AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1881 Skrevet 4. desember 2020 Kom innom her bare for å se om folk flest er enige med meg om at trollet er Cess, og nå har jeg ro i sjelen 🙏 De som mener det er Ulrikke, sorry, men jeg gleder meg til det blir bevist at dere tar helt feil. Anonymkode: a2eba...2f5 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1882 Skrevet 4. desember 2020 Når det gjelder stjerna på armen til trollet, så skal det sies at ikke alle detaljer i kostymet er hint. Står i dagbladet idag at i kostymet er det like mange hint som ubetydelige detaljer. Anonymkode: d7fda...afa
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1883 Skrevet 4. desember 2020 De kan vel ikke legge inn hint om besteforeldrene til de som deltar? Anonymkode: 7f8cd...153 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1884 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De kan vel ikke legge inn hint om besteforeldrene til de som deltar? Anonymkode: 7f8cd...153 Klart en kan det, dersom det er en "kjent" person. Men cess er jo jødisk selv? Alle de andre har jo også hint om familie osv Anonymkode: 2d32b...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1885 Skrevet 4. desember 2020 maskertbruker skrev (4 timer siden): Enig i at mange av hintene kan passe til Cess, men de passer like godt til Ulrikke. Det har kommet veldig mange hint nå, og alle hintene passer ikke helt tydelig til noen av dem. Det er ikke alt som er hint engang, og ting kan tolkes på flere måter. Slik har det vært med alle deltakerne. Trollet er Ulrikke. Stemmekontroll og sangprestasjoner: 90% peker mot Ulrikke. Sjansen for at en komiker som aldri har vist at hun kan synge SÅ bra faktisk kan det, er ikke stor. Stemmen: 100% Ulrikke. Det er hennes stemme. Jeg er like sikker som når jeg hører folk jeg kjenner snakke, og slipper å snu meg og se dem for å kunne være sikker på hvem det er. Jeg har forresten ikke noen ønsker om hvem deltakerne er. Jeg vil bare finne riktige svar, og det har jeg gjort. I VG i dag sier trollet at dette har vært spennende å være med på fordi da får hun gjort ting hun kanskje ikke hadde turt ellers. Tror ulrikke er ganske trygg med å synge på en scene altså. Kan dere ikke kutte ut med dette ulrikkegreiene. Trollet ER cess! Det er 200% sikkert Anonymkode: 2d32b...a2c 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1886 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I VG i dag sier trollet at dette har vært spennende å være med på fordi da får hun gjort ting hun kanskje ikke hadde turt ellers. Tror ulrikke er ganske trygg med å synge på en scene altså. Kan dere ikke kutte ut med dette ulrikkegreiene. Trollet ER cess! Det er 200% sikkert Anonymkode: 2d32b...a2c Helt definitivt ikke Ulrikke, eller en annen artist. Alle artister tør jo dette ellers. Det ER Cess. Hun har jo sagt at hun har lyst til noe sånt, men at det er tryggere å være morsom. Derav også det 🤪uttrykket tenker jeg. Anonymkode: d7fda...afa 7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1887 Skrevet 4. desember 2020 Bestefaren til Cess var jo siste gjenlevende overlevende norske jøde fra Auschwitz. Så den stjerna kan jo være en symbolikk der, uten at det nødvendigvis er stjerne på klærne fordi trollet er jøde. Cess hadde et veldig nært forhold til "bestepappa" Men JA, om den stjerna har noe med jødedommen å gjøre så er det kanskje litt rart? Anonymkode: 9a415...b84
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1888 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): I VG i dag sier trollet at dette har vært spennende å være med på fordi da får hun gjort ting hun kanskje ikke hadde turt ellers. Tror ulrikke er ganske trygg med å synge på en scene altså. Kan dere ikke kutte ut med dette ulrikkegreiene. Trollet ER cess! Det er 200% sikkert Anonymkode: 2d32b...a2c Haha, du tror Cess kan synge så bra som dette. Jeg må le. Er det NRK som er inne i tråden og forsøker å skape «spenning»? Anonymkode: ce451...44b 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1889 Skrevet 4. desember 2020 maskertbruker skrev (5 timer siden): Enig i at mange av hintene kan passe til Cess, men de passer like godt til Ulrikke. Det har kommet veldig mange hint nå, og alle hintene passer ikke helt tydelig til noen av dem. Det er ikke alt som er hint engang, og ting kan tolkes på flere måter. Slik har det vært med alle deltakerne. Trollet er Ulrikke. Stemmekontroll og sangprestasjoner: 90% peker mot Ulrikke. Sjansen for at en komiker som aldri har vist at hun kan synge SÅ bra faktisk kan det, er ikke stor. Stemmen: 100% Ulrikke. Det er hennes stemme. Jeg er like sikker som når jeg hører folk jeg kjenner snakke, og slipper å snu meg og se dem for å kunne være sikker på hvem det er. Jeg har forresten ikke noen ønsker om hvem deltakerne er. Jeg vil bare finne riktige svar, og det har jeg gjort. Trollet synger utrolig bra, MEN, hvis man hører ordentlig så har hun ikke fullstendig kontroll på de høyeste tonene. Så tviler på det er ulrikke. Ikke bare pga det, men pga