Gå til innhold

Og jeg trodde JEG var patetisk?

Gjest *Sexy*Cat*

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*
men sexycat i.i. hvis det Tk ii sier er sant, hvorfor er hun på tråden din da?

jeg pleier ikke gå inn på tråder bare for å fortelle folk som ihvertfall klarer å skape tråder at de ikke gjør en innsats, - hvor er dine tråder pleier jeg å svare da... og nå spør jeg... hvor er dine tråder Tk.... kom med dem så kan vi dømme dem slik du dømmer andre... sukk...

Ja, godt spørsmål. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Sexy*Cat*
at du ikke skjønner at når du kaller ei helt normalt slank jente for feit, blubbete og stygg, så kan mennesker som er større en henne og som sliter med det og selvtillitt pga dette, bli støtt av dine kommentarer sier jo litt om at du kanskje skal prøve å forstå litt mer?

Ikke vær så enkel daaa... De fleste av oss har da selvfølgelig lov til å mene det vi gjør, og vi må selvfølgelig stå til ansvar for hva vi mener og sier, og jeg forstår at kropp er et ømt tema,...og bla bla bla....

For det første har jeg vel ikke kalt Elita stygg? da har jeg i såfall glemt det, og da kan du gjerne vise meg hvor jeg har skrevet det?

Hun er veldig kroppsfiksert og utseendefiksert selv, hun LEVER faktisk av kroppen sin og ukeblader, aviser, you name it skriver om henne, som igjen overvektige folk leser, sååå....skal ikke JEG DA, som en enkeltperson få lov til å mene noe om den vi diskuterte da? HALLOOO I LUKEN...se ting i perspektiv her da!

Er det NOEN som bygger opp under ideen om hva som er kroppslig perfekt så er det jo Elita selv som oppfordrer oss til å kommentere henne.

At jeg da har kommentert hennes utseendet i negativ forstand, det klarer jeg å stå innenfor. ;)

og vi må da også få lov til å mene det vi vil, eller er det kun du som kan det?

Ser du bruker ordet "vi" veldig mye... skriver du for deg selv, eller for ALLE de andre her inne også?

Selvsagt kan da folk få lov til å mene akuratt hva de vil her (hvor mange ganger må jeg si dette?), gir da blaffen i det jeg, men man MÅ da regne med å få reaksjoner tilbake...hvilket jeg også får.

Mitt poeng er at diverse (les: mange her på kg) går ofte til angrep på selve PERSONEN som starter en tråd. Get it???

Altså...med andre ord: usaklige. forstår du nå? :sjarmor:

Usakligheter passer heller ikke (for n'te gang) inn i en samlivstråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
hehe hvor gammel er du egentlig? PMS? Var det det beste du hadde å komme med?    Du advarer andre, fordi de er helt idiotisk sånn enkelte holder på.. hva mener du din egen oppførsel i denne tråden er da? Så vidt jeg har sett har du brukt "jeg trår varsomt når det gjelder samliv" som argument i mer enn ett innlegg i denne tråden. Hvis det er alt du har å argumentere med, burde du kanskje tenkt deg om før du startet tråden? Tror neppe du er så naiv at du ikke visste du kom til å få mye negative tilbakemeldinger her, sånn som du holder på i andre tråder.

Jeg er 27. Du da vennen?

Pms ja...det virket jo sånn. SÅ ja..det var det jeg hadde å komme med.

Orket ikke å legge så veldig mye energi i å "komme med" ting. :ler:

Hva er galt med min oppførsel i DENNE tråden? Hæ? Fortell... Du kan ikke bare slenge ut av deg løse argumenter uten å begrunne de. Vær litt mer spesifikk snuppa mi.

Mitt poeng er ikke å argumentere opp og ned og øst og i vest. Jeg bare holder fast på det jeg mener... Og det kommer jeg til å fortsette med.

