Hank Amarillo Skrevet 6. november 2020 #581 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, Larsern skrev: I dette tilfellet så bunner det nok ut i at flere burde brukt mer tid på utdanning. Det er vel litt som det sitatet i fra Oliver Stone's JFK: I mean, how do you know who your daddy is? Because your mama told you so? 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 6. november 2020 #583 Skrevet 6. november 2020 (endret) Republikanerne gjort sitt ytterste for at færrest mulig av Demokratenes velgere skal få stemme. Det er mye manipulering av valgsystemet som er lovlig i USA. Absolutt en bananrepublikk, men Republikanerne er fornøyd med det så lenge manipuleringen er til deres fordel. Endret 6. november 2020 av Nimbus2000
Sessan_ Skrevet 6. november 2020 #584 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, anonym 4545 skrev: Poenget er ikke mangler ved en konkret stat, men at det forskjellige regler for bl a om stemme er gyldig og når det man telles opp. Forskjellige stater har forskjellige regler knyttet til når de får lov til å telle hvilke stemmer. Disse reglene er bestemt av den enkelte stat. Noen av reglene som Trump nå klager på, er det faktisk republikanere som har bestemt. Og dette ble bestemt lenge før valget. Men det er åpenbart bare et problem når utfallet av valget ikke går i Trump sin favør... For hvorfor klaget han ikke på hans eget parti sine regler FØR valget, hvis han mener dette var feil? 5
anonym 4545 Skrevet 6. november 2020 #585 Skrevet 6. november 2020 Da avslutter jeg for min del med at tiden vil vise hvordan dette ender med hensyn til mulig "valgjuks". Hadde dette temaet blitt diskutert på et forum i USA hadde det ikke vært så ensidig pro Demokratene. Dog en siste påstand: Juks kan ha foregått med poststemmene. Mvh 4
Stonegiant Skrevet 6. november 2020 #586 Skrevet 6. november 2020 26 minutter siden, Capt. Obvious said: Vi får se. Ja, andre har prøvd det før, men det er ikke så mange med en så sterk vilje til å gjøre det som Trump. Han stopper ikke akkurat ved motstand, tvert imot motiverer det jo han ennå mer. Jeg både håper og trur at rettsystemet i USA er sterkt nok til at engasjementet til Trump får null å si. Han kan prøve så mye han vil, men det leder ingen vei. Ting må jo faktisk bevises. 2
Thaila Skrevet 6. november 2020 #587 Skrevet 6. november 2020 Vel CNN mener at Trump er ganske emosjonell akkurat nå og at de rundt han på det hvit hus mest sannsynlig prøver å roe ned den situasjonen. Også er de redde for at han skal gi en tale mens han er veldig opprørt og ikke vente til han har samla seg, so Hillary gjorde da hun først kom med en tale en dag etter at hun hadde tapt valget. 3
Hank Amarillo Skrevet 6. november 2020 #588 Skrevet 6. november 2020 9 minutter siden, Stonegiant skrev: Jeg både håper og trur at rettsystemet i USA er sterkt nok til at engasjementet til Trump får null å si. Han kan prøve så mye han vil, men det leder ingen vei. Ting må jo faktisk bevises. Tror de republikanske politikerne blir å sette ned foten. Han blir muligens å sende advokatene sine rundt som hamstere og finlete etter uregelmessigheter og saksøking osv. På et punkt vil gjerne høyesterett si stopp. Da, om ikke før det, vil republikanerne be han concede. De er egentlig ganske fornøyd med valget. De beholder senatet, øker i kongressen, de har et greit utgangspunkt å jobbe mot 2022 og 2024 utfra. Da krysser de ikke Rubicon sammen med Trump når å fortsette blir nærmere og nærmere for rent statskupp å regne. 1
Aliquis Skrevet 6. november 2020 #589 Skrevet 6. november 2020 (endret) 38 minutter siden, anonym 4545 said: Da avslutter jeg for min del med at tiden vil vise hvordan dette ender med hensyn til mulig "valgjuks". Hadde dette temaet blitt diskutert på et forum i USA hadde det ikke vært så ensidig pro Demokratene. Dog en siste påstand: Juks kan ha foregått med poststemmene. Mvh Selvfølgelig KAN det ha foregått juks med poststemmene, men at det skjer systematisk i et forsøk på å svinge valget i noens favør finnes det absolutt ingen beviser eller indikasjoner på. Kong Harald og Dronning Sonja KAN også ha hemmelige swingers-møter med den lokale pensjonistforeningen i kjelleren på slottet hver fullmåne, men frem til jeg ser noen indikasjoner på det så velger jeg å ikke underholde den tanken i særlig stor grad heller. Endret 6. november 2020 av Aliquis 6
MiniMjau Skrevet 6. november 2020 #590 Skrevet 6. november 2020 Var TV2, LITT for ivrig? Merkelig at absolutt ingen andre erklærer Biden for vinner. 3
Capt. Obvious Skrevet 6. november 2020 #591 Skrevet 6. november 2020 19 minutter siden, Stonegiant skrev: Jeg både håper og trur at rettsystemet i USA er sterkt nok til at engasjementet til Trump får null å si. Han kan prøve så mye han vil, men det leder ingen vei. Ting må jo faktisk bevises. Ja, får håpe det. Trump har en egen evne til å overbevise selv om det ikke nødvendigvis er basert på fakta. Det er egentlig en demokratisk svakhet at det tar så lang tid som det gjør. Jada, USA er stort land, så det litt tid å telle, men nå er man godt inne i tredje dagen etter valget, og man er fortsatt ikke ferdig med opptelling.
Hank Amarillo Skrevet 6. november 2020 #592 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, MiniMjau skrev: Var TV2, LITT for ivrig? Merkelig at absolutt ingen andre erklærer Biden for vinner. Han har 273 erklærte stemmer
MiniMjau Skrevet 6. november 2020 #593 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, Thaila skrev: Tipser om CNN sin sending. Bedre enn de norske synes jeg. Har vert intressante diskussioner der. Ja, enig. Har fulgt mye med CNN siste døgnet! 1
Gjest Peanut Skrevet 6. november 2020 #594 Skrevet 6. november 2020 Vel. Jeg skal holde meg for god for å juble høyt Jeg husker hvordan det var sist gang da Trump vant og hvordan folk her inne var da. Jeg synker ikke ned på dét nivået.
MiniMjau Skrevet 6. november 2020 #595 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, Hank Amarillo skrev: Han har 273 erklærte stemmer jeg leser det at det er over 200 000 stemmer igjen å telle i pennsylvania, de fleste vil nok være demokrat-stemmer....Trump må vinne mer enn 52% av de for å vinne staten. (kilde https://fivethirtyeight.com/). Så det er jo ikke ferdig?
Gjest Nimbus2000 Skrevet 6. november 2020 #596 Skrevet 6. november 2020 29 minutter siden, anonym 4545 skrev: Da avslutter jeg for min del med at tiden vil vise hvordan dette ender med hensyn til mulig "valgjuks". Hadde dette temaet blitt diskutert på et forum i USA hadde det ikke vært så ensidig pro Demokratene. Dog en siste påstand: Juks kan ha foregått med poststemmene. Mvh
Thaila Skrevet 6. november 2020 #597 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, MiniMjau skrev: jeg leser det at det er over 200 000 stemmer igjen å telle i pennsylvania, de fleste vil nok være demokrat-stemmer....Trump må vinne mer enn 52% av de for å vinne staten. (kilde https://fivethirtyeight.com/). Så det er jo ikke ferdig? Det er nok ikke ferdig, men TV2 vil sikkert være først ute 😆
MortenMinstelønn Skrevet 6. november 2020 #598 Skrevet 6. november 2020 På 22.10.2020 den 13.48, PopTart skrev: Hvem tror du vinner og hvorfor? Hvem håper du at vinner? Andrew Jackson. Fordi han var tøff i virkeligheten.
PetterKanin Skrevet 6. november 2020 #599 Skrevet 6. november 2020 Da er det vel nokså klart at Biden er vinneren. Med all sannsynlighet vel fortjent. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå