Gå til innhold

Hvorfor ser du så fresh ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne 43.
Jeg er nøye med rens og hudpleie. Bruker Klairs hudpleieserie. Ser stor forskjell på hud etter jeg begynte å bruke den. Den roet seg på en måte.  Scrub og masker regelmessig, masse fuktighet. 
Vippeløft og fine bryn. 
Glow primer, concealer og BB krem fra Camilla Phil. Ser fresh ut. 
Selvbruning ansikt/hals når jeg ser grå ut. Bruker St.Tropez bronzing face mist. 

Anonymkode: 85d41...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt mer fra meg, AB her over:

Solkrem i faktor 50 (minst 30) for å forebygge. Har vært nøye med det fra jeg var ung (43 nå) og får høre at jeg ser fortsatt ung ut. 

Litt blush gjør man alltid litt fresh. 

Anonymkode: 85d41...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken hudtype har du? Har brukt pudder foundation frem til nå, men er på jakt etter ny, flytende foundation og denne virket bra. Liker dewy-looken. 

Anonymkode: 406ba...7aa

Kjedelig svar, men helt normal, litt fuktfattig hud. Foundationen er helt topp! Kjennes som fuktighetskrem, gir lett dekk og jevner ut tonen, masse fukt og glød. Matter ned litt med finishing dust fra MM av og til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn og trivsel. Jeg så hauggammal ut for et år siden da jeg var utbrendt. Trodde aldri jeg skulle si det men nå ser jeg ti år yngre ut (og mer alderen jeg er) enn jeg gjorde da. 

Anonymkode: fb9c3...468

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syreprodukter, høy solfaktor, en god hårolje, deodorant og favoritt parfymen. I tillegg fikser jeg opp ansiktet med ett tynt lag bb-cream, blush, øyenbryn produkter og mascara/eyeliner. Men aldri lag på lag, da det skjelden ser bra ut i dagslys. Fremhever kun det jeg allerede har. 

Og det aller viktigste, søvn og næring med fornuft. Og rak i ryggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FantasDick skrev:

Kjedelig svar, men helt normal, litt fuktfattig hud. Foundationen er helt topp! Kjennes som fuktighetskrem, gir lett dekk og jevner ut tonen, masse fukt og glød. Matter ned litt med finishing dust fra MM av og til. 

Har samme hudtype som deg så den må jeg definitivt sjekke ut :) Bruker nå en foundation fra Glo Skin og det som er greit med den er at jeg kan bygge opp dekkevnen etter behov, så er vant med en foundation som dekker ganske bra. 

Anonymkode: 406ba...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har samme hudtype som deg så den må jeg definitivt sjekke ut :) Bruker nå en foundation fra Glo Skin og det som er greit med den er at jeg kan bygge opp dekkevnen etter behov, så er vant med en foundation som dekker ganske bra. 

Anonymkode: 406ba...7aa

Jeg har også den lette fra Make up mekka, og seriøst, det er INGEN dekk i den, den renner som vann. Men med flere lag skal jeg innrømme at det er bedre enn ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Flamegirl skrev:

Jeg har også den lette fra Make up mekka, og seriøst, det er INGEN dekk i den, den renner som vann. Men med flere lag skal jeg innrømme at det er bedre enn ingenting. 

Så kjedelig! Fant akkurat ut at Glo Skin foundation finnes i flytende variant også. Har søkt etter det tidligere men ikke funnet, og Glo Skin er den beste foundation jeg noen gang har brukt og har lenge ønsket at den skulle komme i flytende versjon og det har den nå gjort🙏

Anonymkode: 406ba...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Flamegirl skrev:

Jeg har også den lette fra Make up mekka, og seriøst, det er INGEN dekk i den, den renner som vann. Men med flere lag skal jeg innrømme at det er bedre enn ingenting. 

Hvis du liker pudderfoundation, anbefaler jeg denne, den er helt fantastisk: https://www.blush.no/product/962617/sminke/base/glo-skin-beauty-pressed-base-foundation Ser den er på tilbud nå, men de har bare tre farger igjen. 

Anonymkode: 406ba...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Selvtillit! Da jeg begynte å elske meg selv forstod jeg hvor mye tid jeg har kastet bort på å ikke føle meg bra nok... Det ble en skikkelig realitetssjekk 

Anonymkode: c0ab1...6da

Amen🙏 Å bli vaksen nok til å bli glad i seg selv 🥰

Anonymkode: 8b661...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å sminke meg sikkelig når det er en anledning til det. Men i hverdagen så føler jeg meg skikkelig fresh så lenge:

- øyenbrynene er farget og formet 

- bruker litt solpudder i kinnene (for å få litt farge i huden) og gjerne litt rouge for å se enda mer frisk ut (litt ekstra rosa)

- litt mascara og en gloss kommer jeg langt med for et helhetlig resultat. Har jeg lyst på litt eyeliner, føler jeg det er det lille ekstra som gjør at jeg kanskje ser hakket mer våken ut.

Ellers passer jeg på gode rutiner for stell av huden, mye fuktighet. Spiser ren mat osv. 

Anonymkode: 1e7c8...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Hva bruker du for å barbere ansiktet? 

 

Selv syntes jeg Vitamin C serum gjør står forskjell, føler huden blir klarere og får bedre glød. Dessuten har jeg alltid vært nøye på å bruke solkrem året rundt. Vet ikke om jeg ser spesielt "fresh" ut, men tror det hjelper på utgangspunktet jeg har. 

Anonymkode: ae03f...058

tinkle razors (kjøpt på ebay, trepakning i pastell) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 8.08, AnonymBruker skrev:

Herregud. Er det virkelig ingen damer her inne som ksn innrømme at det noen ganger hjelper på å kjøpe nye produkter, sminke seg og lukte godt ? Man kan trene og spise sunt så mye man vil, men man må jo fortsatt vaske håret.

Anonymkode: fa1d0...e88

Alle har svart på ts sitt spørsmål surmule. Hva som er alfa omega for at vi skal føle oss bra. Du klager på folks svar men har ikke giddet å svare på ts sitt spørsmål selv?

Produkter og fancy balsam er langt ned på listen over hva som får meg til å se fresh ut. Trening og kosthold har mye mer å si for gløden i huden min og hvordan jeg føler meg enn produkter. Men elsker Decleors hudkremer og The Ordinary. Et skjønnhetstips jeg aldri kommer til å slutte med er kaldt vann i ansiktet hver morgen. Får igang blodsirkulasjonen og gir huden mer farge.

Har sluttet å føne håret, er forsiktig med flattejern og stusser håret ofte da håret mitt fort blir slitt. Alt med måte er vel mitt beste skjønnhetstips. 

 

Anonymkode: 25f82...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! En gang var jeg så hinsides forelsket at jeg fikk spørsmål om jeg hadde hatt på glitter i ansiktet! 😃

Anonymkode: aeaf6...cee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Henriksen. Aldri før har jeg hatt så bra hud. Verdt alle pengene. Jeg har veldig tørr hud og ingenting av produkter hjalp, men Ole Henriksen er bare helt magisk. Bruker olje, dagkrem og øyekrem på dagen og serum, nattkrem og øyekrem på kvelden. Har også kjøpt ansiktsrensen deres som fjerner sminke. Utover det prøver jeg å spise sunt og bevege på kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 38: Oppsatt hår! Jeg ser minst 10 år eldre ut med løst hår. Setter jeg det opp litt stramt så drar håret opp øyebryn og pannerynker og jeg ser yngre og glattere ut i ansiktet, til og med øynene mine ser større ut. Ellers masse kaldt vann, både som drikke og som ansiktsvask. Trenger ingen fancy såper eller kremer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.10.2020 den 19.52, AnonymBruker skrev:

De fleste vil jeg si ser bedre ut med såkalt no makeup makeup look.  Det gjør faktisk overraskende stor forskjell på meg.

Ellers har jeg brukt cerave og the ordinary et års tid og får ofte komplimenter for huden min. 

Og den hårolja fra Revlon har reddet håret mitt. 

 

Anonymkode: 54198...339

Hvilken olje er det?

Anonymkode: 27564...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Sluttet helt å bruke sminke, huden min har aldri sett bedre ut, skikkelig jevn og null kviser. 

Anonymkode: 5819b...44a

Signerer denne. Sluttet å bruke sminke og huden min har jevnet seg ut og er superfresh nå!

Anonymkode: d7082...daa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ganske godt vare på hud og hår. Jeg har finere hud nå, som 40åring, enn da jeg var 20. Jeg merket stor forskjell av å begynne med nattlysolje, samt å inkludere en del sunt fett i kostholdet som tran og nøtter. Jeg liker også The Ordinary og bruker noen serum/masker fra dem. 

Jeg går aldri til frisøren og tar håret mitt være langt, urørt og i naturlig farge. Jeg trimmer det 1-2 ganger i året selv. Det er håret mitt jeg får mest komplimenter for. 

Jeg er ganske nøye med å ikke bruke foundation og bruker bare litt bb-cream under øyene på vinteren da jeg er som blekest. Ellers bruker jeg sminke hver dag og er nøye på å bruke farger som jeg kler. F.eks. bruker jeg brun mascara og lys rosa lipliner/lipgloss. Jeg former øyenbrynene selv. Er nøye med tannpleie og går til tannlege minst 1 gang i året. 

Dusjer hver dag og antar at jeg lukter godt. Ikke veldig opptatt av klær men går bare i rene og velduftende klær. 

Av kosthold spiser jeg mest mulig rent. Mye grønnsaker og fisk, mindre pasta og ris. Lager helst sauser selv. Spiser sjeldent kjøtt. Drikker mye vann og te, litt kaffe og lite juice/brus. Spiser litt sjokolade hver dag og har litt mer rundt midja enn jeg ønsker, ellers slank. 

Trente mye før korona og syntes styrketrening ga meg en veldig definert og fin figur. Nå løper jeg en del og går turer. Kommer nok til å trene styrke igjen når vi er ferdige med korona. 

 

Anonymkode: 81a04...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...