Gå til innhold

Hva er det værste og mest sjokkerende du noen gang har hørt om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6.11.2020 den 19.38, Callisto83 skrev:

Holocaust. At opplyste mennesker fikk det for seg å utrydde andre mennesker i et industrialisert massemord, fordi de ikke oppfylte visse kriterier. Ikke er det så lenge siden heller, og det er et skremmende eksempel på hvor fort pendelen svinger.

 

Holocaust står seg nok som noe av det mest makabre i historien, og forhåpentligvis forblir det slik i uoverskuelig fremtid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig så blir jeg ikke sjokkert lenger. Mennesker er helt forferdelige og hvor jævlige mennesker er, topper hvor gode og smarte vi er. Vi er skumle som faen og livsfarlige, og vi ødelegger hverandre sakte men sikkert. Mennesker er generelt nådeløse. Men brutale drap, voldtekt og overgrep mot barn er nok det verste. 

Anonymkode: ac5c6...dab

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2020 den 17.52, jordbær86 skrev:

Fant Lydopptak med Jim Jones på Youtube. Det ble tatt opp da følgerne hans måtte drikke gift. Mange barn som gråt og skrek. Tror ikke jeg blir meg selv igjen etter å ha hørt den. Creepy, trist og forferdelig.

Link?

Anonymkode: 7d671...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var sammen med en fyr jeg ville slå opp med. Vi bodde sammen. Men han begynte merke at jeg trakk meg unna så fortalte han meg verdens verste historie.

Han hadde drept ett menneske. Han var rasist. Han sa han gjorde det (drap) med en fyr som er fra samma sted som han, og denne fyren han snakket om har gått på skole med og denne fyren har faktisk drept noen av rasistiske grunner (fant det på nettet). Han begynte beskrive hva de gjorde med liket, hvordan menneskekjøtt ser ut (som kylling), hvordan de parterte det, hvor stort hull i bakken, hvor mye spyleveske...

Han sa at han har tatt en tatovering som han viste meg, som han hadde tatt i stolthet som man kan etter å drepe for livssynet sitt. Hjalp ikke at jeg ikke er helt norsk. Så jeg ble livredd da han sa til meg at han leter etter neste offer, for han har lyst på neste tatovering. Jeg googlet tatoveringene hans, og det stemte det de betydde som han sa.

Etter det begynte han å kreve å ha kylling til middag hver dag, som jeg måtte lage. Han fyren han hadde begått drap med før skulle straks bli sluppet ut av fengsel, som er helt sant. Så jeg var livredd for han, for fengselet var like ved der jeg bodde. 

Jeg var livredd og turte ikke fortelle noen om situasjonen på et halvt år, jeg fikk ikke lov av han å gå ut, og han skrøt hele tiden av sitt store nettverk på Internett med andre rasister, så jeg turte heller ikke fortelle dette til noen, for om han ble tatt så var de en mye større gruppe... så jeg var der, livredd med han på en liten hybel på 18 kvadrat i flere mnd, før jeg klarte komme meg unna og jeg måtte bo på krisesenter i 3 mnd etter på, og han fikk besøksforbud 

Politiet fant ingen spor på draps historien hans, og ingen bevis, ingen sak. Politiet sa også at det er ytringsfrihet i Norge, så han har lov til å være rasist. Så han var bare 3 dager i knallhard avhør, før han ble sluppet ut igjen. Men da begynte han å oppsøke meg, uten at jeg viste det så hadde han fått tak i passordene mine, han begynte lagre lister og sanger på Spotify med titler «you gonna die» «im gonna find you, youre dead» «im the monster» osv 

Anonymkode: 685e8...cd2

😱😱😱

Hvordan går det med deg i dag?

Anonymkode: ae19e...754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Example skrev:

Mye grusomt som har skjedd. Er glad i true crime-podkaster, men akkurat mordet på Kelly Ann Bates var forferdelig grusomt å høre om.

https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Kelly_Anne_Bates

Fikk meg til å tenke på denne, lignende sak og de var like gamle https://en.m.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Junko_Furuta

Såpass sykt og groteskt at jeg ikke helt klarer å tro på at saken er ekte. En sånn tekst som bare blir verre og verre med hvert eneste ord. Det kanskje aller verste er hvor mange som var med på det og/eller visste om hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så blir jeg ikke sjokkert lenger. Mennesker er helt forferdelige og hvor jævlige mennesker er, topper hvor gode og smarte vi er. Vi er skumle som faen og livsfarlige, og vi ødelegger hverandre sakte men sikkert. Mennesker er generelt nådeløse. Men brutale drap, voldtekt og overgrep mot barn er nok det verste. 

Anonymkode: ac5c6...dab

Damaged av Cathy Glass  beskriver dette.  Handler om ei som blir forstermor for ei 8 år gammel jente som har blitt systematisk misbrukt fra hun var 1,5 år gammel.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den årlige Yulin-festivalen. Kom over en video på FB for et par år siden, hvor de hadde knekt alle beina på en hund for så å drepe den med flammekaster mens den lå der helt hjelpesløs. Jeg var helt ødelagt i flere uker etterpå. Jævla Kina.

Anonymkode: 82c36...31b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdenshistorien er jo full av menneskehetens uhyrligheter. Holocaust, kulturrevolusjonen i Kina, aparteid, pol pots grusomheter i Kambodsja for å nevne noen få fra de siste 100 årene.

Vi kan jo legge til heksebrenning, slavehandel, kirkens overgrep mot befolkningen i religionens navn osv. osv.

Anonymkode: 12a87...0dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den årlige Yulin-festivalen. Kom over en video på FB for et par år siden, hvor de hadde knekt alle beina på en hund for så å drepe den med flammekaster mens den lå der helt hjelpesløs. Jeg var helt ødelagt i flere uker etterpå. Jævla Kina.

Anonymkode: 82c36...31b

Jeg tenker ofte om kinesere at de ikke er riktig vel bevarte. Noe må jo være galt i hodene deres?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
På 6.11.2020 den 19.38, Callisto83 skrev:

Holocaust. At opplyste mennesker fikk det for seg å utrydde andre mennesker i et industrialisert massemord, fordi de ikke oppfylte visse kriterier. Ikke er det så lenge siden heller, og det er et skremmende eksempel på hvor fort pendelen svinger.

 

Den er jeg enig i. Det at en gal mann fikk så mye makt og fikk overbevist ett vanvittig antall mennesker til å utføre de grusomste ting mot uskyldige ofre de før hadde levd side om side med.  Det er skremmende. Filmer fra 2VK er faktisk noe jeg har fått mareritt av. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdenshistorien er jo full av menneskehetens uhyrligheter. Holocaust, kulturrevolusjonen i Kina, aparteid, pol pots grusomheter i Kambodsja for å nevne noen få fra de siste 100 årene.

Vi kan jo legge til heksebrenning, slavehandel, kirkens overgrep mot befolkningen i religionens navn osv. osv.

Anonymkode: 12a87...0dc

Ja, nordmenn er ikke bedre enn noen andre. Det ble torturert og brent hekser nordpå over en lav sko. Veldig dårlig avlspolitikk å brenne opp de mest intelligente kvinnene.. 

Sigøynere ble fratatt barna sine og tvangssterilisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller verste må ha vært å lese om ei kvinne som ble systematisk voldtatt og torturert fra hun var født til voksenalder😭 Jeg er vanligvis ikke for dødsstraff, men i noen tilfeller burde det vært lov🤬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den saken i Sverige, en far som brant inne barna sine i en hytte, låste og stakk av . 

Anonymkode: 9b9d3...236

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Apocalypte skrev:

Jeg tenker ofte om kinesere at de ikke er riktig vel bevarte. Noe må jo være galt i hodene deres?

Når man ser på dyrevelferden deres og hvordan de behandler dyr, så...ja, da kan man begynne og lure på hva som er galt med dem. Det er ene og alene det kinesiske markedet for overtro som er skylden i at mange dyrearter nesten er utryddet, pga "kinesisk folkemedisin" (eller kvakksalveri, rettere sagt) påstår at malte tigerknokler og malte nesehorns horn og slike ting, gir bedre potens etc.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Apocalypte skrev:

Jeg tenker ofte om kinesere at de ikke er riktig vel bevarte. Noe må jo være galt i hodene deres?

Nå synes jeg det er skummelt å sette en hel nasjons folkegruppe i samme bås, for det er jo mange kinesere som er glad i dyr og kjemper for dyrs rettigheter, men at det finnes mange gale mennesker i Kina er det ingen tvil om. Møkkaland.

Anonymkode: 82c36...31b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2020 den 19.09, AnonymBruker skrev:

😱😱😱

Hvordan går det med deg i dag?

Anonymkode: ae19e...754

Går mye bedre med meg i dag, men må si det har satt litt spor med hvor mye jeg stoler på mannfolk 😳 Redd for hva folks dypeste hemmeligheter er, som man ikke finner ut før man er godt kjent med de... Noen folk er rett og slett ikke helt gode i hodet sitt 😥

Anonymkode: 685e8...cd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2020 den 18.44, got2go skrev:

Ågud, dette er jo personen bak "Vannliljen". Stakkars, stakkars jente 😖

Jeg leser Vannliljen akkurat nå, og googler rundt fordi jeg ikke kan fatte hva jeg leser! Det er jo for grusomt til å være sant ?!

I boken er «farmoren» også aktivt med på mishandlingen. Jeg er bare helt målløs nå 😞

Anonymkode: 2e80b...42b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...