Gå til innhold

Dere kvinner i 40-åra: Hva tenker dere om jevnaldrende kvinner som flyr på yngre mannfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 10/27/2020 at 2:52 PM, I Grosny said:

Hvorfor? 

Gubber på 40 gidder ikke nødvendigvis å løpe etter unge damer, og f. eks. sette i gang med ny familie og ungekull. Mange gubber har det bra hjemme, og trives med kona si. Skrukkene er irrelevante for de har man vent seg til. Den man liker, liker man uansett om skrukker og sånt oppstår.

Det er Menn det. De andre er gutter. 

Anonymkode: f598b...399

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De flyr vel på hverandre? Eller blir disse 20 åringene ufrivillig nedlagt av kvinner 40+?

Anonymkode: fa6ac...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤔

Jeg er 40 og mannen er 33, dette er kanskje ikke innafor? Vi var yngre når vi traff hverandre da.

Anonymkode: 1efcb...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Den som ler sist, ler best!

 

Jeg puler på unge menn, har 3 stk jeg rullerer på. Får de til å utføre oralsex på meg før det blir noe annet på de. Jeg sitter med venninnene mine og utbroderer om alt jeg får guttene til å gjøre. Vi ler rått av hvor naive de er. 

Hvem er det som lurer hvem egentlig, når dama er godt voksen. Vi voksne kvinner har da vært ute en vinternatt før og kan passe oss selv. Vi er ikke som naive 16-årige jentunger som lures opp i stry. 

Anonymkode: 31d0f...f48

Huff ja. Voksne damer er noen smarte sluinger. Og dumme unge menn som kommer rett fra gutterommet i kjelleren er som naive små barn. Klart at slue modne damer  knocks them out.

Anonymkode: 43f53...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 7.01, vanSteike skrev:

Er ikke kvinne, men tillater meg en kommentar likevel:

I utgangspunktet helt uproblematisk om eldre kvinner ligger med yngre menn. Har de lyst til å gjøre det, så må de selvsagt ha lov til å gjøre det. Og så lenge de er klar over hva de gjør tar de neppe noen videre skade av det heller.

Problemet oppstår dersom aldersforskjellen faktisk er veldig stor, altså at de ikke bare befinner seg i forskjellig tiår men at det er et tiår imellom dem (hun i 40-årene, han i 20-årene), og hun ikke forstår hva det er som foregår.

For med unntak av de ytterst få som har en eller annen fetisj, så er ikke unge menn ute etter mye eldre kvinner for noe annet enn å få tømt seg i et enkelt mål. Du finner veldig få seriøse forhold mellom en mann på 27 og en kvinne på 44, og det er det en grunn til.

Men så lenge hun forstår at han bare er ute etter lett tilgjengelige knull, og ikke begynner å tro at unge menn er noe hun faktisk kan "få", så kan jeg ikke se at dette er skadelig på noe vis. Vi snakker jo om voksne folk.

Og: Spar dere historien om hun ene som fant seg en mann som var 7 år yngre, som om dette motbeviser noe som helst. Dette er ikke engang et skikkelig moteksempel, og reelle moteksempler finnes faktisk.

Men de er veldig sjeldne, og det er hele poenget.

Her er du og jeg helt enige. 

Liker å se på 90 days to... og synes det er vanvittig at gamle kvinner så ofte tror at veldig mye yngre menn er med dem av kjærlighet. Herregud, litt selvinnsikt bør det være! 

Ser ofte med min datter og har sagt til henne at skulle jeg bli singel senere i livet og begynne slik får hun bare kakke meg i hodet. Da har det rablet så fullstendig for meg at jeg heller vil i graven enn å dumme meg ut slik. 

Kjærlighet... ja selvfølgelig! 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trolltunge skrev:

Her er du og jeg helt enige. 

Liker å se på 90 days to... og synes det er vanvittig at gamle kvinner så ofte tror at veldig mye yngre menn er med dem av kjærlighet. Herregud, litt selvinnsikt bør det være! 

Ser ofte med min datter og har sagt til henne at skulle jeg bli singel senere i livet og begynne slik får hun bare kakke meg i hodet. Da har det rablet så fullstendig for meg at jeg heller vil i graven enn å dumme meg ut slik. 

Kjærlighet... ja selvfølgelig! 🤦‍♀️

Hvordan ser utsiktene ut for en kvinne på 30 og en mann på 24 for deg? 

Anonymkode: f5bf8...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser utsiktene ut for en kvinne på 30 og en mann på 24 for deg? 

Anonymkode: f5bf8...8dd

Har ingen formening om det. Jeg reagerer på differansen på en generasjon. Du snakker om 6 år. 

Har vel samme gode/dårlige odds som forhold flest. 

Jeg kjenner et par der mannen er 12 år yngre. Hadde jeg ikke visst om det hadde jeg neppe tenkt over det. De har vært gift i mange tiår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Trolltunge skrev:

Har ingen formening om det. Jeg reagerer på differansen på en generasjon. Du snakker om 6 år. 

Har vel samme gode/dårlige odds som forhold flest. 

Jeg kjenner et par der mannen er 12 år yngre. Hadde jeg ikke visst om det hadde jeg neppe tenkt over det. De har vært gift i mange tiår. 

Ok, da skjønner jeg deg bedre. Hovedinnlegget handlet bl.a om en aldersforskjell på 5 år, så jeg forsto ikke helt det med at man plutselig nesten var interessert i barn om man var i et forhold med en som var 5 år yngre. 

Anonymkode: f5bf8...8dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Den som ler sist, ler best!

 

Jeg puler på unge menn, har 3 stk jeg rullerer på. Får de til å utføre oralsex på meg før det blir noe annet på de. Jeg sitter med venninnene mine og utbroderer om alt jeg får guttene til å gjøre. Vi ler rått av hvor naive de er. 

Hvem er det som lurer hvem egentlig, når dama er godt voksen. Vi voksne kvinner har da vært ute en vinternatt før og kan passe oss selv. Vi er ikke som naive 16-årige jentunger som lures opp i stry. 

Anonymkode: 31d0f...f48

Det er litt barnslig å sitte å le av sexpartnere i ettertid og spesielt at voksne mennesker holder på slik. Hvorfor ikke heller finne en partner man respekterer (uansett kjønn?)? 

Anonymkode: 6f4e3...e9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 1.24, AnonymBruker skrev:

Tenker da på kvinner i sånn 40-åra som puler rundt på mannfolk i slutten av 20-åra til midten av 30-åra. 

Er det noen stigma rundt dette?

Anonymkode: 7fa94...578

Er dette det samme som å gni pikken utenpå dem?

Anonymkode: 88414...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Den som ler sist, ler best!

 

Jeg puler på unge menn, har 3 stk jeg rullerer på. Får de til å utføre oralsex på meg før det blir noe annet på de. Jeg sitter med venninnene mine og utbroderer om alt jeg får guttene til å gjøre. Vi ler rått av hvor naive de er. 

Hvem er det som lurer hvem egentlig, når dama er godt voksen. Vi voksne kvinner har da vært ute en vinternatt før og kan passe oss selv. Vi er ikke som naive 16-årige jentunger som lures opp i stry. 

Anonymkode: 31d0f...f48

Fikk ikke akkurat noe godt inntrykk av verken deg eller dine venninner her. 

Dårlig oppførsel er dårlig oppførsel, og det burde ikke være et mål for kvinner å bli som menn av verste slag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trolltunge skrev:

Fikk ikke akkurat noe godt inntrykk av verken deg eller dine venninner her. 

Dårlig oppførsel er dårlig oppførsel, og det burde ikke være et mål for kvinner å bli som menn av verste slag. 

Er jeg faktisk enig .. selv on d er aldersforskjell skal man ha respekt for andres følelser jeg leker ikke med menns følelser.. samme som jeg forventer at de ikke leker med mine😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Bente1234 skrev:

Er jeg faktisk enig .. selv on d er aldersforskjell skal man ha respekt for andres følelser jeg leker ikke med menns følelser.. samme som jeg forventer at de ikke leker med mine😊

Spesielt når det er stor aldersforskjell vil jeg si. 

Er man (burde være) den voksne og modne i en relasjon har man et større ansvar for å ikke opptre på ufine måter. Det er ufint å utnytte et maktforhold, og spesielt når maktforholdet går på alder.

Er man den voksne bør man være den voksne, enkel og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trolltunge skrev:

Spesielt når det er stor aldersforskjell vil jeg si. 

Er man (burde være) den voksne og modne i en relasjon har man et større ansvar for å ikke opptre på ufine måter. Det er ufint å utnytte et maktforhold, og spesielt når maktforholdet går på alder.

Er man den voksne bør man være den voksne, enkel og greit. 

Det gjelder andre veien og når vi snakker mannfolk rundt 40.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bente1234 skrev:

Det gjelder andre veien og når vi snakker mannfolk rundt 40.... 

Absolutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men enig med deg når d gjelder veldig unge mannfolk der bør damene trå forsiktig ... blir for ungt for meg uansett😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dere som snakker om hvorvidt noen er mentalt utviklet, skulle de ha sex med noen mye yngre? 

Sex er sex. Er ikke noe mer til det. Man trenger jo for pokker ikke å ha dype samtaler verken før, under, eller etter akten - noen mennesker klarer faktisk å bare møtes for sex, og that's it.

Kanskje de eldre kvinnene tenner på en ungdommelig og godt trent kropp, samt viriliteten til yngre mannfolk? 

Anonymkode: 7fa94...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan pule så mange menn de vil, det er en utømmelig kilde av både unge og eldre menn. Sæd og pikk i bøtter og spann for alle som vil ha

Anonymkode: cf683...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Har til gode å treffe kvinner på min alder som gjør dette. Jeg treffer dog en del single menn som burde kommet med kommet med bekymringsmelding i pannen for å advare kvinner på min alder med døtre.

Kvinne 41

Anonymkode: e3ce5...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...