Gå til innhold

Dere kvinner i 40-åra: Hva tenker dere om jevnaldrende kvinner som flyr på yngre mannfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som det er en del yngre damer her inne som er sjalu på modne/eldre kvinner. Hadde ikke det problemet selv da jeg var yngre, er heller ikke sjalu på yngre kvinner nå i dag. Det har noe med trygghetsfølelse og evne til å nyte livet å gjøre, dere forstår det når dere blir eldre selv.. kanskje.. noen er jo bare sjalu av natur, så kanskje dere blir sjalu på yngre når dere blir eldre. Man er forskjellige og har forskjellige preferanser. Selv liker jeg menn som er jevnaldrende, men hva andre foretrekker er opp til dem, hvorfor bry seg så mye om andres private valg?

Anonymkode: b9500...845

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flaut og desperat. Ser for meg den unge fyren sitter å ler sammen med kompisene sine.

Er han oppegående nok til å holde det for seg selv (tviler!) er det greit, men ser for meg at det blir som beskrevet over.

Anonymkode: a9aa0...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som det er en del yngre damer her inne som er sjalu på modne/eldre kvinner. Hadde ikke det problemet selv da jeg var yngre, er heller ikke sjalu på yngre kvinner nå i dag. Det har noe med trygghetsfølelse og evne til å nyte livet å gjøre, dere forstår det når dere blir eldre selv.. kanskje.. noen er jo bare sjalu av natur, så kanskje dere blir sjalu på yngre når dere blir eldre. Man er forskjellige og har forskjellige preferanser. Selv liker jeg menn som er jevnaldrende, men hva andre foretrekker er opp til dem, hvorfor bry seg så mye om andres private valg?

Anonymkode: b9500...845

Hvordan leser du dette ut av denne tråden? Spørsmålet stilles til voksne kvinner, og de færreste blir vel sjalu fordi noen har sex med menn? 

Anonymkode: 6f4e3...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker veldig lite på hvem andre velger å ha sex med.

For min egen del har jeg ingen tiltrekning mot yngre menn, men fordømmer daikke damer som har det. 

Anonymkode: 194a6...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaut og desperat. Ser for meg den unge fyren sitter å ler sammen med kompisene sine.

Er han oppegående nok til å holde det for seg selv (tviler!) er det greit, men ser for meg at det blir som beskrevet over.

Anonymkode: a9aa0...864

Hvorfor? 🤷🏼‍♀️ Hvorfor ha sex med noen og le av dem etterpå, det blir jo som å le av seg selv, man fant dama tydeligvis tiltrekkende i gjerningsøyeblikket? 
Å le sammen med kompisene sine av sånt må jo bunne i dyp usikkerhet på seg selv.

Anonymkode: 194a6...62e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må det være de få som er ekstremt heldig med utseendet. For hva ser en kjekk ung trent mann i en feit og hengete og dvask kjerring? Når han kan finne en på egen alder som er dobbelt så pen og vi unge damer er flinke i senga og kan være modne og smarte vi også😉 er mange godt voksne damer der ute som oppfører seg som 14 og har en ufyselig og ekkel oppførsel mot folk generelt, dette er også bare forbeholdt eldre damer som oftest. De er også ofte ufyselige mot yngre damer grunnet sjalusi.

Anonymkode: f0bbb...e04

Vet ikke hvem som virker ufyselig her 😆🙈 hvorfor dette agget mot voksne kvinner? 

Anonymkode: 194a6...62e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Da må det være de få som er ekstremt heldig med utseendet. For hva ser en kjekk ung trent mann i en feit og hengete og dvask kjerring? Når han kan finne en på egen alder som er dobbelt så pen og vi unge damer er flinke i senga og kan være modne og smarte vi også😉 er mange godt voksne damer der ute som oppfører seg som 14 og har en ufyselig og ekkel oppførsel mot folk generelt, dette er også bare forbeholdt eldre damer som oftest. De er også ofte ufyselige mot yngre damer grunnet sjalusi.

Anonymkode: f0bbb...e04

Karma sier jeg. Når du blir 40 så kommer du til å se ut som et troll. Mannen din forlater deg og blir sammen med ei mye yngre. 

Anonymkode: f598b...399

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan leser du dette ut av denne tråden? Spørsmålet stilles til voksne kvinner, og de færreste blir vel sjalu fordi noen har sex med menn? 

Anonymkode: 6f4e3...e9b

Igjen dette fokuset at vi bare kan ha sex med yngre menn. Det er ikke så svart hvitt som du tror 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 🤷🏼‍♀️ Hvorfor ha sex med noen og le av dem etterpå, det blir jo som å le av seg selv, man fant dama tydeligvis tiltrekkende i gjerningsøyeblikket? 
Å le sammen med kompisene sine av sånt må jo bunne i dyp usikkerhet på seg selv.

Anonymkode: 194a6...62e

Helt enig d der du sikter til var for å spre eder og galle over at modne damer kan fortsatt ha draget. Men de kommer ikke til å skjønne det før de er langt oppi åra sjøl😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karma sier jeg. Når du blir 40 så kommer du til å se ut som et troll. Mannen din forlater deg og blir sammen med ei mye yngre. 

Anonymkode: f598b...399

Akkurat ... hva gjør du da? Riktig ... samme en yngre mann vinn vinn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker da på kvinner i sånn 40-åra som puler rundt på mannfolk i slutten av 20-åra til midten av 30-åra. 

Er det noen stigma rundt dette?

Anonymkode: 7fa94...578

Jeg, som førtiårig kvinne har flere venninner som har en fast relasjon til menn i tredve årene, både som ekteskap nr. to og samboerskap og jeg ser ingen problemer med det. De blomster og nyter livet.

Men jeg har også noen single venninner som drar på byen og kan være litt usmakelig mtp sjekking av yngere menn, må le litt av disse da. Men altså, hver sin smak.

 

Anonymkode: a8f24...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Flaut og desperat. Ser for meg den unge fyren sitter å ler sammen med kompisene sine.

Er han oppegående nok til å holde det for seg selv (tviler!) er det greit, men ser for meg at det blir som beskrevet over.

Anonymkode: a9aa0...864

Den som ler sist, ler best!

 

Jeg puler på unge menn, har 3 stk jeg rullerer på. Får de til å utføre oralsex på meg før det blir noe annet på de. Jeg sitter med venninnene mine og utbroderer om alt jeg får guttene til å gjøre. Vi ler rått av hvor naive de er. 

Hvem er det som lurer hvem egentlig, når dama er godt voksen. Vi voksne kvinner har da vært ute en vinternatt før og kan passe oss selv. Vi er ikke som naive 16-årige jentunger som lures opp i stry. 

Anonymkode: 31d0f...f48

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyr på? Som i banke opp? Det synes jeg ikke noe om. Men hvis du mener at preferansen deres er yngre menn, så tenker jeg det er helt greit.

Anonymkode: 0bb91...f9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flyr på? Som i banke opp? Det synes jeg ikke noe om. Men hvis du mener at preferansen deres er yngre menn, så tenker jeg det er helt greit.

Anonymkode: 0bb91...f9e

Enig

Anonymkode: 6b63f...722

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Bente1234 skrev:

Hvor gammel er du? Etter som dette interesserer deg? Snu på det. Hvorfor løper så mange yngre mannfolk etter modne damer? 

Det finnes menn som tiltrekkes av 40 år gamle damer , både når de er 20, 40, 60, 80, 90 og 110. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Karma sier jeg. Når du blir 40 så kommer du til å se ut som et troll. Mannen din forlater deg og blir sammen med ei mye yngre. 

Anonymkode: f598b...399

Hvorfor? 

Gubber på 40 gidder ikke nødvendigvis å løpe etter unge damer, og f. eks. sette i gang med ny familie og ungekull. Mange gubber har det bra hjemme, og trives med kona si. Skrukkene er irrelevante for de har man vent seg til. Den man liker, liker man uansett om skrukker og sånt oppstår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo folk veldig forskjellige, men kan absolutt se hvorfor yngre mannfolk vil prøve noe med "eldre" kvinner, dvs. dem i 40-åra. 

Det finnes absolutt flotte damer i 50-åra, men jeg synes at mange kvinner i 40-åra fortsatt har utseendet i behold, og fin kropp. Ikke alle som bli "hengende troll", finnes mange som tar vare på kroppen sin, og kanskje er heldig med genetikken 😉

Videre så er et jo mange andre ting mannfolk kan tenne på. Jeg har selv opplevd at kvinner i 40-åra virker mer selvsikre og bestemte. De vet hva de vil, og ser ikke redd for å uttrykke dette. 

Så har man jo de mannfolka som tenner på å prøve dette, om ikke annet pga. aldersforskjellen alene. Kanskje det føles litt "ulovlig" ut for dem, å være samme med en kvinne som basically kunne vært venninnen til mora si.

Personlig er jeg 33 år gammel (mann), og har sex med kvinner i forskjellige aldersgrupper. Det man definitivt merker, er at når kvinene bikker 40, så forsvinner det meste av drama. De er dog mer på utkikk etter langvarig forhold, og de aller, aller fleste er åpen om at et seksuelt forhold (med deg som yngre mann) bare forblir sex. 

 

Anonymkode: 7fa94...578

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blant de som er i et godt parforhold, og kanskje godt gifte med barn, så synes vi vel det er noe stakkarslig over disse 40+ damene som lever for at yngre menn skal tømme seg i de i helgene.

Men så lenge de er lykkelige og på en eller annen merksnodig måte klarer å unngå å få sykdommer så får de leve som de ønsker.

Anonymkode: efa99...1b2

Du er sjalu heter det 😘

Anonymkode: 82f35...8ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...