Gå til innhold

Og jeg trodde JEG var patetisk?


Gjest *Sexy*Cat*

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*

Haha alle KG'ere!

La meg få spørre dere om noe. Klarer dere ikke å svare ordentlig på spørsmål?

Hva feiler dere? Har dere det kjipt? Misunnelige? Jeg lurer på...hva er det?

Jeg har lest så mange tråder inne på blandt annet samlivs-forumet.

Det er ofte personer som skriver inn der som har kjærlighetssorg av en eller annen form.

Det første dere da gjør her inne er å hakke på trådstarteren.

Jeg har sett dette mange ganger, og har nå begynt å advare flere av disse trådstarterene i mot DERE!

Tenk dere det! De burde jo faktisk blitt advart imot dere, da enkelte av dere er direkte slemme!

Jeg som trodde jeg var slem og patetisk. Nei jeg tok feil... Det er jo bare å titte litt rundt omkring her det, da får jeg bekreftet at jeg er en engel. hehe... ;)

Her er en tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=141062

En jente er frustrert fordi hennes kjære ikke har fortalt om sitt nye kjøp, en bil.

Der hugger dere på trådstarteren og dømmer og kjefter og smeller.

Jeg mener, hvor søren er samvittigheten deres?

Jeg trodde jeg var patetisk (jadda, jeg har selvironi, hoho :sjarmor: ), men når jeg ser hva slags svar dere gir, da skjønner jeg med en gang at jeg ikke er så patetisk (i hvertfall ikke i forhold til enkelte av dere her inne), og at jeg har NOK av sosiale antenner til å FATTE at jeg ligger litt lavt når det kommer til det å ikke være kvass når det kommer til samlivsinnlegg.

Her er enda en tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=142063

I den diskusjonen påstår flere (veldig diskret selvfølgelig) at samboeren til denne trådstarteren driver med noe "humbug" (har jeg forstått det rett?). Hvordan i det huleste kan dere si noe sånt? :overrasket:

Dette er ØMME temaer for mange, og jeg sier det igjen, ØMME TEMAER!

Hvor er antennene folkens? Peker de nedover i stedet for oppover?

Snakker dere sånn ute i det virkelige liv også? For hvis dere gjør, da forstår jeg godt hvorfor dere tilbringer hele dagen deres her inne, da dere mest sannsynlig har svært få venner.

Ingen gidder da vel å være venn med noe sånt. Folk som oppfører seg sånn som dere er direkte ufyselig.

Hadde det vært på tide med en ny oppdragelse? da tenker jeg ikke på deres barn (hvis dere har noen), men på en skikkelig barneoppdragelse på dere selv.

Jahh..det var det. :)

Endret av *Sexy*Cat*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Ser ikke det du ser. Spørsmålet var: Hva synes dere om gutter som boler? Vi svarte hva vi syntes. Skal vi la være å svare fordi vi kanskje svarer noe trådstarter ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Ser ikke det du ser. Spørsmålet var: Hva synes dere om gutter som boler? Vi svarte hva vi syntes. Skal vi la være å svare fordi vi kanskje svarer noe trådstarter ikke liker?

Nei, selvfølgelig ikke. Men man behøver ikke å være fordomsfull for det vel?

Aner ikke om du var blandt de som påsto at "fysj og nei, bolere er fæle de", men en god del gjorde det, og uten å begrunne hvorfor.

Det var vel kun et par stykker som faktisk sa at de ikke ville være med en bolere pga at de selv var sterkt imot medikamenter generelt. Og det skal man selvfølgelig respektere, men ikke fordomsfulle og uvitende svar. Da vil man i hvertfall ha en utdypning. Det er det svært få som klarte også.

Når det kommer til de andre trådene jeg snakker om så taler vel de trådene for seg selv.

Syns det Waco skrev på den sistnevnte tråden var godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det var jeg som "påstod" (ditt ord her...) at bolere stjeler.

Vel, jeg håper du er i stand til å skille en morsom eller rar betraktning fra alvorstale. Før du går ut og advarer folk mot hverandre, i alle fall.

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er godt noen av oss er så perfekte at vi aldri viser fordommer her inne da og svarer korrekt bestandig. du og jeg cat,du og jeg!!

men det som blir feil, når du "advarer mot KGere" er jo at både du og jeg er jo KGere også, om vi vil det eller ikke.... og da advarer du jo mot deg selv og våre gode råd også da (selv om du stjeler dine gode råd fra meg og prøver å ta æren...)

også kritiserer du fælt, og er skrekkelig fordomsfull, så egentlig er det bare meg igjen da, som egentlig er verd å høre på her inne!! :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
så egentlig er det bare meg igjen da, som egentlig er verd å høre på her inne!!  :smilejente:

*kremt*

Tror det var meg du tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Jeg vet hva du mener. Ikke det at jeg selv er så flink, men det går ann å si ting på en pen måte, enkelte er flinkere til det enn andre. Man kan få nesen sin brent her noen ganger....

Men det er kanskje ømme tema som får folk til å rase.... Men jeg vet nok ikke hvorfor anabole steroider skulle vært et ømt tema... Av og til er det best å ikke ha en mening... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ikke for å være flisespikker her (jo!) men kjære deg sexycat, folk får ikke lov å skrive "æsj" om bolere, men du kan gjerne skrive dette om "cellulittdama"?

"Perfekt og perfekt. Hun ser da bare helt #%=¤!§ ut."

"syns ikke hun er pen engang."

Ja, avogtil MÅ bare meningene våres ut uten begrunnelse ;)

Selv har jeg ikke giddet å skrive hva jeg mener om bolere. Stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg klapper for trådstarter og er helt enig! Hvorfor ikke la vær å svare på et innlegg hvis man absolutt MÅ svare nedlatende og negativt? Hadde jeg som 18 åring har et problem jeg sleit med og komhit for å lufte det og KUN hadde får pepper fra de eldre kloke damene her, så hadde jeg nok blitt enda mer deprimert og trodd at noe var galt meg meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klapper for trådstarter og er helt enig! Hvorfor ikke la vær å svare på et innlegg hvis man absolutt MÅ svare nedlatende og negativt? Hadde jeg som 18 åring har et problem jeg sleit med og komhit for å lufte det og KUN hadde får pepper fra de eldre kloke damene her, så hadde jeg nok blitt enda mer deprimert og trodd at noe var galt meg meg ...

Jeg skulle også klappet for trådstarter, om hun ikke svarte slik selv. Men hun er frekk og arrogant der det passer henne, og da blir det for dumt at hun skriver noe slikt som dette. Der hun tror hun viser seg fra en bedre side, men der hun i mine øyne bare blir enda mer patetisk

Endret av Piper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
det er godt noen av oss er så perfekte at vi aldri viser fordommer her inne da og svarer korrekt bestandig. du og jeg cat,du og jeg!! 

men det som blir feil, når du "advarer mot KGere" er jo at både du og jeg er jo KGere også, om vi vil det eller ikke.... og da advarer du jo mot deg selv og våre gode råd også da (selv om du stjeler dine gode råd fra meg og prøver å ta æren...)

også kritiserer du fælt, og er skrekkelig fordomsfull, så egentlig er det bare meg igjen da, som egentlig er verd å høre på her inne!!  :smilejente:

Jeg anser ikke meg som en kg'er. Jeg har vært her en del i det siste, men bortsett i fra det så er jeg ikke her inne så mye.

Og ja, jeg er fordomsfull, og jeg kritiserer, men mitt poeng ER: jeg trår varsomt når det kommer til samlivstråder.

Det er omfintlige temaer for mange, men det virker ikke som om så mange har forstått det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
"Fordommer"? :ler: Synes du i enkelte tråder har vist store fordommer mot KG-ere.

Det er ikke fordommer, men stort sett ren fakta. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...