Gå til innhold

Dere som gleder dere til jobben deres, hva jobber dere som?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bioingeniør 🧫🔬

Anonymkode: fe032...195

Kan du fortelle litt om arbeidshverdagen din?😊

Anonymkode: 2fb28...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i klesbutikk. Har verdens beste sjef og kollegaer🥰

Anonymkode: f3e4b...409

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metodeveileder for utvidet oppfølging! Elsker å ha et avgrenset arbeidsområde 🙂 

Anonymkode: b696e...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller jo forsåvidt ingen rolle hva andre jobber som. Folk er så forskjellige. Du vil ikke nødvendigvis finne glede i noen av disse yrkene hvis det ikke passer personligheten din. 

Anonymkode: 56f0b...b69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Spiller jo forsåvidt ingen rolle hva andre jobber som. Folk er så forskjellige. Du vil ikke nødvendigvis finne glede i noen av disse yrkene hvis det ikke passer personligheten din. 

Anonymkode: 56f0b...b69

Det var jo ikke det TS spurte om i det hele tatt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjons leder med minimalt personalansvar a mellomstor industribedrift😊

Anonymkode: 1fd98...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøkkendesigner 🤩

Anonymkode: d1413...690

Å  det vil jeg jobbe med!

Har utdannelse innen  spatial design, 3 årig bachelor, men får ingen jobb! Lurer på om jeg er for gammel...

 

-

Jobber som pedagogisk leder i bhg, trives ok. Gleder meg visse dager, men vil egentlig bytte ^^.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du fortelle litt om arbeidshverdagen din?😊

Anonymkode: 2fb28...7c3

Dyrker bakterier og sopp fra ulike prøvematerialer fra menneskekroppen. Halsprøver, øreprøver, urinprøver, fæcesprøver, genitalprøver, blodkulturer, biopsier, pussprøver, i teorien alt.. 

Prøve å finne ut hvilke bakterier som kan være årsak til sykdom hos akkurat den pasienten og hvilke bakterier som er normal flora (mange bakterier kan man kjenne igjen på utseende og lukt 👃) Krever mye erfaring. Samarbeider her mye med leger, de gjerne mikrobiologer, leger i soesialisering.  Tester bakteriene for hvilke antibiotika som kan funke. 

Drifter og vedlikeholder analyseinstrumenter . Har kontakt med medisinteknisk ingeniører og leverandører for å følge opp.maskiner som ikke funker

Tester ut nye metoder og nye instrumenter. Deltar i forskning og utvikling. Lærer opp nye bioingeniører, studenter og LIS. 

Ingen dager er like 😀

Anonymkode: fe032...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dyrker bakterier og sopp fra ulike prøvematerialer fra menneskekroppen. Halsprøver, øreprøver, urinprøver, fæcesprøver, genitalprøver, blodkulturer, biopsier, pussprøver, i teorien alt.. 

Prøve å finne ut hvilke bakterier som kan være årsak til sykdom hos akkurat den pasienten og hvilke bakterier som er normal flora (mange bakterier kan man kjenne igjen på utseende og lukt 👃) Krever mye erfaring. Samarbeider her mye med leger, de gjerne mikrobiologer, leger i soesialisering.  Tester bakteriene for hvilke antibiotika som kan funke. 

Drifter og vedlikeholder analyseinstrumenter . Har kontakt med medisinteknisk ingeniører og leverandører for å følge opp.maskiner som ikke funker

Tester ut nye metoder og nye instrumenter. Deltar i forskning og utvikling. Lærer opp nye bioingeniører, studenter og LIS. 

Ingen dager er like 😀

Anonymkode: fe032...195

Ååå det hørtes utrolig spennende ut! Har planer om å studere det selv om, 1-2 år (når jeg får mulighet)!😀 

Anonymkode: 2fb28...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg kjører ut møbler for en møbelbutikk. Liker å kjøre bil og kunne være alene mens jeg hører på podcast/musikk. 

Anonymkode: 3606a...6fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jurist som jobber som byggesaksbehandler i kommunen. Jeg gleder meg til jobb både fordi jeg har fine og gode kollegaer, men også fordi jeg liker arbeidsoppgavene. Skriver i hovedsak saksfremlegg til politisk behandling og jobber med ulovligheter. 

Anonymkode: ea302...796

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saksbehandler på universitet. Gledet meg ikke stort til selve jobben. Det var ofte det samme og rutinepreget, men det var kollegaene mine som gjorde jobben topp.

Anonymkode: 4a826...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personlig trener, coach og ernæringsveileder :)

er også utdannet ingeniør, men trivdes ikke i stillesittende jobb så byttet beite etter tre år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 8.31):

Spiller jo forsåvidt ingen rolle hva andre jobber som. Folk er så forskjellige. Du vil ikke nødvendigvis finne glede i noen av disse yrkene hvis det ikke passer personligheten din. 

Anonymkode: 56f0b...b69

Enig. Derfor synes jeg man bør si hva man liker med yrket. 

Anonymkode: 3606a...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre uføretrygdet nå pga. alvorlig sykdom, men jeg elsket jobben jeg hadde før jeg ble syk. Jeg jobbet som Visual Merchandiser i motebransjen. 

Anonymkode: 3b1b8...b66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lærer i barneskolen og elsker jobben min! Liker godt å undervise,  og liker at ikke to dager er like.  Har også veldig hyggelige kolleger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...