Gå til innhold

Nytt program: Maskorama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elgen tror jeg er Markus Bailey, han ble servert Baileys i hintene😊

Anonymkode: 1dfc7...e65

Erna og Markus Bailey deltok på samme samling om FNs bærekraftsmål i oktober. Kanskje dette er den grønne scene som refereres til?

Anonymkode: 58bc4...53f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kleint og spennende, klarte ikke la være å se 😂

Men jeg er ganske sikker på at Lars Monsen, Kari bremnes, märtha med flere, aldri hadde stilt opp på et sånt program. 

Sofie Elise er veldig liten, så hun kan ikke være puddel. Var ikke så høye sko. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dette verdt å se på?   Og hvorfor skal man gjette hvilken kjendis som er i et random og merkelig kostyme?   Hadde heller sett maling tørke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erna og Markus Bailey deltok på samme samling om FNs bærekraftsmål i oktober. Kanskje dette er den grønne scene som refereres til?

Anonymkode: 58bc4...53f

Den grønne senen er scenen på Ekeberg under åpningsshowet til Norway Cup😜 Markus har ledet dette showet flere ganger! Er helt sikker på at Elgen er Markus!!

Anonymkode: 42ab5...a22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de beste hintene ligger i de visuelle objektene i introen. Baileys hos elgen (Markus Bailey), Shrek hos vikingen (Herman Dahl, finnes i både introen hans på YT og i en sang).... noen som husker hvilke andre som var for de andre karakterene? 
 

Jeg tror det var enhjørningen hvor vi så det tegnete bildet av kongefamilien som mange har på t-skjorter nederst i bildet. Husker ikke hvem som står bak disse t-skjortene, men kanskje det er den?

Anonymkode: 58bc4...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de beste hintene ligger i de visuelle objektene i introen. Baileys hos elgen (Markus Bailey), Shrek hos vikingen (Herman Dahl, finnes i både introen hans på YT og i en sang).... noen som husker hvilke andre som var for de andre karakterene? 
 

Jeg tror det var enhjørningen hvor vi så det tegnete bildet av kongefamilien som mange har på t-skjorter nederst i bildet. Husker ikke hvem som står bak disse t-skjortene, men kanskje det er den?

Anonymkode: 58bc4...53f

Anette Moi heter hun... eller er det for fjernt?

Anonymkode: 58bc4...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hvordan er dette verdt å se på?   Og hvorfor skal man gjette hvilken kjendis som er i et random og merkelig kostyme?   Hadde heller sett maling tørke.

Det er underholdning,  som de fleste andre program. Selvom dette ikke var noe for deg, kan det være mange som likte det😊 

Anonymkode: da325...8ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sessan_ skrev:

Ja. Jeg fikk i hvert fall veldig følelsen av at det er en komiker. 

Jeg tror trollet er Ingeborg Walter. Først og fremst er stemmen lik, også har hun spilt hovedrollen i musikalen «Trolle». Godteposen var full av sjokolade, og Walters Mandler er jo en sjokolade. Hun sier også at hun er et konkurransetroll. Ingeborg har vært med på både The Voice, Beat for Beat og Stjernekamp😊

Anonymkode: 1dfc7...e65

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puddelen kan også være polkabjørn? Spiser polkagriser i intro, og flaggene kan være referanse til ski VM (husker ikke året) hvor PB var sentral. Fun fact: han har rodd Norge på langs, som passer til «til havs og til lands»

Anonymkode: 58bc4...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ravnen er en sportsjournalist i nrk, kommer ikke på hva hun heter! 😕

Anonymkode: 5b0aa...1b0

Tror ravnen (og familien) har tatt medaljer siden de samler ting som glitrer i redet sitt?

Anonymkode: 58bc4...53f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror

Elgen, John Carew 

Fugleskremsel, Slagsvold Vedum

Enhjørning, Lene Kongsvik 

Ravn, Therese Johaug

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha dette var et heelt annet program enn deg jeg trodde. De laget en trailer for noen uker siden der programlederne jaktet på kostymene rundt omkring i byen. Trodde det var en slags konkurranse om å finne masken som har gjemt seg et eller annet sted i Oslo. Mega-boksen-går i TV-format. Hadde faktisk vært et artig program og hadde gledet meg. Dette syngegreiene var ikke noe for meg. 

Anonymkode: 98d77...402

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introen til enhjørningen passer 100% til Martha Louise. Tror dessverre ikke hun har stilt opp på noe sånt, men det hadde vært gøy om det var henne 🤩

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt spent på hvordan programmet utvikler seg. Gøy i første episode, men ikke så spennende om dommerne (og vi seere) begynner å bli sikre på hvem de forskjellige er etterhvert 

Anonymkode: d7e7c...48a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gjettinger:

Fugleskremsel: Trygve Slagsvold Vedum

Troll: Ingeborg Walter

Elg: Markus Bailey

Puddel: Erland Elias

Vining: Herman Dahl

Ravn: Anita Valen (usikker)

Enhjørning: Vet ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikingen er garantert Herman Dahl . Han har en veldig gjenkjennbar stemme. Selv når den er forvrengt .

Anonymkode: c8c39...b2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest noe bakover i tråden, men syns Vikingen sin stemme liknet Tix og Trollet Ulrikke Brandstorp.

Hadde ingen anelse om at den som røyk var Susan G. Bjerkreim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...