Sjela Skrevet 11. mars 2021 #801 Del Skrevet 11. mars 2021 Det høres veldig sånn ut @Noldi😊 i starten kjennes det som luft eller kiling på innsiden. Første svangerskap kjente jeg denne kilingen fra uke 14 som stadig ble kraftigere som ukene gikk. Mens nå har jeg først kjent romstering og små dult som luftbobler i uke 18. Viser seg at morkaken ligger foran og derfor kjente jeg det senere denne gangen. Koselig med liv. Da blir det mer virkelig med en gang 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 11. mars 2021 #802 Del Skrevet 11. mars 2021 Åå, så koselig å se deg her inne nå @Noldi❤️ Kan høres ut som liv du har kjent, jaaa😍 Så staaas! Jeg har kjent luftbobler en gang, og siden da har jeg ikke kjent det. Jeg kjenner mer en slags iling som gir ørlit ubehag opptil flere ganger om dagen, og jeg aner ikke om det er bevegelse eller ikke😅 Jeg gleder meg også veldig til å kjenne baby regelmessig, det skal bli såå kos! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 11. mars 2021 #803 Del Skrevet 11. mars 2021 Enig med de andre @Noldi 🥰🥰 Så koselig! I begge mine svangerskap har jeg kjent «noe» mellom ca uke 13-17. veldig usikker og veldig sjelden. I uke 17 var første ordentlige spark for begge 2. med første kjente jeg der daglig fra uke 19, men med nr 2 nå kjente jeg det daglig fra uke 17. Er straks 21 fullgåtte uker nå, og hun begynner å bli sterk ❤️❤️ men det er veldig individuelt, og feks som @Sjela sier blir det ofte senere om man har morkaken foran. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 12. mars 2021 #804 Del Skrevet 12. mars 2021 Jeg var på ultralyd i går, og det var såååå fint 🥰 det var masse masse bevegelse og alt så helt perfekt ut, jeg ble satt en dag frem, til 11 august ❤️ Og fikk vite at det er en lillebror til ❤️ Nå kommer jeg helt sikkert til å få masse masse pepper, dere må bare vite at jeg er absolutt veldig takknemlig for at jeg kan få barn og at han er frisk og rask, men kjente på et lite stikk av følelser da det ble gutt, hadde virkelig sett for meg jente.... det er så teit å skrive høyt, men godt å få ut! Jeg vet dette snur ettersom tiden går og han er her 😍 måtte bare få det ut allikevel ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 12. mars 2021 #805 Del Skrevet 12. mars 2021 Gratulerer så mye med vellykket ultralyd, @Håkkimom ❤️ Det må være lov å ha kjent på de følelsene du har kjent på. Det er nok tanker som bare kan være godt å få ut og som da gjør det lettere å komme seg videre fra. Sender deg en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 12. mars 2021 #806 Del Skrevet 12. mars 2021 SUPERMIRI skrev (1 time siden): Gratulerer så mye med vellykket ultralyd, @Håkkimom ❤️ Det må være lov å ha kjent på de følelsene du har kjent på. Det er nok tanker som bare kan være godt å få ut og som da gjør det lettere å komme seg videre fra. Sender deg en god klem! Tusen takk ❤️ Og takk for forståelse, veldig rar følelse, hadde aldri trodd det skulle komme noen følelse, da jeg er overlykkelig over at jeg er fruktbar.... kanskje det er en sårbarhet fordi jeg vet det er siste svangerskap 🤷🏼♀️ Vanskelig å beskrive 😅 men de snur nok rimelig fort når jeg har fått de ut🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. mars 2021 #807 Del Skrevet 12. mars 2021 Her er det også siste svangerskap @Håkkimom😊 Jeg hadde syntes det ville vært hyggelig med en av hver, og har vel i 10 år hatt et jentenavn klart 😅 så det er klart man liksom må si "hadet" til den forestillingen av fremtiden uten at folk skal kritisere en av den grunn. For min del bare visste jeg at det ville bli gutt igjen da mannen bare er menn bakover i familietreet, så da hadde jeg på en måte allerede lagt fra meg den drømmen. Nå ser jeg det som veldig greit å ha alt tøy I riktig farge og sesong til nestemann😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 12. mars 2021 #808 Del Skrevet 12. mars 2021 Sjela skrev (3 minutter siden): Her er det også siste svangerskap @Håkkimom😊 Jeg hadde syntes det ville vært hyggelig med en av hver, og har vel i 10 år hatt et jentenavn klart 😅 så det er klart man liksom må si "hadet" til den forestillingen av fremtiden uten at folk skal kritisere en av den grunn. For min del bare visste jeg at det ville bli gutt igjen da mannen bare er menn bakover i familietreet, så da hadde jeg på en måte allerede lagt fra meg den drømmen. Nå ser jeg det som veldig greit å ha alt tøy I riktig farge og sesong til nestemann😊 Ja, jeg har jo jente fra før, så hadde et liiiite håp, og svangerskapet hittil nå, har vært heeeelt likt som da jeg gikk med henne, og helt annerledes enn gutten sitt svangerskap, så jeg hadde en drøm om det 🤪 men ja, legger det jo fra meg og ser virkelig hvor kjekt det er med gutt nå også, da jeg slipper å kjøpe ett eneste plagg 😂😂😂 ja, burde være greit, men man vet aldri hva man får pepper for, så greit å understreke at jeg er fullstendig klar over hvor heldig jeg er, og jeg klager ikke og er veldig glad alt er i skjønneste orden med han ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 14. mars 2021 #809 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) Lite spørsmål angående smerter. Jeg har de siste 4-5 ukene hatt vondt foran (se bilde). Det er vondt å gå, snu seg i sengen og reise meg opp. Smerten kommer bare når jeg er i bevegelse og er aller mest på høyre side foran. Det kommer ikke akutt. Kan for eksempel vare nesten hele dagen hver gang jeg skal opp å gå, så stopper det når jeg setter meg ned igjen. Jeg har tidligere (og har fortsatt litt) vondt bak mellom rumpeballene, som jeg har tenkt har vært klassiske bekkenplager. Men smerten / vondten jeg opplever foran føles som noe annet? Alt som kommer opp når jeg googler er ligamentsmerter? Kan det stemme, tenker dere? Eventuelt noen som har erfaring med hvor lenge det er "normalt" at det varer? Er nå i uke 19 + 5, og synes dette har vart ganske lenge allerede Endret 14. mars 2021 av Body Lotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 16. mars 2021 #810 Del Skrevet 16. mars 2021 Body Lotion skrev (På 14.3.2021 den 19.17): Lite spørsmål angående smerter. Jeg har de siste 4-5 ukene hatt vondt foran (se bilde). Det er vondt å gå, snu seg i sengen og reise meg opp. Smerten kommer bare når jeg er i bevegelse og er aller mest på høyre side foran. Det kommer ikke akutt. Kan for eksempel vare nesten hele dagen hver gang jeg skal opp å gå, så stopper det når jeg setter meg ned igjen. Jeg har tidligere (og har fortsatt litt) vondt bak mellom rumpeballene, som jeg har tenkt har vært klassiske bekkenplager. Men smerten / vondten jeg opplever foran føles som noe annet? Alt som kommer opp når jeg googler er ligamentsmerter? Kan det stemme, tenker dere? Eventuelt noen som har erfaring med hvor lenge det er "normalt" at det varer? Er nå i uke 19 + 5, og synes dette har vart ganske lenge allerede Jeg kan kjenne på smerter i samme område, men da er det som regel mer akutt. Spesielt når jeg må bruke magemusklene for å reise meg fra for eksempel liggende stilling, så ofte ruller jeg meg over på siden og støtter meg opp med armene for å unngå så mye smerter 😅 det blir kanskje ikke det samme som du kjenner på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 16. mars 2021 #811 Del Skrevet 16. mars 2021 MiaHI skrev (3 timer siden): Jeg kan kjenne på smerter i samme område, men da er det som regel mer akutt. Spesielt når jeg må bruke magemusklene for å reise meg fra for eksempel liggende stilling, så ofte ruller jeg meg over på siden og støtter meg opp med armene for å unngå så mye smerter 😅 det blir kanskje ikke det samme som du kjenner på.... Det er jo sånn sett fint å vite at andre har smerter i samme område 😅 Men jeg kan jo også merke det når jeg skal reise meg, så kanskje det er det samme?Men stusser sånn over at det er hver gang jeg går. Har i dag også merket det når jeg sitter rolig.. 😐 Og økende vondt i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. mars 2021 #812 Del Skrevet 16. mars 2021 Idag har jeg vært på OUL, og det var så koselig! Mannen fikk være med, så det var stas. Jeg ble satt frem en dag, så termin er nå 10/8. Vi fikk bekreftet at vi venter ei lita jente, og hun så helt perfekt ut ❤️ Nå er jeg skikkelig stolt og lykkelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 16. mars 2021 #813 Del Skrevet 16. mars 2021 Så utrolig koselig @SUPERMIRI🤩🤩 Så flott at mannen fikk være med!! (Selvom det bare skulle mangle..) Det er ordentlig stas med ultralyd, og blir plutselig så mye mer virkelig når man får se den lille sprelle der inne 🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaHI Skrevet 16. mars 2021 #814 Del Skrevet 16. mars 2021 Body Lotion skrev (6 timer siden): Det er jo sånn sett fint å vite at andre har smerter i samme område 😅 Men jeg kan jo også merke det når jeg skal reise meg, så kanskje det er det samme?Men stusser sånn over at det er hver gang jeg går. Har i dag også merket det når jeg sitter rolig.. 😐 Og økende vondt i ryggen. Tipper det er ligamentsmerter, som du nevnte. Jeg har også hatt litt vondt i bekkenet - bak litt ned på rumpa på en av sidene. det kan jeg kjenne på hvis jeg har vært i mye aktivitet, og da kjenner jeg det også når jeg ligger i ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 17. mars 2021 #815 Del Skrevet 17. mars 2021 Nå er jeg offisielt halvveis og har kjøpt vogn😅 var så godt tilbud at jeg bare måtte slå til. Trenger en liten og nett vogn med tanke på plass og bæring. Kjøpte derfor easywalker harvey2. Den kjentes veldig god ut i butikken, så håper den er grei å trille utendørs 😊 Nå ser jeg også at det er babydager på barnas hus og nå selger de storebroren Easywalker Rudey til under det vi ga for vår: 5799. Den var også fin, men ville tatt for mye plass her. Sist hadde jeg en massiv Emmaljunga-vogn så denne gangen kuttet jeg i både størrelse og budsjett. Ellers er formen fin om dagen. Kjenner svake dult innimellom og magen blir større. Og jeg har fått pupper Noe uvant å måtte ha på bh for å få litt støtte, men skal ikke klage 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludo1 Skrevet 20. mars 2021 #816 Del Skrevet 20. mars 2021 Noen som har noen tips/triks/øvelser når det kommer til bekkenløsning? Var så heldig at jeg slapp unna forrige graviditet, men nå lurer jeg på om jeg har en begynnende bekkenløsning. 😱 Føles ut som om jeg har gangsperre i underlivet, og er øm i korsryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 20. mars 2021 #817 Del Skrevet 20. mars 2021 @Ludo1 Jeg var hos kiropraktor på fredag. Egentlig en siste oppfølgingstime etter nakke/rygg utfordringer i sommer/høst. Han tok en sjekk av bekken også etc og fant at jeg var stiv på høyre side. Så nå skal jeg dit er par ganger til for å løsne opp. Han sa at man ofte kan være stiv på en side, overbelaster dermed på den andre siden og så får man bekkenløsning. Kort fortalt. kanskje en time for å sjekke sånt kan hjelpe deg? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 28. mars 2021 #818 Del Skrevet 28. mars 2021 Ikke si at det er bare jeg som har syke drømmer om dagen? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 28. mars 2021 #819 Del Skrevet 28. mars 2021 Håkkimom skrev (1 time siden): Ikke si at det er bare jeg som har syke drømmer om dagen? 😂 Haha nei, du er ikke alene! 😂 Helt absurd hvor mye rart jeg drømmer om dagen. Hører gjerne på artige historier 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 28. mars 2021 #820 Del Skrevet 28. mars 2021 SUPERMIRI skrev (2 timer siden): Haha nei, du er ikke alene! 😂 Helt absurd hvor mye rart jeg drømmer om dagen. Hører gjerne på artige historier 🤪 Åh!!! Sååå godt å høre! Jeg også drømmer så mye sjukt 😂😂😂😂 blant annet om ekser, fra videregående 🤦🏼♀️ Og katastrofe drømmer, om at de skal dø, eller at de plutselig kommer og vi skal bygge en fremtid sammen 😂 herregud så mye rart! Drømmer de samme drømmene ofte om igjen, og innimellom om ungene, at det skjer de noe, at jeg mister de i labyrinter osv 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå