snehvit88 Skrevet 26. november 2020 #61 Del Skrevet 26. november 2020 (endret) Amatariel skrev (13 minutter siden): Godt for psyken kanskje å komme i gang med testingen? 😂 Forstår deg så godt... kjedelig at den var blenda i dag. Men har masse håp for helga her Det var egentlig greit å ta den testen ellers hadde @Peppis gått å grubla hele dagen😂 Endret 26. november 2020 av snehvit88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 27. november 2020 #62 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) 10DPO På morgenen i dag var det en svak strek på graviditetstesten! Så nå er jeg spent på test i morgen tidlig. Jeg tar gleden på forskudd og har lastet ned to graviditetsapper og ser for meg fremtiden med en ny baby😍 Dette kan være en kjemisk, men den sorgen tar jeg senere. Akkurat nå skjer det så mye at jeg har ikke tid til å bekymre meg. Heldigvis Endret 27. november 2020 av Peppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. november 2020 #63 Del Skrevet 27. november 2020 Åååå er det sant..!?? Så gøy!! Må vise oss bilde av morgendagens test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 27. november 2020 #64 Del Skrevet 27. november 2020 Hurra!! Krysser fingrene for testing i morgen!! 🤞🏻💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 28. november 2020 #65 Del Skrevet 28. november 2020 11DPO Testen i dag var tydeligere enn i går. Men jeg bommet med bildet. Det er skygge fra mobilen som kommer akkurat på linje med streken og mørke gjør den mindre synlig. Legger ved to bilder. Det er ikke lett å ta bilde med en sprelsk jente på armen. Jeg føler meg helt rolig. Men det er nok fordi jeg hele tiden kjenner på et press i livmorområdet som har vært der i tre dager. Hvis presset forsvinner så blir jeg nok stresset. Hvis dette ikke går veien, så har jeg Salvie te, Q10 og vitamin b6 liggende klart for ny runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 28. november 2020 #66 Del Skrevet 28. november 2020 Dette ser virkelig lovende ut!! Jeg ser helt klart en strek på begge bildene😍 så utrolig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 28. november 2020 #67 Del Skrevet 28. november 2020 Her er det helt tydelig strek😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 28. november 2020 #68 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg ser også strek her🤩😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 28. november 2020 #69 Del Skrevet 28. november 2020 Ååh så spennende! 🤩 Her ser jeg svaaak strek på begge bildene! Håper min strek også blir sterkere de neste dagene 😄 Lykke til til oss begge, vi er samme DPO 🎉🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 28. november 2020 #70 Del Skrevet 28. november 2020 Ååh så spennende! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 29. november 2020 #71 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) Lillra skrev (På 28.11.2020 den 8.17): Dette ser virkelig lovende ut!! Jeg ser helt klart en strek på begge bildene😍 så utrolig spennende!! Lily92 skrev (23 timer siden): Her er det helt tydelig strek😀 Noldi skrev (23 timer siden): Jeg ser også strek her🤩😍 Niny skrev (16 timer siden): Ååh så spennende! 🤩 Her ser jeg svaaak strek på begge bildene! Håper min strek også blir sterkere de neste dagene 😄 Lykke til til oss begge, vi er samme DPO 🎉🤞 Spennende😋 Hvordan ser streken din ut i dag? Jeg ser ikke forskjell på min. Wera1 skrev (8 timer siden): Ååh så spennende! 😍 12DPO Takk medprøvere☺️ Jeg er usikker, men jeg tror streken er svakere i dag. Bildet er tatt etter 5 minutter virketid. Husker ikke etter hvor lang tid jeg tok bildet i går. I går tok det 1 minutt for streken å bli synlig. I dag til det over 2 minutter. Jeg sørger ikke selv om dette er en kjemisk. Da trenger vi bare mer tid på oss. Jeg tester i morgen og ser ann hva jeg gjør med tanke på Litinus. Endret 29. november 2020 av Peppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 29. november 2020 #72 Del Skrevet 29. november 2020 Peppis skrev (53 minutter siden): Spennende😋 Hvordan ser streken din ut i dag? Jeg ser ikke forskjell på min. 12DPO Takk medprøvere☺️ Jeg er usikker, men jeg tror streken er svakere i dag. Bildet er tatt etter 5 minutter virketid. Husker ikke etter hvor lang tid jeg tok bildet i går. I går tok det 1 minutt for streken å bli synlig. I dag til det over 2 minutter. Jeg sørger ikke selv om dette er en kjemisk. Da trenger vi bare mer tid på oss. Jeg tester i morgen og ser ann hva jeg gjør med tanke på Litinus. Tok ikke samme test idag som igår, men idag er det 100% blenda. Skimtet strek i 2 dager, så tok en clearblue early, og da var streken en strek, ikke bare skimting.. Jeg synes det er så trasig, for dette er andre gangen siden vi begynte at jeg ser strek, og den forsvinner.. Godt du ikke tar det tungt om din går den retningen, men jeg ser da streken din tydelig idag også! Da er det enda håp! 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 29. november 2020 #73 Del Skrevet 29. november 2020 Niny skrev (3 minutter siden): Tok ikke samme test idag som igår, men idag er det 100% blenda. Skimtet strek i 2 dager, så tok en clearblue early, og da var streken en strek, ikke bare skimting.. Jeg synes det er så trasig, for dette er andre gangen siden vi begynte at jeg ser strek, og den forsvinner.. Godt du ikke tar det tungt om din går den retningen, men jeg ser da streken din tydelig idag også! Da er det enda håp! 💖 Ånei så leit😥Slike streifende egg... Prøver dere på deres første? Å prøve på første var kjempe fælt! Å håpe og så mislykkes, og følelsen av at det aldri kommer til å skje. Å prøve på andremann er noe helt annet. For da har man allerede en. Om man mister eller ikke blir gravid så har man faktisk allerede et barn. Hvor lenge har dere prøvd? Har du kontroll på lutealfasen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 29. november 2020 #74 Del Skrevet 29. november 2020 Peppis skrev (7 minutter siden): Ånei så leit😥Slike streifende egg... Prøver dere på deres første? Å prøve på første var kjempe fælt! Å håpe og så mislykkes, og følelsen av at det aldri kommer til å skje. Å prøve på andremann er noe helt annet. For da har man allerede en. Om man mister eller ikke blir gravid så har man faktisk allerede et barn. Hvor lenge har dere prøvd? Har du kontroll på lutealfasen din? Dette blir første barnet vårt, ja 💖 Den andre kjemiske hittil også. Begynner på Pp6 i desember, så ikke så altfor lenge, men fortsatt ALTFOR lenge 😅 Først sist måned var da jeg greide å finne eggløsning 100% med både eggløsningstester og temping. Da var lutealfasen nede på hele 10 dager. Den blir jo lengre nå, men ikke så rart med positiv test igår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 29. november 2020 #75 Del Skrevet 29. november 2020 Niny skrev (4 minutter siden): Dette blir første barnet vårt, ja 💖 Den andre kjemiske hittil også. Begynner på Pp6 i desember, så ikke så altfor lenge, men fortsatt ALTFOR lenge 😅 Først sist måned var da jeg greide å finne eggløsning 100% med både eggløsningstester og temping. Da var lutealfasen nede på hele 10 dager. Den blir jo lengre nå, men ikke så rart med positiv test igår... Med lutealfase på 10 dager tror jeg du er på grensen til lutealfasesvikt. Regner du lutealfase fra den dagen testen er positiv og frem til mens, eller regner du lutealfase fra to dager etter positiv test og frem til mens? Temping har jeg ingen kunnskap om. 6 pp er kjempelenge når man venter på noe! Har du kanskje ikke eggløsning ved hver syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 29. november 2020 #76 Del Skrevet 29. november 2020 Peppis skrev (4 minutter siden): Med lutealfase på 10 dager tror jeg du er på grensen til lutealfasesvikt. Regner du lutealfase fra den dagen testen er positiv og frem til mens, eller regner du lutealfase fra to dager etter positiv test og frem til mens? Temping har jeg ingen kunnskap om. 6 pp er kjempelenge når man venter på noe! Har du kanskje ikke eggløsning ved hver syklus? Når jeg temper så hopper temperaturen den dagen eggløsning finner sted, og holder seg høy til rett før mens. Hos noen faller den flere dager før mens, for meg falt den sist måned den dagen jeg begynte å spotte. Teller fra 1 dpo til dagen før mens. Denne måned kom ikke eggløsning før 1,5 uke senere enn normalt. Har alltid hatt klokkeklar fast syklus, så regner med eggløsning har funnet sted. Har forstått at man får lang ujevn syklus om man sliter med eggløsningen. 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 29. november 2020 #77 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg ser klart og tydelig en strek da. Har du en annen test du kan teste med i morgen? For eksempel clearblue. Jeg testet også med babyplan 10dpo og 11dpo, strekene var svake begge dagene, men den var ikke blitt noooe sterkere 11dpo. Testet da med clearblue digital og fikk faktisk positiv på den selv om babyplan streken var svak. Håper sånn at dette ikke er kjemisk! ❤️ Heia heia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babypus Skrevet 29. november 2020 #78 Del Skrevet 29. november 2020 Peppis skrev (På 2.11.2020 den 6.44): Etter litt tenking bestemte jeg meg for å skrive i denne dagboka. Det er spennende å skulle prøve på bebbis, og siden jeg ikke prater om dette med noen så sitter jeg med tanker og følelser å få ut. Vi bestemte oss faktisk forrige uke å starte prøvingen. Vår lille datter er blitt 1 år og med mine 34 år på baken tenker jeg vi ikke bør vente. Det tok sin tid å få den første. Vi opplevde blant annet både MA og flere kjemiske. Jeg har gått til innkjøp av eggløsnings- og graviditetstester, vitaminer og medisiner. Jeg skal bruke Lutinus fra positiv eggløsningstest og Albyl-E fra positiv graviditetstest. Er på cd5 i dag, og planlegger å starte el-testing fra cd10. Det er nok veldig tidlig, men så vil jeg ikke gå glipp av den heller. Mensen har nettopp kommet i gang, og er uregelmessig. Etter fire menstruasjoner har syklusen vært på 56, 36 og 28 dager. Jeg planlegger å lage 32 dagers sykluser med Lutinus. Har aldri fått mens med Lutinus, jeg vet noen gjør det. Hvis graviditetstest er negativ cd30 så slutter jeg på Lutinus og da tar det to dager før mensen kommer. Jeg er forberedt på at dette skal ta lang tid, og om det eventuelt aldri skjer så er det helt greit det også (er min nåværende innstilling). Vi er jo så heldige at vi har en. En vi aldri trodde vi skulle få. Så moro og spennende! Lykke til 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. november 2020 #79 Del Skrevet 29. november 2020 Peppis skrev (13 timer siden): Jeg er usikker, men jeg tror streken er svakere i dag. Bildet er tatt etter 5 minutter virketid. Husker ikke etter hvor lang tid jeg tok bildet i går. I går tok det 1 minutt for streken å bli synlig. I dag til det over 2 minutter. Jeg sørger ikke selv om dette er en kjemisk. Da trenger vi bare mer tid på oss. Jeg tester i morgen og ser ann hva jeg gjør med tanke på Litinus. Dette ser veldig bra ut! Ser helt tydelig streken 😁 Og før IKM så kan man ikke forvente sterkere strek enn dette. Den øker heller ikke fra dag til dag. Det første jeg gjør etter å ha fått en svak strek på en sånn her test er å ta en annen. Clearblue f.eks. Plusstesten er veldig bra! Har virkelig troen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 30. november 2020 #80 Del Skrevet 30. november 2020 Niny skrev (18 timer siden): Når jeg temper så hopper temperaturen den dagen eggløsning finner sted, og holder seg høy til rett før mens. Hos noen faller den flere dager før mens, for meg falt den sist måned den dagen jeg begynte å spotte. Teller fra 1 dpo til dagen før mens. Denne måned kom ikke eggløsning før 1,5 uke senere enn normalt. Har alltid hatt klokkeklar fast syklus, så regner med eggløsning har funnet sted. Har forstått at man får lang ujevn syklus om man sliter med eggløsningen. 🤷🏻♀️ Da skjønner jeg hva du mener. Håper det setter seg en spire på neste syklus💕 Wera1 skrev (16 timer siden): Jeg ser klart og tydelig en strek da. Har du en annen test du kan teste med i morgen? For eksempel clearblue. Jeg testet også med babyplan 10dpo og 11dpo, strekene var svake begge dagene, men den var ikke blitt noooe sterkere 11dpo. Testet da med clearblue digital og fikk faktisk positiv på den selv om babyplan streken var svak. Håper sånn at dette ikke er kjemisk! ❤️ Heia heia. Jeg er helt opphengt i økningen pga tre tidligere kjemiske. Har kun babyplan sine. Jeg vil prøve å være en standhaftig viking å ikke bruke mer penger enn jeg har😅 smører meg med tålmodighet. Babypus skrev (15 timer siden): Så moro og spennende! Lykke til 😃 Takk😊 Amatariel skrev (6 timer siden): Dette ser veldig bra ut! Ser helt tydelig streken 😁 Og før IKM så kan man ikke forvente sterkere strek enn dette. Den øker heller ikke fra dag til dag. Det første jeg gjør etter å ha fått en svak strek på en sånn her test er å ta en annen. Clearblue f.eks. Plusstesten er veldig bra! Har virkelig troen her! Takk😊 Begynner å få troen selv. I dag ser streken sterkere ut igjen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå