hun var fullstendig ødelagt, hun var i 20-årene den gangen og klarte ikke fungere. Noe av det som hadde plaget henne aller mest, var at alle i den lille bygda visste om det. Alle visste det, og ingen gjorde noe. Det var det verste, sa hun.

Denne historien sitter som en støkk i meg enda. Hun hadde fått seg en samboer da, og han hadde dratt og banka opp den gamle faren hennes flere ganger. Egentlig hver gang han ble forbanna, sa han. Men det spilte jo ingen rolle for denne jenta. Hun var fullstendig ødelagt. Og dette skjedde i Norge, i ei lita bygd, under alles øyne. På nittitallet. Folks ondskap kjenner ingen grenser. 

Anonymkode: f4d8d...2cc

Ågud, dette er jo personen bak "Vannliljen". Stakkars, stakkars jente 😖

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...