Si meg en ting: Er dette en konkurranse om hvem som argumenterer best i for seg, eller? Da vil jeg bare si en ting; da kommer det IGJEN frem, altså denne smålige holdningen her inne. Men du er vel en ekte Kg'er du, så da erre ålræit lizzm! :sjarmor:

Folk her inne har akkuratt de samme meningene, de samme synspunktene, de samme måtene å svare på... Jeg begynner nesten å lure på om enkelte av dere er uniformerte jeg?

Så lite nyansert prat som det er her inne har jeg aldri vært borti faktisk. Og DET er underholdning det skal jeg si deg.

At ett råd blir gjentatt flere ganger i en tråd, er ikke noe nytt, og nei.. det plager meg ikke. Det som plager meg er at du først advarer mot andre brukere, for så å komme med et velment råd, som en av "hurpene" her har kommet med før.

Hvorfor plager dette deg? Det er mange her som ikke klarer, eller har nok vett til å disuktere sak og ikke person her, derfor advarer jeg enkelte da jeg ser hvordan dere nesten angriper en eller annen trådstarter.

Bare se hvordan mange av dere holder på i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=142108

Les hele tråden...reagerer du ikke på den, da feiler det deg noe.

Jeg har heller ikke kalt noen for hurpe, så kutt ut BS-snakket ditt.

Bare ved å lese igjennom én eneste tråd, har du 3 ganger kalt andre bitch eller bitchy, samt å, i første innlegg, advare trådstarter. Alle som er på KG veit at det sitter utrolig mye forskjellig folk her, og da får man ikke alltid de svarene man gjerne vil, og tåler man ikke høre andres mening burde man kanskje ikke starte en tråd her.

Ja, noen her er bitchy. Skikkelig bitchy også. Men jeg kan ikke huske at jeg har kalt noen for ordet bitch? Kan du vise meg det? Tror ikke du ljuger om sånt, men hadde vært gøy å lese. :)

Det som irriterer meg, er deg. Du tror du er bedre enn alle oss andre her fordi du har "lært å trå varsomt" når det gjelder samliv. Det virker som du prøver å heve deg selv ved å advare, og fortelle om hvor fæle vi andre her er, og det.. det er virkelig patetisk. Hevde seg selv, ved å prate dritt om andre?  :klappe:

HAHAHAHAHAHHA! prate dritt? Hvor enkel er du egentlig?

Dææææven... nå følte jeg meg plutselig lynende intelligent. :idesmil:

Hele kg er jo å regne som et vepsebol. Nye folk som "prøver seg" her får jo sjokk. Det er sant... Tenkt noe på det, eller?

Jeg syns faktisk synd på enkelte brukere som kommer inn her for å få råd hvor de blir avkappet så fort sjangsen byr enkelte av dere.

Men nei... jeg mener ikke alle. Det finnes noen hyggelige folk her, men det er søren meg ikke mange.

Og det smalt jo jammen meg i fra den rette leppa når det gjelder å hevde seg selv. Hele kvinneguidens forum består jo nettopp av dette fenomenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er et bevis for at feministisk kvinneenevelde er bare en drøm på linje med julenissen og fortellingen om jesus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dum Perignon

[quote=*Sexy*Cat*,01.08.2005 (01:59) ]

Haha alle KG'ere!

La meg få spørre dere om noe. Klarer dere ikke å svare ordentlig på spørsmål?

Hva feiler dere? Har dere det kjipt? Misunnelige? ...

Jeg ...har nå begynt å advare flere av disse trådstarterene i mot DERE!

...Jeg som trodde jeg var slem og patetisk. Nei jeg tok feil... Det er jo bare å titte litt rundt omkring her det, da får jeg bekreftet at jeg er en engel. hehe... ;)

... Folk som oppfører seg sånn som dere er direkte ufyselig.

Endret av Dum Perignon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon
Folkens: ikke mat oppmerksomhetstrollet.

Har du ikke lest eller hørt om trollet som spiste så det sprakk? Eventyrfaglig elementært!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Litt enig med katten. En del sure eller spydige mennesker finnes her, men gjør det ikke det på de fleste forum da?

Det eneste jeg reagerer på er at dette skal være et såkalt "voksent" forum. Det ser jeg ikke så mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvor har du dettemed misunnelse fra? Jeg var en av dem som påpekte at det med bilkjøpet til kammerat kanskje var noe suspekt. Har da ingenting med misunnelse å gjøre, jeg bare luftet tanken. Stemmer det ikke , så er det vel ingen grunn å ta på vei for vel.. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kg er et bevis for at feministisk kvinneenevelde er bare en drøm på linje med julenissen og fortellingen om jesus...

og det er derfor du trives så godt sammen med oss ikke sant :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

[quote=*Sexy*Cat*,01.08.2005 (01:59) ]

Haha alle KG'ere!

La meg få spørre dere om noe. Klarer dere ikke å svare ordentlig på spørsmål?

Hva feiler dere? Har dere det kjipt? Misunnelige? ...

Jeg ...har nå begynt å advare flere av disse trådstarterene i mot DERE!

...Jeg som trodde jeg var slem og patetisk. Nei jeg tok feil... Det er jo bare å titte litt rundt omkring her det, da får jeg bekreftet at jeg er en engel. hehe... ;)

... Folk som oppfører seg sånn som dere er direkte ufyselig.

Nåja, en liten oppsummering.

Jeg synger p-ordet, p-ordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Enig med Foxy. At man stiller spørsmål betyr ikke nødvendigvis at man er missunnelig.

Nei da, men man kan merke det på enkelte brukere her. Blandt annet i den tråden hvor trådstarter hadde en kjæreste som hadde kjøpt en fin mobil til henne.

Der fikk hun høre hvor storforlangende og bortskjemt hun var. Da tolker jeg faktisk det som om at noen er misunnelige. De holdt seg ikke til sak der, men diskuterte heller selve personen. Du var blandt de fighter.

Dessuten husker jeg at noen insiunerte at henne kjæreste tydeligvis drev med noen kriminelt. det tolker jeg da enten som store fordommer, eller rett og slett misunnelse.

Når man ser lignende ting blir svart gjentatte ganger, da begynner jeg å lure i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, huff....  vi har alle vårt å stri med her i livet.

Her nærmer du deg uttrykt selvinnsikt, lille venn. Les litt mer på det rosa, feminine, så får du kanskje et snev av forståelse for hvorfor p-ordet gjennom uttalelsene dine har møtt deg som en solid boomerang - bare i denne tråden.

Som sagt: Kanskje får du et snev av forståelse, jeg tror ikke vi kan håpe på mer.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Her nærmer du deg uttrykt selvinnsikt, lille venn. Les litt mer på det rosa, feminine, så får du kanskje et snev av forståelse for hvorfor p-ordet gjennom uttalelsene dine har møtt deg som en solid boomerang - bare i denne tråden.

Som sagt: Kanskje får du et snev av forståelse, jeg tror ikke vi kan håpe på mer.

;)

Hvorfor tror du at ikke dere (hvorfor sier du dere forresten, snakker du for alle?) kan håpe på mer? Utdyp kjære lille.

og hva står p-ordet for? forklar.

Dessuten lille, det er helt tåpelig å trekke ut en og en setning i fra ting jeg har skrevet. Det kan faktisk få en helt annen betydning da. Det forstår vel til og med du?

Og du svarte aldri på spørsmålet mitt, hvor lang tid brukte du på å finne frem alt dette? Det hadde vært interresant å høre. :)

Endret av *Sexy*Cat*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
og hva står p-ordet for? forklar.

Patetisk kanskje...(noe denne tråden du startet handler om)

du følte deg kanskje ikke så lynende intelligent nå ;)

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...