Gå til innhold

Skravletråd termin juli/august 2021


lizzie88

Anbefalte innlegg

89jenta skrev (22 timer siden):

Krysser fingrene for at du får ha med partner 🥰 Han hjemme hos meg ønsker så inderlig å få være med.. Det blir ikke det samme å se det over facetime. kvaliteten blir dårlig og man får ikke være med på det som skjer.. Vi var på ultralyd for 4 uker siden, da så han ingenting på facetime pga dårlig kvalitet og at skjermen som viste ultralyden var langt vekk. Vurderer å spørre om å få filme hvis han ikke får bli med nå neste uke ☺️

Krysser fingrene for at du også får ha med, men siden mitt sykehus er "sammenslått" med Levanger, så vil jeg tro det blir samme for meg som for deg 😊 Forstår så godt at fedre vil være med.. 😔 Det er veldig synd at det er slik.. Men filme er kanskje en bedre ide🤔 Vi får bare gjøre det beste utav situasjonen, håper på gode bilder iallefall.. Det er jo ikke bestandig man får 🤣

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vret skrev (22 timer siden):

Da har vi OUL samme dag 🥳 gleder meg sånn!!!!

gynekologen min ville ha meg inn å ta celleprøve forrige uke, så fikk en liten titt på babyen da 😍 men UL av babyen var ikke prio den dagen så ble ikke noe større undersøkelse.

Så gøy, da er vi 3 stykker på samme dag 🥳🙌 

Alltid koselig med en liten titt uansett 😍 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Sjela said:

Nei, det trengs bare på vanlige kontroller :)

Flere som har fått mage her? Sist kunne jeg fint skjule den til godt over halvveis, og fikk lukket jakka, mens nå ser jeg ganske så gravid ut allerede og får så vidt lukket samme jakke 😅 så ingen tvil om at magen kommer kjappere med nummer to nei. 

Takk 🙏

ja herlighet den kom tidlig denne gangen. Er like stor nå som ved over 25 uker sist... Jeg elsker det 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vret skrev (20 minutter siden):

Takk 🙏

ja herlighet den kom tidlig denne gangen. Er like stor nå som ved over 25 uker sist... Jeg elsker det 🥰

Haha ja, jeg var godt over halvveis før de fleste fikk vite det sist og de ble alle overrasket. Det var nok en kul der da også, men med løse gensere var det ikke synlig. Nå er det liksom ingen tvil 😅 Men jeg kjenner fremdeles ikke liv og har helt til nå ikke hatt ytterligere behov for å tisse mer enn normalt. I første svangerskap måtte jeg oftere tisse allerede tidlig i forløpet, og jeg kjente liv fra 14 + Så graviditeten er forskjellig, og det kan godt være jeg bærer mer frempå denne gangen. I går fikk jeg igjen høre hjertet til baby, noe som var fint siden jeg har null følelse av liv 😅 ser virkelig frem til OUL. 

Takk for tips om salamien! Den må jeg se etter beste gang jeg handler 😁

Endret av Sjela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @89jenta, så koselig at du husket det 😘 
Alt så Helt perfekt ut!! Termin flyttet 1 dag frem til 27.7. Da kommer en liten lilleSØSTER 🥰😭🥰😭 Vi har en gutt fra før, så det var veldig gøy og koselig å få vite ❤️❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vret skrev (51 minutter siden):

Tusen takk @89jenta, så koselig at du husket det 😘 
Alt så Helt perfekt ut!! Termin flyttet 1 dag frem til 27.7. Da kommer en liten lilleSØSTER 🥰😭🥰😭 Vi har en gutt fra før, så det var veldig gøy og koselig å få vite ❤️❤️

Så utrolig koselig! Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og med ei lita jente i magen ❤️ Så stas å få oppleve begge kjønn da 🤗

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på ultralyd 😍 Ble flyttet en dag tilbake, så termin nå er 29 juli 😊 Alt sto bra til❤ Vet ikke kjønn, da jeg vil dette skal være en overraskelse🎊🤩 Får derimot mer oppfølging framover da min forrige prematur baby var stor, me tanke på hvis jeg går ferdig hele svangerskapet.😊 Håper det går bra med alle dere andre her inne også🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vret skrev (1 time siden):

