Gå til innhold

Dere kvinner i 40-åra: Hva tenker dere om jevnaldrende kvinner som flyr på yngre mannfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker da på kvinner i sånn 40-åra som puler rundt på mannfolk i slutten av 20-åra til midten av 30-åra. 

Er det noen stigma rundt dette?

Anonymkode: 7fa94...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er helt opp til enhver og helg innafor så lenge begge parter vil :)

Anonymkode: ab122...3b1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne på 45 som puler en på 35? Helt ok. En kvinne på 48 som puler en mann på 28? Også helt ok. 

En kvinne på 35 som puler en mann på 20? Helt ok. 

Om det er ok om du bytter om at mannen er eldst og kvinnen er yngst, så er det ok så lenge det er greit at kvinnen er eldst og mannen er yngst. 

Anonymkode: 30174...5d6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker da på kvinner i sånn 40-åra som puler rundt på mannfolk i slutten av 20-åra til midten av 30-åra. 

Er det noen stigma rundt dette?

Anonymkode: 7fa94...578

Blant de som er i et godt parforhold, og kanskje godt gifte med barn, så synes vi vel det er noe stakkarslig over disse 40+ damene som lever for at yngre menn skal tømme seg i de i helgene.

Men så lenge de er lykkelige og på en eller annen merksnodig måte klarer å unngå å få sykdommer så får de leve som de ønsker.

Anonymkode: efa99...1b2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at noen tenner på en person som er så ung at det kunne vært sønn/datter. For meg blir det feil. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker om eldre kvinner som flyr på yngre mannfolk som jeg tenker om eldre mannfolk som flyr på yngre kvinner. 

Anonymkode: 30174...5d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår dem veldig godt! Middelaldrende menn er ekle og har elendig kvinnesyn mange av dem

Anonymkode: 75942...f97

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ofte at kvinner som er 40 pluss er på sitt vakreste. De blomstrer.  De har fått selvtillitt, de vet å kle seg, sminke seg, trene, føle seg vel. Dette gjør dem attraktive. Så hvorfor ikke ha forhold til yngre menn? Menn er flinkere til å tenke attraksjon, tror jeg, ikke så viktig med alder

Anonymkode: ef71a...990

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr på yngre menn selv. Kjæresten min er 5 år yngre. 

Anonymkode: e454f...cbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sansx skrev:

Jeg skjønner ikke at noen tenner på en person som er så ung at det kunne vært sønn/datter. For meg blir det feil. 

Og jeg fatter heller ikke at folk tenner på gamle og hengete skrukketroll. Og at de tenner på seg sjæl og har sex når de er så stygge og gamle. Spyr når menn på over 40 prøver seg, hva tror de at de er??

Anonymkode: f0bbb...e04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes ofte at kvinner som er 40 pluss er på sitt vakreste. De blomstrer.  De har fått selvtillitt, de vet å kle seg, sminke seg, trene, føle seg vel. Dette gjør dem attraktive. Så hvorfor ikke ha forhold til yngre menn? Menn er flinkere til å tenke attraksjon, tror jeg, ikke så viktig med alder

Anonymkode: ef71a...990

Da må det være de få som er ekstremt heldig med utseendet. For hva ser en kjekk ung trent mann i en feit og hengete og dvask kjerring? Når han kan finne en på egen alder som er dobbelt så pen og vi unge damer er flinke i senga og kan være modne og smarte vi også😉 er mange godt voksne damer der ute som oppfører seg som 14 og har en ufyselig og ekkel oppførsel mot folk generelt, dette er også bare forbeholdt eldre damer som oftest. De er også ofte ufyselige mot yngre damer grunnet sjalusi.

Anonymkode: f0bbb...e04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis svaret blir negativt, kan du ta deg F på at det er av misunnelse, eller av en sjalu mann. Det samme gjelder for en sjalu kvinne som ser at menn "flyr" på yngre kvinner🙈

Noen nekter liksom å se svaret og noen prøver å nekte andre å ha sex med hverandre... Alderen har ingenting med tenning å gjøre, det hjelper ikke å tro at man er dobbelt så pen og skrukkefri... Det er sexy-look som gjelder... Så for oss som synes skrukker er sexy, har jo en lang og fin tid foran oss😉

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker da på kvinner i sånn 40-åra som puler rundt på mannfolk i slutten av 20-åra til midten av 30-åra. 

Er det noen stigma rundt dette?

Anonymkode: 7fa94...578

Hvor gammel er du? Etter som dette interesserer deg? Snu på det. Hvorfor løper så mange yngre mannfolk etter modne damer? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blant de som er i et godt parforhold, og kanskje godt gifte med barn, så synes vi vel det er noe stakkarslig over disse 40+ damene som lever for at yngre menn skal tømme seg i de i helgene.

Men så lenge de er lykkelige og på en eller annen merksnodig måte klarer å unngå å få sykdommer så får de leve som de ønsker.

Anonymkode: efa99...1b2

Lol syns det lyser litt misunnelse fra en yngre dame ???

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må det være de få som er ekstremt heldig med utseendet. For hva ser en kjekk ung trent mann i en feit og hengete og dvask kjerring? Når han kan finne en på egen alder som er dobbelt så pen og vi unge damer er flinke i senga og kan være modne og smarte vi også😉 er mange godt voksne damer der ute som oppfører seg som 14 og har en ufyselig og ekkel oppførsel mot folk generelt, dette er også bare forbeholdt eldre damer som oftest. De er også ofte ufyselige mot yngre damer grunnet sjalusi.

Anonymkode: f0bbb...e04

Det fins motsatt å da😂 frekke yngre damer..,

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer det glatt .. tar gjerne en yngre mann så lenge jeg KAN før eller senere vet jeg og at det er slutt. Jeg prøver å leve i nuet. Det kommer den tiden man blir sittende alene men ha det gøy på veien dit har jeg tenkt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at voksne folk får gjøre som de vil. Selv tenner jeg ikke på menn som er så mye yngre enn meg selv, og jeg er i tillegg ute etter noe varig, og ser etter menn som garantert er ferdige med barn selv, da er man gjerne over 40 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...