Jegern Puahate Skrevet 6. november 2020 #521 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, Aliquis said: Hva er disse undertonene? På hvilken måte er det hen diskriminerer eller ønsker å diskriminere hvite gamle menn? Du virker åpenbart god på tolke undertoner, så det hadde vært flott med litt hjelp her. Hvorfor maser du om diskriminering? Nevnte jeg det? Vera forsøkte å dra frem at hvite menn over 50 stemmer Trump som noe dårlig, det er per definisjon rasisme. 1
Vera Skrevet 6. november 2020 #522 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Jeg sa ikke "de fattige" ala alle fattige i landet, jeg snakket om fattige som stemmer Trump uten å implisere på noen måte at dette gjaldt alle. Hva slags retorikk vil du bruke nå som du beviselig tok feil? Som sagt, les artikkelen du 😁😁
Druid Skrevet 6. november 2020 #523 Skrevet 6. november 2020 33 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Det stemmer altså, flott. Flotte ting gjort under hans ledelse, slik andre politikere også blir vurdert. Ikke rart halve landet fortsatt vil ha han ved roret. Skal vi se: Nei, det ble ikke gjordt under hans ledelse. Det var litt poenget mitt. Og ingen andre politikere blir ikke vurdert på denne måten, iallefall ikke seriøst. Og jeg vurderte ikke hvorvidt det var "Flotte ting" (en haug av dem er politiske, så det er avhengig av din posisjon, og en del er fortsatt under diskusjon, for det er en del pussigheter). Faktisk er denne tanketomme måten å argumentere på, problemet som gjør at halvparten vil ha han ved roret. 3
Jegern Puahate Skrevet 6. november 2020 #524 Skrevet 6. november 2020 Just now, Vera said: Som sagt, les artikkelen du 😁😁 Hvis du innrømmer at du kom med fake news om hva jeg sa så skal jeg vurdere det. 1
Vera Skrevet 6. november 2020 #525 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, Jegern Puahate skrev: Hvorfor maser du om diskriminering? Nevnte jeg det? Vera forsøkte å dra frem at hvite menn over 50 stemmer Trump som noe dårlig, det er per definisjon rasisme. Nei, Vera prøvde ikke å dra frem at hvite menn over 50 stemmer Trump som noe dårlig. Vera henviste til en artikkel som har drevet med forskning På velgerfenomenet i USA, som fastslår hvilke grupper i samfunnet som stemmer på hva. Trumps velgerskare består i hovedsak av hvite menn over 50, som i følge artikkelen tenderer mot ytre høyres rasistiske holdninger. Det er ikke en rasistisk holdning, men et faktum. Basert på forskning 😂😂 3
Vera Skrevet 6. november 2020 #526 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, Jegern Puahate skrev: Hvis du innrømmer at du kom med fake news om hva jeg sa så skal jeg vurdere det. Du mener at forskerne bak artikkelen driver med fake news?
Aliquis Skrevet 6. november 2020 #528 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, Jegern Puahate said: Hvorfor maser du om diskriminering? Nevnte jeg det? Vera forsøkte å dra frem at hvite menn over 50 stemmer Trump som noe dårlig, det er per definisjon rasisme. Rasmisme er etnisk diskriminering. Du nevnte rasisme, så derfor maser jeg om (etnisk) diskriminering. Du mener altså ikke at Vera diskriminerer hvite menn over 50 da? 1
Callisto83 Skrevet 6. november 2020 #529 Skrevet 6. november 2020 Uansett om amerikanere stemmer rødt eller blått, så hadde de fortjent et mer ryddig valg enn dette her. 5
Clefable Skrevet 6. november 2020 #530 Skrevet 6. november 2020 Dagbladet og TV2 erklærer Biden vinner, men det er fortsatt 2 % av stemmene å telle opp i Pennsylvania. Basert på tendensen så langt tipper jeg de har rett, men ville ikke turt juble ennå. Snart... 1
Hank Amarillo Skrevet 6. november 2020 #531 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, Clefable skrev: Dagbladet og TV2 erklærer Biden vinner, men det er fortsatt 2 % av stemmene å telle opp i Pennsylvania. Basert på tendensen så langt tipper jeg de har rett, men ville ikke turt juble ennå. Snart... Det er visstnok poststemmer igjen, så skal noe til for at ikke ledelsen øker. 1
Aliquis Skrevet 6. november 2020 #532 Skrevet 6. november 2020 8 minutter siden, Callisto83 said: Uansett om amerikanere stemmer rødt eller blått, så hadde de fortjent et mer ryddig valg enn dette her. Hva er du mener gjør dette valget uryddig?
Anonyym97 Skrevet 6. november 2020 #533 Skrevet 6. november 2020 Spørsmål fra en uviten jente: Nå som det ser ut som Biden vinner, NÅR tar han over makten? Med en gang? Eller sitter Trump en stund til? Hvis noen forstår hva jeg mener
Aliquis Skrevet 6. november 2020 #534 Skrevet 6. november 2020 (endret) 2 minutter siden, Anonyym97 said: Spørsmål fra en uviten jente: Nå som det ser ut som Biden vinner, NÅR tar han over makten? Med en gang? Eller sitter Trump en stund til? Hvis noen forstår hva jeg mener Rundt 20. Januar. Akkurat den 20. Januar faktisk. Endret 6. november 2020 av Aliquis 1
Clefable Skrevet 6. november 2020 #535 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, Anonyym97 skrev: Spørsmål fra en uviten jente: Nå som det ser ut som Biden vinner, NÅR tar han over makten? Med en gang? Eller sitter Trump en stund til? Hvis noen forstår hva jeg mener Biden vil da ta over 20. januar 2021, og Trump er president frem til da!
studerende Skrevet 6. november 2020 #536 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, Anonyym97 skrev: Spørsmål fra en uviten jente: Nå som det ser ut som Biden vinner, NÅR tar han over makten? Med en gang? Eller sitter Trump en stund til? Hvis noen forstår hva jeg mener Valgmennene stemmer 14 desember. Overtagelsen er 20 januar. 1
Druid Skrevet 6. november 2020 #537 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, Callisto83 skrev: Uansett om amerikanere stemmer rødt eller blått, så hadde de fortjent et mer ryddig valg enn dette her. Det tror jeg alle er enig om. Strengt tatt skjønner jeg ikke hvorfor de ikke starter med poststemmene først. Det har vært kjent i 5 måneder alt at dette ville oppstå med de reglene de la seg under, og det burde ikke være noen fornuftig grunn til at disse MÅ telles til slutt. Da hadde miksen vært mer korrekt igjennom hele opptellingen. Og jeg mener ikke at de skulle begynne å telle før valgdagen, bare telle mens valget pågikk. Når de har et eget navn på problemet (Red mirage/blue shift), så burde det få dem til å revurdere strategien! Og seriøst , hvis vi ser bort i fra Georgia, som stengte ned tellingen om natta : Hvor mange hadde de på telling i Nevada? 2? Og Aalaska??? Jeg mener Alaska kan fortsatt bli blått!!! ikke fordi jeg tror det, men antall utestående telte stemmer er så stort i forhold til telte stemmer at det ikke egentlig er avgjort! Men men, 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 6. november 2020 #538 Skrevet 6. november 2020 11 minutter siden, Callisto83 skrev: Uansett om amerikanere stemmer rødt eller blått, så hadde de fortjent et mer ryddig valg enn dette her. De som stemte på Trump stemte på en som hele tiden har gjort sitt beste for å undergrave demokratiet i USA. De har selvsagt aldri ønsket et ryddig valg, de ønsket kun at Trump skulle være president uansett hva.
Druid Skrevet 6. november 2020 #539 Skrevet 6. november 2020 5 minutter siden, Anonyym97 skrev: Spørsmål fra en uviten jente: Nå som det ser ut som Biden vinner, NÅR tar han over makten? Med en gang? Eller sitter Trump en stund til? Hvis noen forstår hva jeg mener Januar. Strengt tatt er han ikke valgt før 14 desember.
Dankert Skrevet 6. november 2020 #540 Skrevet 6. november 2020 5 minutter siden, Anonyym97 said: Spørsmål fra en uviten jente: Nå som det ser ut som Biden vinner, NÅR tar han over makten? Med en gang? Eller sitter Trump en stund til? Hvis noen forstår hva jeg mener Den 20. januar. Hvis da ikke Trump forskanser seg det hvite hus og nekter å komme ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå