Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere vil bli behandlet som «Queens» så må dere oppføre dere som det. Oppfører du deg som en tøs blir du behandlet som en tøs

Anonymkode: 746e7...ebb

• Liker 3
Skrevet

Ei kvinne som sprer beina på første eller andre date, er nok løs ja. Tenk hvor mange hun har gjort det for da, hvorfor skal DU være så spesiell liksom?

Anonymkode: 8a43a...b1a

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om dere vil bli behandlet som «Queens» så må dere oppføre dere som det. Oppfører du deg som en tøs blir du behandlet som en tøs

Så vi skal behandle deg som en tøs da?

Anonymkode: c029b...b00

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ei kvinne som sprer beina på første eller andre date, er nok løs ja. Tenk hvor mange hun har gjort det for da, hvorfor skal DU være så spesiell liksom?

Er det jeg er redd for ja. Klarer ikke være stolt av å ha en kjæreste som er gratis

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så vi skal behandle deg som en tøs da?

Haha jeg kan ikke være tøs. Jeg er mann

Skrevet
1 minutt siden, Hank Amarillo skrev:

Litt rart at du kaller den tåpelig om du ikke forstår den. Alltid en god ide å forstå det man kritiserer.

Vet ikke hva den analogien har med "gøy å såre kvinner" og "snakke nedsettende om kvinnekroppen" å gjøre. Fremstår som en non sequitur.

Det er et jævlig nedsettende ordtak og dobbeltmoralsk. Skjønner ikke du at denne dobbeltmoralen ikke funker? Det blir som ts sier. Dere får ligge med mange, men dere får ikke en kvinne som ikke ligger rundt når dere selv holder på sånn. 

Anonymkode: d5468...bf2

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo også tøsen her? Eller er det kun et begrep du bruker om kvinner?

👏👏👏 helt riktig! Bra noen har skjønt hva kvinnefrigjøringen dreier seg om👊U go girl💖🌸

Anonymkode: 29a30...36c

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det jeg er redd for ja. Klarer ikke være stolt av å ha en kjæreste som er gratis

Gratis? Vil du heller at hun tar betalt?

Anonymkode: 5f9f2...585

• Liker 12
Skrevet

Dette er noe av det sprøeste jeg har lest😂😂 

Har egentlig lyst til å skrive mer, men vet ikke hvor jeg skal begynne en gang.. 

Jeg tenker at dette er troll, en ung gutt som er høy på pæra, eller en person som er oppvokst med en annet kvinnesyn enn det som er ”typisk norsk”.. 

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da synes jeg du skal takke for deg. Du respekterer henne ikke. Selv om du er like løs selv. 

Anonymkode: 29a30...36c

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere snakker som om det ikke er forskjell på menn og kvinner...

Åpenbart bryr ikke kvinner seg om hvor mange mannen ligger med. De som får mye får bare mer. Kanskje ikke for alle men det er tydelig at det er tilfellet for de mannfolka som får seg mest. Det krever ingenting for en kvinne å få seg et ligg, men menn må jobbe for det og vi er dessuten programmert for å jakte etter kvinner. Kvinner er programmert til å være selektive og velge riktig partner så det er helt unaturlig at kvinner skal ligge rundt som menn. 

At en mann får seg mye er nesten bevis på at han er en bra fyr siden han må overbevise kvinnen om at han er det for å ligge, men kvinner trenger ikke bevise noe. De trenger bare se bra ut så er det nok til at de får seg et ligg.

Ja, vi skal være likestilte i samfunnet, men vi er da fortsatt menn og kvinner. Forskjellige.

Dere synes kanskje det er urettferdig men det er mye som er urettferdig for menn også når det kommer til dating. Sånn er livet. 

Så hvis dere vil synes at jeg er dum og forferdelig fordi jeg synes menn skal være menn og kvinner skal være kvinner så for all del. Bryr meg ikke:)

Synes bare det er bra gjort at menn eksponerer egen dobbeltmoral. Det er vanskeligere når de faker likestilte. 

Anonymkode: 8aca1...002

• Liker 10
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Synes bare det er bra gjort at menn eksponerer egen dobbeltmoral. Det er vanskeligere når de faker likestilte. 

Men det er ikke dobbeltmoral. Menn og kvinner er ikke like

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange lange forhold/ekteskap har startet med sex på første møte.

• Liker 7
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men det er ikke dobbeltmoral. Menn og kvinner er ikke like

Ser dette blir gjentatt til det kjedsommelige. Hvorfor er ikke menn og kvinner like på det området?

• Liker 11
Skrevet
50 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

En lås som kan låses opp av enhver nøkkel er en dårlig lås.

En nøkkel som kan låse opp enhver lås er bra nøkkel.

Ts er mer som nøkkelkortet til et nedlagt hotell. 

• Liker 10
Skrevet

Her var det mange som slukte kroken med søkke og fortom.... 😄 

Nekter å tro det finnes noen som mener noe slikt som TS hevder. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratis? Vil du heller at hun tar betalt?

Nei, som sagt så vil jeg at hun viser at hun har selvrespekt, standarder og krever at jeg beviser meg verdig før hun ligger med meg slik at jeg kan være stolt av at jeg vant henne og føle meg heldig som som får være hennes kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Spørsmål til deg, TS:

Hvorfor har du egentlig sex med denne kvinnen?

Anonymkode: 1407f...c86

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, som sagt så vil jeg at hun viser at hun har selvrespekt, standarder og krever at jeg beviser meg verdig før hun ligger med meg slik at jeg kan være stolt av at jeg vant henne og føle meg heldig som som får være hennes kjæreste.

Men lå du ikke med henne tre ganger, på tre forskjellige dates?

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmål til deg, TS:

Hvorfor har du egentlig sex med denne kvinnen?

Anonymkode: 1407f...c86

Jeg ville på date med henne fordi jeg ble veldig sjarmert av henne da jeg møtte henne tilfeldig første gang og syntes hun var vakker. Hadde ingen planer om å ligge med henne på første date, men hun ville helst møte meg hjemme hos meg på første date og så kysset jeg henne og da hev hun seg over meg og ville ha sex. Da viste hun hvor lett det var å få henne og tenkte det var bedre å ha sex med henne enn å sende henne hjem

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...