alt annet også, er overbevist om at det er cess Anonymkode: 27170...3f0 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1890 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Haha, du tror Cess kan synge så bra som dette. Jeg må le. Er det NRK som er inne i tråden og forsøker å skape «spenning»? Anonymkode: ce451...44b Jeg jobber faktisk i NRK, men jeg vet ingen ting 😂😂 Anonymkode: 9a415...b84 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1891 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, du tror Cess kan synge så bra som dette. Jeg må le. Er det NRK som er inne i tråden og forsøker å skape «spenning»? Anonymkode: ce451...44b Syns det er mer festlig med de som hardnakket påstår det er ulrikke når ingen av hintene stemmer med henne🤣😄 Anonymkode: 27170...3f0 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1892 Skrevet 4. desember 2020 I morgen håper jeg trollet må ta av masken, slik at vi kan få svar på om det er Cess eller Ulrikke klanen her inne, som ydmykt må innrømme at de tok feil Dèt er jo like spennende som showet Anonymkode: 1d652...719 3
Mynona Skrevet 4. desember 2020 #1893 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): I morgen håper jeg trollet må ta av masken, slik at vi kan få svar på om det er Cess eller Ulrikke klanen her inne, som ydmykt må innrømme at de tok feil Dèt er jo like spennende som showet Anonymkode: 1d652...719 Nå håper jeg mest at det er ingen av de 3
n.jenta Skrevet 4. desember 2020 #1894 Skrevet 4. desember 2020 Gran00 skrev (På 1.12.2020 den 20.14): Det har jeg ikke tenkt på, men er godt mulig, ja. Jeg vet ikke om det har blitt diskutert noe rundt det her, men trollet hår jo rundt i noe som ser ut som en barnehage. Hva kan det være hint til? Tror det er på et lekeland
missmcbeal Skrevet 4. desember 2020 #1895 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): I morgen håper jeg trollet må ta av masken, slik at vi kan få svar på om det er Cess eller Ulrikke klanen her inne, som ydmykt må innrømme at de tok feil Dèt er jo like spennende som showet Anonymkode: 1d652...719 Ikke glem oss som fortsatt tror det er Ingeborg Walther 😁 Forresten, jeg har spurt om det tidligere her inne , men har ikke fått svar. Alle dere som sier at Ingeborg har kjæreste, hvor har dere det fra? Jeg har leitet etter info om dette på nettet eller spor på Instagram-profilen og finner ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1896 Skrevet 4. desember 2020 missmcbeal skrev (8 minutter siden): Ikke glem oss som fortsatt tror det er Ingeborg Walther 😁 Forresten, jeg har spurt om det tidligere her inne , men har ikke fått svar. Alle dere som sier at Ingeborg har kjæreste, hvor har dere det fra? Jeg har leitet etter info om dette på nettet eller spor på Instagram-profilen og finner ingenting. Hun sa det når hun var med på Stjernekamp. Anonymkode: 27170...3f0 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1897 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): I morgen håper jeg trollet må ta av masken, slik at vi kan få svar på om det er Cess eller Ulrikke klanen her inne, som ydmykt må innrømme at de tok feil Dèt er jo like spennende som showet Anonymkode: 1d652...719 Jaaa. Nå har jeg blitt helt besattt av trollet og tror det er cess. tenk om det er noen helt andre vi ikke har tenkt på?😃😃 Anonymkode: 27170...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1898 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, du tror Cess kan synge så bra som dette. Jeg må le. Er det NRK som er inne i tråden og forsøker å skape «spenning»? Anonymkode: ce451...44b Trollet synger veldig bra i forhold til de andre deltagerne. Isolert sett så er det jo ikke helt sinnsykt vanvittig bra, det er da mange som klarer å synge sånn og enda bedre. Man hører flere steder i alle sangene at hun mangler litt utholdenhet og kontroll på enkelte ting, noe som er naturlig for en som ikke driver med dette til vanlig. Det har jeg aldri hørt at feks Ulrikke har hatt problemer med. Hun synger jo klokkereint hele tiden, nettopp fordi det er dette hun driver med. Anonymkode: d7fda...afa 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1899 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trollet synger veldig bra i forhold til de andre deltagerne. Isolert sett så er det jo ikke helt sinnsykt vanvittig bra, det er da mange som klarer å synge sånn og enda bedre. Man hører flere steder i alle sangene at hun mangler litt utholdenhet og kontroll på enkelte ting, noe som er naturlig for en som ikke driver med dette til vanlig. Det har jeg aldri hørt at feks Ulrikke har hatt problemer med. Hun synger jo klokkereint hele tiden, nettopp fordi det er dette hun driver med. Anonymkode: d7fda...afa Enig. Hvis man hører ordentlig på trollet så er det veldig bra, MEN overhodet ikke proff artist-bra Anonymkode: 27170...3f0 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1900 Skrevet 4. desember 2020 Kanskje trollet er Wenche Larsen. Anonymkode: a6c3c...76b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå