Gå til innhold

Peppis prøver på ny bebbis👶


Gjest Peppis

Anbefalte innlegg

1 time siden, Peppis skrev:

Testet med 4 timers morgenurin og jeg tror den er positiv? Tester helt til streken er med sikkerhet negativ igjen. Da starter jeg med Lutinus 

Jeg syns denne testen ser ganske klar negativ ut. Styrken er på vei ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men når jeg får slik test så er den rett før positiv da. Så om du tester i ettermiddag på konsentrert urin så holder jeg en knapp på at den blir positiv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 20 

Ja @Lily92😊 I går var el-testen helt klart positiv. Positiv el-test cd19 er sent når man kanskje har kortere syklus enn 28 dager. El-testen var negativ til morgenen i dag så da starter jeg på Lutinus i morgen. 
 

Bildet er el-test i går 19 dpo.
 

6D5499F7-7884-413F-B9CC-9D9BDA9ED349.jpeg

Endret av Peppis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Peppis said:

20 dpo

Ja @Lily92😊 I går var el-testen helt klart positiv. Positiv el-test 19 dpo er sent når man kanskje har kortere syklus enn 28 dager. El-testen var negativ til morgenen i dag så da starter jeg på Lutinus i morgen. 
 

Bildet er el-test i går 19 dpo.
 

 

DPO betyr days past ovulation. Du mener kanskje cycle day (syklus dag) eller har du hatt EL for 20 dager siden?🙂Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, juicyfruity skrev:

DPO betyr days past ovulation. Du mener kanskje cycle day (syklus dag) eller har du hatt EL for 20 dager siden?🙂Masse lykke til!

Takk, da har jeg rettet opp i det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD21 - 1dpo

Jeg regner i dag som 1 dpo. Til morgenen i dag var 48 timer siden siste positive el-test. Og i går kjente jeg en smerte i magen mot venstre side som varte noen minutter. Jeg regner det som at cysten med egget sprakk😊 Det kan ha vært tilfeldig, men jeg bestemmer at det var egget😂

Har ingen stor tro på at det skjer noe denne syklusen. Men Lutinus er satt og jeg tar vitaminene mine.

Har bestilt opp b6, Q10 og Salvie te. Håper på tidligere el de neste syklusene.

Har lagt inn det vi har klart av aksjer. Det begrenser seg litt siden vi har en liten jente som ikke finner roa uten mamma vedsiden❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD23 - 3DPO

Tiden går akkurat passe. Jeg venter ikke på å komme til testedagene. Jeg er så sikker på at det ikke har klaffet. Men det gjør ikke noe. Vi nyter dagene med jenta vår og det er travelt nok allerede. 
Lutinus tar jeg 3 ganger om dagen og nå har murringene i livmor meldt seg. Spent på om mensen kommer når den skal eller om Lutinus hindrer den. Q10 tar jeg 400mg av hver dag og håper den etterhvert vil gi tidligere eggløsninger.

Jul blir koselig! For første gang skal vi ha juletre🎄 Alle gavene er kjøpt og pakket inn. Med Disney+ kan vi ha gamle julefilmer susende i bakgrunnen. Herlig😍

 

Endret av Peppis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du klarer å ta det så mye med ro :klemmer: Høres jo så koselig ut med juleforberedelsene dine også. Satser på at "toppen av juletreet" blir en positiv test. Det hadde vært koooselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Amatariel skrev:

Så bra at du klarer å ta det så mye med ro :klemmer: Høres jo så koselig ut med juleforberedelsene dine også. Satser på at "toppen av juletreet" blir en positiv test. Det hadde vært koooselig.

Det høres ille ut at jeg tar det så mye med ro. Det bunner vel mest i at jeg allerede har bestemt meg for at kroppen min ikke vil bære frem flere barn🙈 Og det føles ikke som noen sorg utrolig nok. Helt siden jeg var 18 år har jeg hatt en følelse av at jeg aldri kom til å få barn. Samboer og jeg prøvde forgjeves å bli gravide i to år. Så tok vi en god pause fordi det så så håpløst ut og det slet sånn på meg. Etter det ble jeg gravid og vi mistet fem, to MA og tre tidlige SA. At vi i det hele tatt har fått et barn er helt utrolig. Over all forventning. 
Det skader ikke å prøve en gang til. Da kan vi ihvertfall ikke si at vi ikke prøvde.

Endret av Peppis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Peppis said:

Det høres ille ut at jeg tar det så mye med ro. Det bunner vel mest i at jeg allerede har bestemt meg for at kroppen min ikke vil bære frem flere barn🙈 Og det føles ikke som noen sorg utrolig nok. Helt siden jeg var 18 år har jeg hatt en følelse av at jeg aldri kom til å få barn. Samboer og jeg prøvde forgjeves å bli gravide i to år. Så tok vi en god pause fordi det så så håpløst ut og det slet sånn på meg. Etter det ble jeg gravid og vi mistet fem, to MA og tre tidlige SA. At vi i det hele tatt har fått et barn er helt utrolig. Over all forventning. 
Det skader ikke å prøve en gang til. Da kan vi ihvertfall ikke si at vi ikke prøvde.

wow jeg har visst ikke fulgt nøye nok med skjønner jeg, visste ikke at du hadde prøvd så mye fra før! Men så fantastisk at dere fikk et barn til sutt! Veldig inspirerende for andre som sliter sikkert, at det går til slutt! 

Det skader ikke å prøve mer da, kroppen din har jo vist at den kan :) Men dere må huske å ta vare på hverandre❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerfugl154 skrev (På 22.11.2020 den 16.46):

wow jeg har visst ikke fulgt nøye nok med skjønner jeg, visste ikke at du hadde prøvd så mye fra før! Men så fantastisk at dere fikk et barn til sutt! Veldig inspirerende for andre som sliter sikkert, at det går til slutt! 

Det skader ikke å prøve mer da, kroppen din har jo vist at den kan :) Men dere må huske å ta vare på hverandre❤️ 

Jeg sparte litt på kruttet tidligere. Jeg tenkte å ligge lavt og ikke oppgi alle fakta, men det blir vanskelig. Dagboka er god å ha, bare skrive litt sparsommelig på hva jeg tenker og føler. Mulig det blir mer utbroderende etterhvert hvis jeg blir mer varm i trøya.

Vi tar vare på hverandre, takk:ninuskapus: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7DPO

I dag minte syklusappen om at mensen starter i dag. Men mensen holder jeg borte ved å bruke Lutinus. 
10 dpo starter testingen. Jeg har aldri testet positivt 9 dpo, så det er ingen vits i tenker jeg. Det betyr at jeg skal teste på fredag morgen. Kjenner at spenningen bygger seg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO

Jeg sa jeg ikke skulle ta graviditetstest før 10dpo😂 Men det var vanskelig å motstå da ideen kom akkurat idet jeg våknet. Jeg klarer å skimte noe svakt langt inne i testen, men jeg vet så godt akkurat hvor teststreken er at jeg kan se en strek før den er dyppet i urin. Så graviditetstesten er helt klart kritthvit.

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt for psyken kanskje å komme i gang med testingen? 😂 Forstår deg så godt... kjedelig at den var blenda i dag. Men har masse håp for helga her :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...