Elsoo Skrevet 19. desember 2020 #281 Del Skrevet 19. desember 2020 Jeg merker som flere sier at jeg er veldig trøtt om dagen, og i tillegg veldig distre på jobb🤭Håper ikke kollegaene mine merker det men føler jeg glemmer småting hele tida og vimser rundt. Jeg jobber turnus og deltid så har heldigvis fridager innimellom så føler egentlig at det går bra på jobb nå. Men skjønner dere som har behov for sykemelding, det skjer jo mye i kroppen nå! Vi er fysisk ganske aktive på jobb og merket sist at det ble tyngre jo større jeg ble og hadde behov for sykemelding etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 19. desember 2020 #282 Del Skrevet 19. desember 2020 Pinto2013 skrev (10 timer siden): Kanskje det blir verre for hver gang? Jeg har bare ei fra før, og er hjemme med henne nå. Er jo heldig som ikke må på jobb hver dag, men er ikke bare bare å ta seg av ei lita ei når kvalmen er det eneste som gjør at jeg ikke sovner midt på dagen 🙈 Har dere sagt noe til familie og venner? Jeg hadde egentlig tenkt å vente til over jul iallfall, siden det er så tidlig enda, men tror jeg er nødt til å fortelle til mamma og svigers hvis jeg fortsetter å være så dårlig 😅 Vet litt hvordan det er, har en gutt på 1år å 8 måneder😁 Han er veldig energisk, å jeg må hente han hver dag i barnehage.. da har jeg han et par timer før far kommer hjem... Jeg klarer ikke å være så aktiv sammen med han akkurat nå, men må til tider springe etter 🤣 Blir dau ferdig av dette 🙈 hehe! Vært fint å sovet gjennom hele første trimester 🤭 Super lei av å være kvalm konstant..... Aner ikke hvorfor det har blitt verre jeg.. 😁 Jeg har fortalt om graviditeten til min datter (13 år), for jeg er så mye dårlig. Så min mor og far... skal fortelle svigers på juleaften. Da er jeg 9+4.. litt tidlig, men jeg skal være mye med familien i jula.. å er konstant syk så🤣 Føler litt at jeg må.. 😊 Får dårlig samvittighet til sykemelding uansett, man vet hvor stort behovet er... 😑 Men jeg klarer ikke å gjøre noe som helst hjemme en gang.. Gidder snart ikke gå på do 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 19. desember 2020 #283 Del Skrevet 19. desember 2020 supernaturalfan skrev (10 timer siden): Samme her! Jeg strekker ikke til verken jobb messing eller hjemme 😭 deilig å få den sykemeldingen mtp jobb iallefall.. Stresser litt mindre med det da Usj, får håpe det går bra! Skal sende melding til min lege imorgen 😊👍 Er ikke noe vits å dra på jobb hvis man ikke kan yte noe.. Så dette er nok det rette å gjøre, vi må tenke på oss selv nå 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 20. desember 2020 #284 Del Skrevet 20. desember 2020 Ja, det var ikke enkelt å få sykmelding gitt.. Jeg fikk beskjed om å bruke mer egenmeldingsdager.. 🤣 Men kvoten blir brukt opp slutten av julen. 🙈 Enkelt altså. Hvordan går det med dere damer idag? Jeg har faktisk hatt en litt bedre dag 🤩 Har sittet opp litt, spist godt med middag! Det er en seier🤣🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 20. desember 2020 #285 Del Skrevet 20. desember 2020 Sovet/ligget i hele dag. Føler meg konstant småuggen og veldig sliten🤪 i går derimot var jeg mye bedre, men uggenheten ligger på lur. Håper virkelig at formen er god på julaften, for det er altfor tidlig å skulle dele noe som helst enda. Heldigvis har jeg en forståelsesfull mann som tar seg av hus og fireåringen når formen er som den er. Etter å ha lest meg opp på forum skal man ikke ta det som en selvfølge iallfall 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 20. desember 2020 #286 Del Skrevet 20. desember 2020 Hei, lenge siden sist! 😅 Her har hele desember gått til oppussing og flytting 🥵 Håper alt står bra til med alle! Veldig gøy å lese igjennom det jeg har gått glipp av 😊 Selv skal jeg på TUL i morgen, og er veldig spent! Er 8+3 da. Noen som vet om det blir tatt utvendig eller innvendig ? ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 20. desember 2020 #287 Del Skrevet 20. desember 2020 @Sjela🤣 Nei det er nok ikke alle som har forståelsesfull mann🙈 Glad jeg har en som stiller opp på det som må til 🤩 Men denne formen må da snart bli bedre 🤔 Håper på en god juleaften jeg også, så man får spist julemat 😍 Ikke en selvfølge at man får lyst på mat om dagene😁 Krysser fingrene for oss😎 @89jenta Hørtes slitsomt ut🙈 Men veldig sprekt gjort 😎 Skal normalt sett være innvendig ultralyd før uke 12😊 Lykke til imorgen 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 20. desember 2020 #288 Del Skrevet 20. desember 2020 Jeg er bare 5+0 i dag, men har hatt to dager nå der jeg har vært mye bedre form. Prøver å ikke ta det som er dårlig tegn, og bare sette pris på det. Men skal innrømme at frykten for sa/ma murrer i bakhodet. Skal bestille meg tidlig ultralyd jeg også, bare litt usikker på når. Nå er det jo jul straks, så må vel vente til januar... Så rart at det var vanskelig å få sykemelding, Maya89 🤔 det er jo mest sannsynlig for en kort periode... Godt å høre at du har en mann som tar sin del av ansvaret, Sjela 😊 Sånn er min også, og skjønner at vi er heldige i forhold til enkelte! Masse lykke til på TUL i morgen, 89jenta 😊🤞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 20. desember 2020 #289 Del Skrevet 20. desember 2020 tusen takk @Maya89 og @Pinto2013 🥰 er utrolig spent selv.. har en dårlig følelse, men det fordi jeg er forberedt på det værste. Hadde SA i Oktober, så vi krysser alt vi har for at det skal gå bra 🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 20. desember 2020 #290 Del Skrevet 20. desember 2020 Maya89 skrev (3 timer siden): Ja, det var ikke enkelt å få sykmelding gitt.. Jeg fikk beskjed om å bruke mer egenmeldingsdager.. 🤣 Men kvoten blir brukt opp slutten av julen. 🙈 Enkelt altså. Hvordan går det med dere damer idag? Jeg har faktisk hatt en litt bedre dag 🤩 Har sittet opp litt, spist godt med middag! Det er en seier🤣🎉 Merkelig, ble sykemeldt med en gang jeg når jeg fikk beskjed om at jeg var gravid og slet med kvalme. Går fint her, akkurat flyttet inn i ny leilighet for en uke siden så får endelig slappet av litt, men merker på humøret at det tærer på for likte leiligheten når vi var på visning, men nå er den ett høl jeg vil fortest mulig ut av. Leier heldigvis av familie og med ubestemt tid på kontrakten. 😅 Vi skal begynne å pusse opp en liten bolig nå rett over nyttår, så forhåpentligvis er det klart til Mini kommer. Ellers så er alt bra, bortsett fra at vi spiste julemat i dag og det likte ikke kroppen, for den vil i retur 🤢 Så blir spennende å se på julaften åssen det blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 21. desember 2020 #291 Del Skrevet 21. desember 2020 89jenta skrev (9 timer siden): tusen takk @Maya89 og @Pinto2013 🥰 er utrolig spent selv.. har en dårlig følelse, men det fordi jeg er forberedt på det værste. Hadde SA i Oktober, så vi krysser alt vi har for at det skal gå bra 🤞🏼 Så leit å høre. Tenker på dere i dag, håper dere får gode nyheter ❤️🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 21. desember 2020 #292 Del Skrevet 21. desember 2020 Velkommen @Pinto2013 ❤️ Jeg skrev deg inn på listen på første side @Maya89 Så gøy at vi er nesten helt likt! Blir spennende om OUL sier det samme, eller flytter oss noe Lykke til i dag @89jenta ❤️ Vi krysser alt for deg for at det går bra denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 21. desember 2020 #293 Del Skrevet 21. desember 2020 Puuuh! Endelig ferdig med første kontroll hos fastlegen 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 21. desember 2020 #294 Del Skrevet 21. desember 2020 Håkkimom skrev (Akkurat nå): Puuuh! Endelig ferdig med første kontroll hos fastlegen 🙊 Åssen gikk det? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 21. desember 2020 #295 Del Skrevet 21. desember 2020 aoyt skrev (22 minutter siden): Åssen gikk det? 😁 Tja; vi tok blodprøver, jeg ble henvist til sykehuset for tett oppfølging mtp SA i sommer.... han satte termin utifra første dag sist mens.... så får vi se hvor feil den blir 😂 mtp gyn som først ikke så noe for så å se et bankende hjerte to dager etterpå 🤩 ellers skal jeg til oppfølging hos fastlege hver mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aoyt Skrevet 21. desember 2020 #296 Del Skrevet 21. desember 2020 Håkkimom skrev (4 timer siden): Tja; vi tok blodprøver, jeg ble henvist til sykehuset for tett oppfølging mtp SA i sommer.... han satte termin utifra første dag sist mens.... så får vi se hvor feil den blir 😂 mtp gyn som først ikke så noe for så å se et bankende hjerte to dager etterpå 🤩 ellers skal jeg til oppfølging hos fastlege hver mnd Godt å høre at det går fremover! 😁 Er veldig betryggende å se ett bankende hjerte, og får håpe det holder seg sånn fremover! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 21. desember 2020 #297 Del Skrevet 21. desember 2020 Så fint at legen følger deg så tett opp @Håkkimom😊 Det hjelper å føle seg ivaretatt ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 21. desember 2020 #298 Del Skrevet 21. desember 2020 aoyt skrev (4 timer siden): Godt å høre at det går fremover! 😁 Er veldig betryggende å se ett bankende hjerte, og får håpe det holder seg sånn fremover! 🤩 Ja, det hjalp masse det nå 🤩 var betryggende det 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 21. desember 2020 #299 Del Skrevet 21. desember 2020 Sjela skrev (3 timer siden): Så fint at legen følger deg så tett opp @Håkkimom😊 Det hjelper å føle seg ivaretatt ❤ Ja, legen er verdens beste, hatt han mer eller mindre hele mitt liv 😍 men jeg er hpv positiv, så følges tett på sykehuset også, fikk time i dag, til 7 januar for ny livmorshals prøve, håper den blir omgjort til ul i stedet 🙊🙊🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 21. desember 2020 #300 Del Skrevet 21. desember 2020 Alt gikk fint på TUL hos oss idag. utrolig hvor fint det er å se et så lite hjerte banke ❤️ ble stilt tilbake en dag, så termin blir 3.august 👶🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå