Gå til innhold

Dere kvinner i 40-åra: Hva tenker dere om jevnaldrende kvinner som flyr på yngre mannfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, I Grosny skrev:

Det finnes menn som tiltrekkes av 40 år gamle damer , både når de er 20, 40, 60, 80, 90 og 110. 

Selvsagt gjør det det.. bare yngre damer som ikke har skjønt at det går an... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At både menn og kvinner i voksen alder ser på yngre ,og kanskje får seg ett ungdommelig friskt pust igjen må jo være helsebot. For dem som klarer å ordne seg på den måten. Jeg mener at voksne kvinner har mer enn nok å gi meg,og kanskje jeg dem. Uansett er det vel ikke bare å gå ut å finne en sexpartner i tide og utide,uansett alder. 

Anonymkode: 5de5d...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at du som skriver tråden enten er et troll eller en gutt på 18-20. Og at du ikke har sett damer på i 40-åra på nært hold . For de er ikke gamle og skrukkete, hvertfall ikke flertallet av dem. De er i sine beste alder, voksne unger som oftest og frigjort og frie. 

Og hva jeg mener ; jeg har selv flydd etter de yngre da jeg var i 40-åra så da må andre få lov til det og. Det har ingen noe med. 

Anonymkode: fc4b4...7e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

At både menn og kvinner i voksen alder ser på yngre ,og kanskje får seg ett ungdommelig friskt pust igjen må jo være helsebot. For dem som klarer å ordne seg på den måten. Jeg mener at voksne kvinner har mer enn nok å gi meg,og kanskje jeg dem. Uansett er det vel ikke bare å gå ut å finne en sexpartner i tide og utide,uansett alder. 

Anonymkode: 5de5d...afd

Iflg kg så ser d enkelt ut å skaffe seg sex partner .., de yngre som eldre går seg på samme smellen gang på gang😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at du som skriver tråden enten er et troll eller en gutt på 18-20. Og at du ikke har sett damer på i 40-åra på nært hold . For de er ikke gamle og skrukkete, hvertfall ikke flertallet av dem. De er i sine beste alder, voksne unger som oftest og frigjort og frie. 

Og hva jeg mener ; jeg har selv flydd etter de yngre da jeg var i 40-åra så da må andre få lov til det og. Det har ingen noe med. 

Anonymkode: fc4b4...7e6

Herregud for et innlegg😂😂 vet ikke hva menn liker .. litt skrukker og godt humør eller sur stram ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Engel skrev:

Tenker at voksne folk får gjøre som de vil. Selv tenner jeg ikke på menn som er så mye yngre enn meg selv, og jeg er i tillegg ute etter noe varig, og ser etter menn som garantert er ferdige med barn selv, da er man gjerne over 40 år.

Har møtt de under og ja som har kutta strengen etter barn med nå to ekser .. skjønner dem godt. Livet er komplisert nok da😊

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vanSteike

Er ikke kvinne, men tillater meg en kommentar likevel:

I utgangspunktet helt uproblematisk om eldre kvinner ligger med yngre menn. Har de lyst til å gjøre det, så må de selvsagt ha lov til å gjøre det. Og så lenge de er klar over hva de gjør tar de neppe noen videre skade av det heller.

Problemet oppstår dersom aldersforskjellen faktisk er veldig stor, altså at de ikke bare befinner seg i forskjellig tiår men at det er et tiår imellom dem (hun i 40-årene, han i 20-årene), og hun ikke forstår hva det er som foregår.

For med unntak av de ytterst få som har en eller annen fetisj, så er ikke unge menn ute etter mye eldre kvinner for noe annet enn å få tømt seg i et enkelt mål. Du finner veldig få seriøse forhold mellom en mann på 27 og en kvinne på 44, og det er det en grunn til.

Men så lenge hun forstår at han bare er ute etter lett tilgjengelige knull, og ikke begynner å tro at unge menn er noe hun faktisk kan "få", så kan jeg ikke se at dette er skadelig på noe vis. Vi snakker jo om voksne folk.

Og: Spar dere historien om hun ene som fant seg en mann som var 7 år yngre, som om dette motbeviser noe som helst. Dette er ikke engang et skikkelig moteksempel, og reelle moteksempler finnes faktisk.

Men de er veldig sjeldne, og det er hele poenget.

Endret av vanSteike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få kvinnene jeg har møtt som gjør det har alle hatt mentale problemer. Litt ala sex on the beach. Synes synd på de unge mennene som ikke har erfaring nok til å gjenkjenne crazy når de blir manipulert rundt lillefingern. 

Eldre som går etter yngre er alltid rødt flagg. Som regel handler det om at de ikke klarer manipulere og bruke sine jevnaldrede, så de går etter de mer føyelige, naive og yngre. 

Anonymkode: 4b34f...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De få kvinnene jeg har møtt som gjør det har alle hatt mentale problemer. Litt ala sex on the beach. Synes synd på de unge mennene som ikke har erfaring nok til å gjenkjenne crazy når de blir manipulert rundt lillefingern. 

Eldre som går etter yngre er alltid rødt flagg. Som regel handler det om at de ikke klarer manipulere og bruke sine jevnaldrede, så de går etter de mer føyelige, naive og yngre. 

Anonymkode: 4b34f...e93

Hva er denne ideen noen har om at sex mellom voksne mennesker innebærer manipulasjon den ene eller andre veien. Hvorfor er det så vanskelig å skjønne at de aller fleste voksne greier å ta vare på seg selv og ha sex med den de har lyst til uansett alder og aldersforskjell enten det nå er oppover eller nedover.

Anonymkode: d32a9...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme som med menn som flyr etter yngre damer, ingenting. De får gjøre som de selv vil, det er voksne mennesker.

Anonymkode: 16792...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 1.24, AnonymBruker skrev:

Tenker da på kvinner i sånn 40-åra som puler rundt på mannfolk i slutten av 20-åra til midten av 30-åra. 

Er det noen stigma rundt dette?

Anonymkode: 7fa94...578

Jeg er ikke noe bekymret over fitta til andre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har sex med noen som kunne vært deres eget barn har jeg fordommer mot. 

Anonymkode: 0b341...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
På 27.10.2020 den 1.32, AnonymBruker skrev:

Blant de som er i et godt parforhold, og kanskje godt gifte med barn, så synes vi vel det er noe stakkarslig over disse 40+ damene som lever for at yngre menn skal tømme seg i de i helgene.

Stakkarslig? De har vel lyst på sex da og det er vel bedre at de går løs på en yngre mann enn en som lever i et godt parforhold, er godt gift og har gode barn? 

Selv synes jeg folk med fordommer er enda mer stakkarslige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at å ha sex med noen som kunne vært ens barn kan være spennende der og da for noen. En annen ting er ryktet disse vil få i ettertiden, dersom det blir kjent (og det blir det som oftest, før eller siden)

Jeg tror det kan bli problematisk å få en seriøs partner/kjæreste/langvarig forhold til å akseptere at partneren har knullet noen på alder med ens eget barn. 

Da dette kom for en dag for min del, var det såpass stor turn-off at forholdet nå er historie. Jeg så meg aldri tilbake, til tross for at forholdet ellers var veldig fint. 

Noen ganger kan det være smart å tenke på ettermælet. 

Anonymkode: db1ba...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er at å ha sex med noen som kunne vært ens barn kan være spennende der og da for noen. En annen ting er ryktet disse vil få i ettertiden, dersom det blir kjent (og det blir det som oftest, før eller siden)

Jeg tror det kan bli problematisk å få en seriøs partner/kjæreste/langvarig forhold til å akseptere at partneren har knullet noen på alder med ens eget barn. 

Da dette kom for en dag for min del, var det såpass stor turn-off at forholdet nå er historie. Jeg så meg aldri tilbake, til tross for at forholdet ellers var veldig fint. 

Noen ganger kan det være smart å tenke på ettermælet. 

Anonymkode: db1ba...66c

Hva med han som knullet noen som kunne vært hans mor. Er det ikke like ille det? Får en yngre mann sitt rykte ødelagt om gan gjør det? Sikkert ikke. Igjen er det damene som for svi ... 

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna

Tenker de får gjøre som de vil, så lenge det ikke går utover andre.  Men jeg forstår ikke at de tenner på ungemannfolk i 20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bente1234 skrev:

Hva med han som knullet noen som kunne vært hans mor. Er det ikke like ille det? Får en yngre mann sitt rykte ødelagt om gan gjør det? Sikkert ikke. Igjen er det damene som for svi ... 

Feil resonnement. Ikke bland kjønn inn her. Den eldste er "grisen" her, mann som kvinne.... 🙂 

Anonymkode: db1ba...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sansen for slikt. I 30 årene kan jeg akseptere, men jeg føler det ekkelt når det er en generasjon mellom kvinne og mann, uansett hvem som er yngst. Jeg føler rett og slett at det mangler noe vesentlig i mental utvikling dersom man har sex med noen som er på alder med egne barn. 

Mulig dette generasjonsskillet blir mindre åpenbart når jeg runder 50-60 år, og de i 30-40 årene definitivt ikke er barn, men mentalt nivå i 20 årene klare jeg iallefall ikke å anse som at det er ok å gå ned en generasjon. 

Jeg er veldig glad for at mine venninner ikke gjør det, for jeg hadde følt det feil, og likevel måtte respektere det, tilsynelatende. Det ærlige er at jeg ikke hadde klart det, jeg måtte ha latet som, og jeg liker ikke å late som. Jeg hadde heller ikke likt at de da var rundt mine barn lenger, for har man ikke en slik mental grense har man det ikke. Altså kunne også mine barn være seksuelle objekter for dem, og det blir bare feil for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trolltunge skrev:

Jeg føler rett og slett at det mangler noe vesentlig i mental utvikling dersom man har sex med noen som er på alder med egne barn. 

Som jeg skulle sagt det selv. Mental utvikling. Jeg våger påstanden at de aller fleste oppegående mennesker med barn aldri ville begitt seg inn i et seriøst forhold med noen som har en slik fortid. 

Anonymkode: db1ba...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...