Gå til innhold

Dere som gleder dere til jobben deres, hva jobber dere som?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 17.52):

Sykepleier❤️ Har et unikt godt arbeidsmiljø. 

Anonymkode: 7229c...b02

Arbeidsmiljøet er superviktig! Synes det ofte er arbeidsmiljøet som bestemmer om man trives. 

Anonymkode: 3606a...6fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assistent på et sykehjem. Er student og går på et profesjonsstudium, og har nå jobbet på et sykehjem i fire år og har tenkt å jobbe der til jeg er ferdig med mastergraden min. Har fine kolleger, beboerne er koselige og hverdagen på sykehjemmet er generelt veldig koselig. Har stor respekt for de som har dette som et yrke. 

Anonymkode: 228fa...c08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykepleier i hjemmetjenesten! Uvanlig godt arbeidsmiljø, med mange forskjellige folk i alle aldre. 

Anonymkode: c82e2...e69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjektleder. Jobber med noen store, kontinuerlige prosjekter og får i tillegg stadig endel småprosjekter. Elsker å ha mange baller i lufta på en gang, elsker å få tilliten til å få hovedansvaret og elsker at det er travelt og variert. Jeg er litt irritert når det blir fredag og veldig glad når det blir søndag kveld og jeg kan tjuvstarte uka. 

Anonymkode: 95adb...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber for en ALS pasient, hjemmesykepleien, givende jobb. Fantastisk arb miljø!😍

Anonymkode: e74f5...f91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i barnehage. Uansett hvor dritt dag du har på hjemmebane, barna gjør alt bra! Å få leke, lage ting, lese bøker, synge, snakke med barna å høre hva som opptar dem, jeg elsker det! Stelle i stand prosjekter, feire store begivenheter med de, det er så verdt det uansett hvor slitsomt det er til tider. Det øyeblikket du får en fin stund, alt annet er glemt ❤️

Anonymkode: 4872b...6fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er paramedic, men jobber stort sett på akuttmotttak eller luftambulanse. Trivdes godt i ordinær ambulanse også, men ble litt vel mye A til B med pasienter. 
Liker godt at det er « Texas» på jobb. 

Anonymkode: 60ef7...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Operasjonssykepleier, stortrives med god turnus og kjekke kolleger.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Selger garn

Anonymkode: 80228...e06

DET er jo drømmejobben! Tenke å omgi seg med garn hele dagen 🤩

Anonymkode: 978ba...2fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som veileder i Nav. Arbeidsmiljøet er fint, men det som gjør at jeg virkelig trives er arbeidsoppgavene. Å få være med å bidra til positiv utvikling for et annet menneske er faktisk enormt givende. Å få være en støtte når det er tungt, er et privilegium. Vi har en del makt i andre menneskers liv, men den makten kan brukes til å hjelpe og skape positiv endring. Å lære om bedrifters behov for arbeidskraft og hjelpe disse å rekruttere, er også kjempespennende! Ingen dag er lik. Det hender at noen er sinte på oss, men for min del, så opplever jeg nesten daglig positive brukermøter, og ting som gir meg motivasjon til å bli bedre i jobben min. Det er viktig for meg, i lys av det som skjedde i Bergen, å si at det ikke er normalen utsettes for vold fra brukere i Nav. Selv om det er en reell trussel i vår jobb, og noe vi har i bakhodet, så preges ikke hverdagen av denne typen problemer. 

Selv om det er mye å forholde seg til av regelverk, rutiner, endringer og alt sånt som man ikke nødvendigvis er enig i til enhver tid, så er det en spennende utfordring å finne rom for gode løsninger innenfor de mulighetene vi har.

 

Anonymkode: cf165...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiograf 😄 utrolig spennende jobb. Veldig givende, ingen dag er lik. Høyt tempo . Det liker jeg

Anonymkode: 0f8db...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PPT rådgiver. liker alt utenom at det er veldig hektiske hverdager. elsker oppgave, og er i tillegg veldig bra arbeidsmiljø - både internt på kontoret og med skolene vi samarbeider med 😊

Anonymkode: 51510...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...