Gå til innhold

Hvorfor ser du så fresh ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din "hemmelighet", eller hva er produktet/produktene du oppdaget og ALDRI kommer til å slutte med? Som ble en skikkelig aha-opplevelse for deg?

Jeg er interessert uansett hva det gjelder: Sminke, hudpleie, skjønnhetstips, en behandling/injeksjoner, hva enn som er alfa omega for at du skal føle deg bra. 

Anonymkode: 143b3...c77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvtillit! Da jeg begynte å elske meg selv forstod jeg hvor mye tid jeg har kastet bort på å ikke føle meg bra nok... Det ble en skikkelig realitetssjekk 

Anonymkode: c0ab1...6da

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hudpleieserien fra clearstart:) fjernet alt av kviser og urenheter. Føler meg såå fresh etter å ha brukt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvtillit! Da jeg begynte å elske meg selv forstod jeg hvor mye tid jeg har kastet bort på å ikke føle meg bra nok... Det ble en skikkelig realitetssjekk 

Anonymkode: c0ab1...6da

Fantastisk førstesvar! Veldig enig med deg - jeg brukte utrolig mye sminke før, og tid på å engste meg for hvordan jeg så ut. Antok alltid at det måtte være noe med håret eller sminka hvis et forhold gikk skeis i ungdomstida. Høres kanskje sykt ut, og det var det vel kanskje også. Kunne ikke gå forbi et speil fordi jeg var så usikker. Nå bor jeg med en mann som oppfordrer meg til å gå uten sminke, og jeg sminker meg mye mindre og sjeldnere. Har blitt flinkere til å se at verdien min er større enn utseendet, men jeg er ikke i mål ennå, og skulle gjerne hatt bedre selvtillit. 

Anonymkode: 143b3...c77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Trening og fjellturer.

Så bra! Det gir en fin glød i huden, kan jeg tenke meg :) 

Anonymkode: 143b3...c77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Badbunny skrev:

Bruker hudpleieserien fra clearstart:) fjernet alt av kviser og urenheter. Føler meg såå fresh etter å ha brukt det

Så deilig å bli kvitt den urene huden. Har mye å si å kunne slippe å gå med sminke for å føle seg fin :)

Anonymkode: 143b3...c77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet helt å bruke sminke, huden min har aldri sett bedre ut, skikkelig jevn og null kviser. 

Anonymkode: 5819b...44a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sluttet helt å bruke sminke, huden min har aldri sett bedre ut, skikkelig jevn og null kviser. 

Anonymkode: 5819b...44a

Det der har jeg alltid misunnet. Folk har jo sagt sånne ting i årevis, og jeg har gått uten sminke lenge uten at huden har blitt noe bedre av det... Men igjen så var det jo en grunn til at jeg begynte å sminke huden i utgangspunktet, og det var ikke fordi den lignet porselen :P 

Anonymkode: 143b3...c77

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der har jeg alltid misunnet. Folk har jo sagt sånne ting i årevis, og jeg har gått uten sminke lenge uten at huden har blitt noe bedre av det... Men igjen så var det jo en grunn til at jeg begynte å sminke huden i utgangspunktet, og det var ikke fordi den lignet porselen :P 

Anonymkode: 143b3...c77

Folk har jo forskjellig hud ☺️. Mitt problem var jo sminken! Noen har kosthold, noen har fuktighet, noen har hormoner osvosv.  Man må bare prøve seg fram til man finner det som funker for sin hud 😊

Anonymkode: 5819b...44a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det der har jeg alltid misunnet. Folk har jo sagt sånne ting i årevis, og jeg har gått uten sminke lenge uten at huden har blitt noe bedre av det... Men igjen så var det jo en grunn til at jeg begynte å sminke huden i utgangspunktet, og det var ikke fordi den lignet porselen :P 

Anonymkode: 143b3...c77

Spiser du ren mat? 

Anonymkode: c0ab1...6da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker lukten av biotherm sine produkter. Spesielt den serien som heter invigorating. Den krukken med body lotion lukter så sykt godt. Har også samme dusjsåpe. 

Av mascara liker jeg best loreal sine. Har brukt mye en som er rød med "gull"-topp. Tror den heter noe med excess. Nå siste tiden har jeg brukt den som heter noe med bambi 😅 Syns den også er ganske bra.

Ellers så elsker jeg garnier sine nye shampo og balsamer. De lukter kjempegodt og syns faktisk de hjelper veldig mot tørt hår. 

Jeg er igrunnen ikke så glad i balsam så har brukt Revlon One coconut hair treatment. Det er som en balsamspray. Den lukter kjempegodt og syns håret blir mye lettere å børste. De har også en rød balsamspray. Den funker bra den også. Lukter litt mer frisøraktig.

 

Anonymkode: fa1d0...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening. Mest mulig "ren" mat. Botox i sinnarynken. Gode hudpleieprodukter. 

Anonymkode: 22df8...378

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Er det virkelig ingen damer her inne som ksn innrømme at det noen ganger hjelper på å kjøpe nye produkter, sminke seg og lukte godt ? Man kan trene og spise sunt så mye man vil, men man må jo fortsatt vaske håret.

Anonymkode: fa1d0...e88

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg innså at min fete hud trenger mye fukt (i stedet for ingen fukt, som jeg trodde før) ble huden min veldig mye finere og freshere. Ellers passer jeg på å drikke mye vann og få i meg nok vitaminer og mineraler. ❤

Anonymkode: 44ac2...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger øyenbryn ved behov. Bruker selvbruning når jeg er grå. Gode hudkremer morgen og kveld. Peeling nå og da, samme med ansiktsmasker. Bruker ellers bare maskara. Jeg ser fresh ut når jeg har på klær jeg trives i. Har ingen hemmelige produkter, er fortsatt på jakt etter et perfekt serum som gjør alt og det samme med kremer. 

Anonymkode: 66187...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Farger øyenbryn ved behov. Bruker selvbruning når jeg er grå. Gode hudkremer morgen og kveld. Peeling nå og da, samme med ansiktsmasker. Bruker ellers bare maskara. Jeg ser fresh ut når jeg har på klær jeg trives i. Har ingen hemmelige produkter, er fortsatt på jakt etter et perfekt serum som gjør alt og det samme med kremer. 

Anonymkode: 66187...5a1

Glemte å si 40 år. (Men har svært bra hud).

Anonymkode: 66187...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtilitt, frisk luft og å prioritere mine behov (er introvert, så har blitt flinkere til å si nei og ikke gi etter til press om å møte folk etc)

Pleiemessig bruker jeg klassiske vippeextensions (det får meg til å føle meg fresh og våken), bruker ikke sminke ellers (vanskelig pga dårlig syn). Bruker hudpleie fra cerave og the ordinary.

Anonymkode: c486d...3d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...