Gå til innhold

Og jeg trodde JEG var patetisk?


Gjest *Sexy*Cat*

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*
kunne ikke vært mer enig..

Har merket meg selv at *sexy*cat* starter de fleste innleggene sine med å advare om de andre hurpene her på KG, for så å følge etter med et par velmenende råd som har blitt gitt tidligere i tråden..

Vet ikke hvem som er den patetiske her jeg..

hurpene på kg? Oi oi gitte... aner jeg en liten pms-periode? :sjarmor:

Eller var De sarkastisk?

haha...

Ja, jeg advarer enkelte når jeg ser at folk angriper så fort de har sjangsen.

Det er jo helt idiotisk sånn enkelte holder på.

Og hva så om jeg gir råd som andre har gitt? plager det deg Gitte? Fortell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei herlighet, la han/henne mene det! Jeg for min del vil helst ikke bli sammenlignet med katta på noen måte, ikke en gang som en KG'er. ;)

Hehe, enig. Får være måte på å synke lavt. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho - ho, du er ganske morsom...

Mener du virkelig at å kommentere andres kropp på en negativ måte ikke er personlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Jeg tror at de som poster et seriøst innlegg her ønsker seriøse svar, uansett ytterpunkter i saken for å få litt hjelp til å sette ting i perspektiv. Da må alle få si sin mening, uansett hva det er, bare det er konstruktivt i forhold til det trådstarters innlegg forespør. En og annen morsom digresjon innimellom tåler vi vel, men når diskusjonen kommer helt på villspor og hypotetiske problemer blir hovedingrediensen, skjønner jeg at noen reagerer. Det er uansett ikke lett å sette seg inn i en annens situasjon på bakgrunn av et innlegg, derfor er det kanskje desto viktigere å ikke ta egne forutsetninger, men holde seg til fakta. Og når jeg sier fakta mener jeg trådstarters innlegg.

-viXen-

Dette er jeg selvfølgelig helt enig i.

Men det er nok en del som enda ikke har skjønt dette som du beskriver skjønner du.

Empati kalles noe av det du beskriver. Det visste du nok, men det er muligens en del som enda ikke har erfart, eller lært det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okey. Men...utdyp enda mer. Hvorfor virker det primært som om jeg bare har et vakkert ytre?

Og nei, jeg er takk Gud ikke noen kg-vare. Og godt er det. :)

Hva du syns om meg bryr meg midt et visst sted, men det er jo så artig å høre forklaringene til folk.

Spesielt da de bare kommer med kvasiintellektuelle uttalelser som vitner om en intelligens på -11.

Jeg har egentlig ingen mening om deg. Du engasjerer meg lite, og klarer heller ikke provosere meg. Du bidrar ikke med noe særlig tankevekkende. Så ja, du er på så måte dusinvare, iallfall når det kommer til intetsigende meninger.

Men du er sikkert pen da. Men det hjelper ikke akkurat i debatter på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexycat i.i.
Jeg har egentlig ingen mening om deg. Du engasjerer meg lite, og klarer heller ikke provosere meg. Du bidrar ikke med noe særlig tankevekkende. Så ja, du er på så måte dusinvare, iallfall når det kommer til intetsigende meninger.

Men du er sikkert pen da. Men det hjelper ikke akkurat i debatter på internett.

Okey :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men sexycat i.i. hvis det Tk ii sier er sant, hvorfor er hun på tråden din da?

jeg pleier ikke gå inn på tråder bare for å fortelle folk som ihvertfall klarer å skape tråder at de ikke gjør en innsats, - hvor er dine tråder pleier jeg å svare da... og nå spør jeg... hvor er dine tråder Tk.... kom med dem så kan vi dømme dem slik du dømmer andre... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det jeg mener, men når det kommer til samliv så har jeg faktisk forstått at det er et ØMT tema, derfor prøver jeg å trå varsomt.

Hvis jeg kommenterer andres kropper ser jeg på det som en helt annen sak da jeg ikke går direkte på en person f.eks.

så DU må få mene det du mener, og si det når og hvordan det passer deg selv, så lenge det dreier seg om ting du foreløpig ikke har forstått at er ett ømt tema?

du har forstått at samliv er ett ømt tema, vi andre har forstått at kropp er ett ømt tema OGSÅ....

at du ikke skjønner at når du kaller ei helt normalt slank jente for feit, blubbete og stygg, så kan mennesker som er større en henne og som sliter med det og selvtillitt pga dette, bli støtt av dine kommentarer sier jo litt om at du kanskje skal prøve å forstå litt mer?

og vi må da også få lov til å mene det vi vil, eller er det kun du som kan det?

sosiale antenner er mer en å har forstått EN ting om andre mennesker cat, prøv deg på å forstå ett par sider til og kanskje til og med lære litt allmenn empati så begynner du muligens å nærme deg.

(ser du mener å vite bedre en de fleste hva empati er, men empati er faktisk evnen til å sette seg inn i andres situasjoner, ikke bare det å lære seg ett par punkter som kan være såre.)

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ble da bare tull på morgenen, skulle endre, ikke sitere.... :frustrert::ler:

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
men sexycat i.i. hvis det Tk ii sier er sant, hvorfor er hun på tråden din da?

jeg pleier ikke gå inn på tråder bare for å fortelle folk som ihvertfall klarer å skape tråder at de ikke gjør en innsats, - hvor er dine tråder pleier jeg å svare da... og nå spør jeg... hvor er dine tråder Tk.... kom med dem så kan vi dømme dem slik du dømmer andre... sukk...

Hun spurte om min mening, og jeg svarte. Og jeg stakk innom tråden her for å sjekke hvordan den klarte å bli så lang. Lite å diskutere her for tiden, og selv du, waco, på repeat er ikke lenger særlig fornøyelig å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er enkelte personer som kommer med de samme "hakk-i-plata-jeg-har-et-miserabelt-liv-derfor-rakker-jeg-ned-på-andre-svar" om og om igjen.

Helt riktig! Og på den tiden jeg har vært her har du vært den største bidragsyteren av eder og galle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurpene på kg? Oi oi gitte... aner jeg en liten pms-periode?  :sjarmor:

Eller var De sarkastisk?

haha...

Ja, jeg advarer enkelte når jeg ser at folk angriper så fort de har sjangsen.

Det er jo helt idiotisk sånn enkelte holder på.

Og hva så om jeg gir råd som andre har gitt? plager det deg Gitte? Fortell. :)

hehe hvor gammel er du egentlig? PMS? Var det det beste du hadde å komme med?

Du advarer andre, fordi de er helt idiotisk sånn enkelte holder på.. hva mener du din egen oppførsel i denne tråden er da? Så vidt jeg har sett har du brukt "jeg trår varsomt når det gjelder samliv" som argument i mer enn ett innlegg i denne tråden. Hvis det er alt du har å argumentere med, burde du kanskje tenkt deg om før du startet tråden? Tror neppe du er så naiv at du ikke visste du kom til å få mye negative tilbakemeldinger her, sånn som du holder på i andre tråder.

At ett råd blir gjentatt flere ganger i en tråd, er ikke noe nytt, og nei.. det plager meg ikke. Det som plager meg er at du først advarer mot andre brukere, for så å komme med et velment råd, som en av "hurpene" her har kommet med før.

Bare ved å lese igjennom én eneste tråd, har du 3 ganger kalt andre bitch eller bitchy, samt å, i første innlegg, advare trådstarter. Alle som er på KG veit at det sitter utrolig mye forskjellig folk her, og da får man ikke alltid de svarene man gjerne vil, og tåler man ikke høre andres mening burde man kanskje ikke starte en tråd her.

Det som irriterer meg, er deg. Du tror du er bedre enn alle oss andre her fordi du har "lært å trå varsomt" når det gjelder samliv. Det virker som du prøver å heve deg selv ved å advare, og fortelle om hvor fæle vi andre her er, og det.. det er virkelig patetisk. Hevde seg selv, ved å prate dritt om andre? :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så amper kruisern? så veldokumentert da, men men heldigvis har jeg fornøyelsen av å lese hva andre skriver... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomKrus
så amper kruisern? så veldokumentert da, men men heldigvis har jeg fornøyelsen av å lese hva andre skriver... =)

Ikke noe annet enn mansen. Det går over så fort jeg finner noe morsomt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kjipern og være hekta på kg... det er moro så lenge det er bukt mot kjedsomhet, men når kg blir kjedelig... gjør heller sånn som meg, få tømt sludderet til kg og bruk det som terapi, skriv for din egen del og ikke andres...

Men jeg skjønner deg også, når man er ute og morer seg og har det gøy så er man jo ikke på kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner deg også, når man er ute og morer seg og har det gøy så er man jo ikke på kg...

Jøss, du sier ikke det? ;)

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Ho - ho, du er ganske morsom...

Mener du virkelig at å kommentere andres kropp på en negativ måte ikke er personlig??

Nei, det er ikke personlig fordi det gjelder (i det tilfellet hvor jeg kommenterte kroppen til en) en kjendis.

Enkelte her går direkte til angrep på en kvinne/mann som da i mine eksempler har kjærlighetssorg el.l. Jeg syns det er værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...