Gå til innhold

Dere som gleder dere til jobben deres, hva jobber dere som?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet siden 2012 som kreftkoordinator i kommunen min, og ble nå headhuntet til en stilling med fagutvikling i kommunen. Elsker det!

Anonymkode: 52d03...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anestesisykepleier, fordi det er veldig varierte arbeidsdager. Jobber på et stort sykehus med akuttfunksjon. 
 

Anonymkode: 8d0ff...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 16.03):

Dyrker bakterier og sopp fra ulike prøvematerialer fra menneskekroppen. Halsprøver, øreprøver, urinprøver, fæcesprøver, genitalprøver, blodkulturer, biopsier, pussprøver, i teorien alt.. 

Prøve å finne ut hvilke bakterier som kan være årsak til sykdom hos akkurat den pasienten og hvilke bakterier som er normal flora (mange bakterier kan man kjenne igjen på utseende og lukt 👃) Krever mye erfaring. Samarbeider her mye med leger, de gjerne mikrobiologer, leger i soesialisering.  Tester bakteriene for hvilke antibiotika som kan funke. 

Drifter og vedlikeholder analyseinstrumenter . Har kontakt med medisinteknisk ingeniører og leverandører for å følge opp.maskiner som ikke funker

Tester ut nye metoder og nye instrumenter. Deltar i forskning og utvikling. Lærer opp nye bioingeniører, studenter og LIS. 

Ingen dager er like 😀

Anonymkode: fe032...195

Jøss skulle gjerne hatt din ekspertise🥺

Måtte ta dna sequence test i USA for å finne ut at jeg har 95% ecoli i urin. Men ingen leger er villig til å skrive ut antibiotika😒Haha går med kroniske blæresmerter og ble nettopp ufør😩

Fyfan verdens beste land🥲

Anonymkode: b2ad1...8f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kategorisjef i et stort elektronikkselskap, kommersielt ansvar er fantastisk morsomt!

Anonymkode: ac8a5...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber som karriereveileder og gleder meg til jobb hver eneste dag! Føles ikke som en jobb eller rutine, men som en del av hverdagen min!😊

Anonymkode: 98814...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
AnonymBruker skrev (På 2021-09-19 den 14.47):

Event planner i hotellbransjen!🤩

Anonymkode: e4185...ac6

Cool!

Har du spesifik utdannelse innen event?

Må "alle" være unge, freshe og pene...? spør for en venn ;)

Endret av tranedatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykolog. Jobber på lukket avdeling nå, men hatt ulike jobber med barn, ungdom og voksne i ulike settinger før, og stort sett trivdes med alt. Får brukt faget mitt, stort potensiale for utvikling, har en del kontroll over hvordan jeg legger opp arbeidsdagen og føler at det jeg gjør er meningsfylt. Og ingen vaktordning, men arbeistider som lett lar seg kombinere med familieliv. Og stort sett hatt gode kollegaer. 

Anonymkode: efe56...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte som kontaktlærer nå i august. Kan med hånden på hjertet si at jeg virkelig elsker jobben min. Står opp en time før jeg må hver eneste dag fordi jeg våkner opp og gleder meg sånn.

Har hørt veldig mye negativt om læreryrket, og kanskje har jeg ikke jobbet lenge nok, men jeg elsker virkelig jobben. Synes den er helt fantastisk. Jeg har det så fantastisk gøy på jobb, og jeg elsker å planlegge opplegg. Fantastiske barn og supre foreldre. Nei, det er bare fryd og stas, det er så morsom jobb. Masse latter og glede. 

Akkurat dette jeg håpet på da jeg byttet yrke og karriereretning. :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SPOCA skrev (9 timer siden):

Begynte som kontaktlærer nå i august. Kan med hånden på hjertet si at jeg virkelig elsker jobben min. Står opp en time før jeg må hver eneste dag fordi jeg våkner opp og gleder meg sånn.

Har hørt veldig mye negativt om læreryrket, og kanskje har jeg ikke jobbet lenge nok, men jeg elsker virkelig jobben. Synes den er helt fantastisk. Jeg har det så fantastisk gøy på jobb, og jeg elsker å planlegge opplegg. Fantastiske barn og supre foreldre. Nei, det er bare fryd og stad, det er så morsom jobb. Masse latter og glede. 

Akkurat dette jeg håpet på da jeg byttet yrke og karriereretning. :) 

Hvilket alderstrinn er det? :)

Anonymkode: 41480...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper, pusser opp og selger boliger rundt om. Leier ut mange leiligheter/hus 💰💸🤑

Anonymkode: 7890c...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjøper, pusser opp og selger boliger rundt om. Leier ut mange leiligheter/hus 💰💸🤑

Anonymkode: 7890c...fbd

Kult 🙂 Er på tanken selv. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber som miljøarbeider i en avrusningsinstitusjon. Liker alt med jobben😍Både de fine kollegaene og selvsagt da selve jobben og målgruppen. Elsker at jeg bare kan være meg selv i møte med beboerne, ting trenger ikke å være så høytidelig. Ofte i andre type jobber syns jeg det blir mye fokus på prestisje og karrierejag i ulik grad, og veldig mye fokus på seg selv og hva man kan "produsere". I denne jobben handler det om å være et medmenneske og det å være relasjonsorientert. Elsker det som har med det mellommenneskelige å gjøre, så dette er det nærmeste jeg har kommet drømmejobben så langt :) Og det å komme til en så takknemlig gjeng hver dag på jobb det gjør virkelig inntrykk og gjør at man kan holde ut selv på tøffe jobb-dager🥰

Anonymkode: 82de7...ead

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...