Tusen takk @89jenta, så koselig at du husket det 😘 
Alt så Helt perfekt ut!! Termin flyttet 1 dag frem til 27.7. Da kommer en liten lilleSØSTER 🥰😭🥰😭 Vi har en gutt fra før, så det var veldig gøy og koselig å få vite ❤️❤️

Gratulerer med jente på tur 😍 Har begge jeg også, å det er veldig kjekt 🤩 Å herlig å bli flyttet en dag fram!🙌😁 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya89 skrev (12 minutter siden):

Da har jeg også vært på ultralyd 😍 Ble flyttet en dag tilbake, så termin nå er 29 juli 😊 Alt sto bra til❤ Vet ikke kjønn, da jeg vil dette skal være en overraskelse🎊🤩 Får derimot mer oppfølging framover da min forrige prematur baby var stor, me tanke på hvis jeg går ferdig hele svangerskapet.😊 Håper det går bra med alle dere andre her inne også🥰

Hurra for vellykket ultralyd 😍 Blir stas med overraskelse! 🤩 Hva har du fra før? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at det gikk bra med dere som har vært på ultralyd i dag 😊 og så stas med både jentebaby og overraskelse i magen 🥰 

Nå har endelig helseforetaket jeg tilhører oppdatert nettsidene sine så da slipper jeg å ringe. Og mannen kan være med!🤩 Vi gleder oss sånn til å se den lille i magen igjen neste uke, og veldig spent på om vi blir flytta på i forhold til anslått termindato. Og så spent på hvem som gjemmer seg der inne. Håper mini er mindre sjenert enn sin bror som ikke ville avsløre dette da vi var på OUL sist 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (1 time siden):

Hurra for vellykket ultralyd 😍 Blir stas med overraskelse! 🤩 Hva har du fra før? 

Ja det blir spennende 🤩👍 Jeg har både jente og gutt fra før, heldig slik 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjela skrev (1 time siden):

Så godt å lese at det gikk bra med dere som har vært på ultralyd i dag 😊 og så stas med både jentebaby og overraskelse i magen 🥰 

Nå har endelig helseforetaket jeg tilhører oppdatert nettsidene sine så da slipper jeg å ringe. Og mannen kan være med!🤩 Vi gleder oss sånn til å se den lille i magen igjen neste uke, og veldig spent på om vi blir flytta på i forhold til anslått termindato. Og så spent på hvem som gjemmer seg der inne. Håper mini er mindre sjenert enn sin bror som ikke ville avsløre dette da vi var på OUL sist 😅

Så heldig dere er, at han får være med! 💙 Det blir nok veldig stas! Synes det er så viktig at de får denne muligheten!😊 Her har vi ikke hatt smitte på lenge, men sykehuset er kjempe strengt likevel🤔 Men, fikk heldigvis med noen flotte bilder hjem da, om ikke annet 😍 

Skjønner du er spent, ikke lenge til nå🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @SUPERMIRI, @Maya89, @Sjela, @Bodylotion og alle sammen ❤️ 

Føles enda mer virkelig nå som vi har fått sett at alt er bra og også nærmer meg halvveis 😄 
Nå har gårsdagens opplevelse fått synke litt inn også, og jeg er bare lykkelig 🥰😭

Idag tidlig fortalte vi gutten vår på 3 år at han skal bli storebror og få en lillesøster! Litt usikker på hvor mye han forstår, men han ville gang på gang stryke på magen, og spurte hvor hun var, når hun kom og om hun ville se Brannmann Sam med han 🥰😭 Og første han gjorde når han kom i barnehagen var å fortelle at lillesøster lå i magen ❤️ Smelter totalt!

17 hours ago, Maya89 said:

Da har jeg også vært på ultralyd 😍 Ble flyttet en dag tilbake, så termin nå er 29 juli 😊 Alt sto bra til❤ Vet ikke kjønn, da jeg vil dette skal være en overraskelse🎊🤩 Får derimot mer oppfølging framover da min forrige prematur baby var stor, me tanke på hvis jeg går ferdig hele svangerskapet.😊 Håper det går bra med alle dere andre her inne også🥰

Så spennende med en overraskelse!! Og så bra at alt sto bra til! ❤️ Det er en sånn lettelse.
Hvor stor var forrige baby, og når kom den?

15 hours ago, Sjela said:

Så godt å lese at det gikk bra med dere som har vært på ultralyd i dag 😊 og så stas med både jentebaby og overraskelse i magen 🥰 

Nå har endelig helseforetaket jeg tilhører oppdatert nettsidene sine så da slipper jeg å ringe. Og mannen kan være med!🤩 Vi gleder oss sånn til å se den lille i magen igjen neste uke, og veldig spent på om vi blir flytta på i forhold til anslått termindato. Og så spent på hvem som gjemmer seg der inne. Håper mini er mindre sjenert enn sin bror som ikke ville avsløre dette da vi var på OUL sist 😅

Så flott at mannen får være med!!! Det er en så fantastisk opplevelse å dele ❤️ Blir spennende hvem det er 😄 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@vret Fantastisk å lese om Storebror, skikkelig koselig 😍 Han blir nok en omtenksom bror💙  Her er Storebror snart 2 år, å han forstår ingenting av dette.. Derimot søster på 13 år, gleder seg vilt!🤩 

Det var en stor lettelse!☺ Begge mine er premature, men sønnen ble født 4 uker for tidlig å veide 3130 gram. Var på estimering en uke før, å da var han 2000 gram🤔 De mener han kunne blitt stor. For å være helt ærlig så sliter jeg litt med å føde små barn fra før, har blitt myyyye sying for å si det slik 🤣 Så jordmor skulle følge med ekstra, og det trygger meg litt ☺ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Maya89 Blir så spennende å oppleve han som storebror! Veldig spent på hvordan han vil synes det er å vente såå lenge. Og så at hun plutselig er her 😄 

Så koselig med storesøster! Der får du nok mye god hjelp ❤️ Og samtidig 2 tette i de minste, som sikkert får mye glede i hverandre!

Så bra at du blir fulgt ekstra opp!. Er det noen grunn til at begge er født premature, eller er det tilfeldig? Blir du fulgt opp ift å føde prematurt denne gangen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vret skrev (3 timer siden):

@Maya89 Blir så spennende å oppleve han som storebror! Veldig spent på hvordan han vil synes det er å vente såå lenge. Og så at hun plutselig er her 😄 

Så koselig med storesøster! Der får du nok mye god hjelp ❤️ Og samtidig 2 tette i de minste, som sikkert får mye glede i hverandre!

Så bra at du blir fulgt ekstra opp!. Er det noen grunn til at begge er født premature, eller er det tilfeldig? Blir du fulgt opp ift å føde prematurt denne gangen 

Han blir sikkert litt utålmodig, akkurat som oss som går gravide 🤣 Å det forstår jeg jo, det er jo stort å bli bror🤩 Blir spennende! 

Mye hjelp i datteren ja🥰  Veldig glad for at det blir 2 tette, slik at de har hverandre til alle tider💙 Akkurat nå har vi 2 "enebarn"🤣 

Nei, det aner jeg ikke. Mulig det bare er tilfeldig. Fødte datter i uke 35. Så de har kommet ganske likt begge så langt. Får ikke ekstra oppfølging i forhold til dette, da de ikke ser på det så alvorlig siden det er etter uke 34 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg i uke 18+2 (morkake bak) og i går kunne jeg se (!) at det sparket utenpå magen. Veldig rart og veldig fint 😍 Samboer stoppet til og med midt i gamingen for å se om han kunne se det og 😂 Dessverre fikk han ikke sett det. Men tenker at det er ikke lenge igjen til han og får se det! Han klarte å kjenne det for noen uker tilbake, men det har bare blitt med den ene gangen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh @Body Lotion🥰så koselig! Nå blir det mer og mer virkelig altså 😁 jeg kjenner foreløpig ikke liv, så håper jeg får noe avklaring på hvorfor på OUL til uken. Jeg kjente det så tidlig sist, så nå er jeg utålmodig 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...