AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1681 Del Skrevet 29. november 2020 Tror også at Trollet er Cess! Hun synger bra, husker hun hadde en stand-up der hun skulle imitere "american Idol vinner." Så hun har både stemme og er ikke tonedøv. Anonymkode: 98d77...402 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1682 Del Skrevet 29. november 2020 Dere som sa at det ikke kunne være X og Y fordi de var på P3 Gull. Var egentlig P3 gull live? Kan det ha blitt tatt opp noen dager før? Jeg bor i Oslo sentrum og jeg hørte ikke fyrverkeriet i går kveld. Men jeg hørte noe fyrverkeri for et par dager siden. Anonymkode: 7f8cd...153 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeReal Skrevet 29. november 2020 #1683 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg tror trollet er Alexandra Rotan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 29. november 2020 #1684 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som sa at det ikke kunne være X og Y fordi de var på P3 Gull. Var egentlig P3 gull live? Kan det ha blitt tatt opp noen dager før? Jeg bor i Oslo sentrum og jeg hørte ikke fyrverkeriet i går kveld. Men jeg hørte noe fyrverkeri for et par dager siden. Anonymkode: 7f8cd...153 Maskorama spilles inn på Hellerudsletta, altså ved Lillestrøm. P3 Gull gikk live ja, fra Oslo. Så sannsynligheten for at det er Tix = 0. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1685 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg så på på gull igår, og der var Magnus devold. Jeg syns han ser ut som elgen i holdningen. (Ser reprisen av maskorama nå). Han var jo premieutdeler, men om man er kjapp, så kan han jo rekke begge deler. Han hadde på seg helt vanlig tøy som er enkelt å få på. Chino og en skjorte. Anonymkode: 520e5...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 29. november 2020 #1686 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1687 Del Skrevet 29. november 2020 Kristina S. skrev (11 minutter siden): Tenkte også på det. Vi gikk ut for å høre på fyrverkeriet, men det var ikke noe, så det kan ikke ha vært live. pleier ikke alle sånne programmer på NRK å være live? Silje sa også på maskorama at det kan ikke være X, fordi hen er på p3 gull ikveld. Så hvis det ikke var live allikevel så er jo det faktisk litt interessant.. Anonymkode: d7fda...afa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 29. november 2020 #1688 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 29. november 2020 #1689 Del Skrevet 29. november 2020 Er bortimot 100% sikker på at Ravnen er Anne Rimmen og at Elgen er John Carew. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 29. november 2020 #1690 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et hint jeg har oversett fra Trollet er at man kan ha sett flere i hennes familie på scenen før. Eneste jeg vet om Cess’ familie er kjæresten og bestefaren. Men finner ingenting om Ulrikkes familie? Anonymkode: d7fda...afa Men trollet er Heidi Ruud Ellingsen, som er gift med skuespiller Mads Ousdal. Så det hintet gir mening. 🙌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 29. november 2020 #1691 Del Skrevet 29. november 2020 Ferdig snakka! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1692 Del Skrevet 29. november 2020 De har nok hèlt sikkert tatt opp deler av P3 programmet. Men selve utdelingen og opptredene var nok live. Tuva og Ronny, Markus og Else Kåss ble klippet innimellom fyrverkeriet. Dagny sin "somebody" var sikkert opptak, hun hadde nok opptrådt uavhengig av pris eller ikke..... Herregud, nå skravler jeg meg helt bort Anonymkode: 1d652...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1693 Del Skrevet 29. november 2020 anonyma123 skrev (4 minutter siden): Men trollet er Heidi Ruud Ellingsen, som er gift med skuespiller Mads Ousdal. Så det hintet gir mening. 🙌🏻 Det gir jo mening for Cess også🙊 Gir ikke så mye mening for Ulrikke, ut fra det jeg har klart å finne ut. Anonymkode: d7fda...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 29. november 2020 #1694 Del Skrevet 29. november 2020 Keiino hadde gig i går uten Alexandra Rotan! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1695 Del Skrevet 29. november 2020 En ting som slo meg.. Med tanke på Bailey og Ulrikke som visstnok skal ha faket storyene sine: har det ikke blitt sagt at kun de man bor med får vite at de er med? Spesielt i videoen til Ulrikke den ene helgen, så satt jo både foreldre, kjæreste og kompis, som evt vil vite at det er fake. Hvis du først skal fake en story for å skjule at du er med, hvorfor ha med så mange på det liksom? Nå så jeg ikke Bailey sin story, men det var jo noe med at han hang med kompisene sine eller noe? Anonymkode: d7fda...afa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1696 Del Skrevet 29. november 2020 anonyma123 skrev (2 timer siden): Men trollet er Heidi Ruud Ellingsen, som er gift med skuespiller Mads Ousdal. Så det hintet gir mening. 🙌🏻 Nei. Anonymkode: fef51...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1697 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror også at Trollet er Cess! Hun synger bra, husker hun hadde en stand-up der hun skulle imitere "american Idol vinner." Så hun har både stemme og er ikke tonedøv. Anonymkode: 98d77...402 Haha. Hadde Cess sunget så bra hadde hun vært artist, i det minste på deltid. Anonymkode: ce451...44b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1698 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha. Hadde Cess sunget så bra hadde hun vært artist, i det minste på deltid. Anonymkode: ce451...44b Man blir ikke automatisk artist bare fordi man har en fin stemme, det går jo på interesse. Jeg kjenner flere som kan synge som trollet. Ingen av dem er artister av den grunn. Anonymkode: d7fda...afa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1699 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En ting som slo meg.. Med tanke på Bailey og Ulrikke som visstnok skal ha faket storyene sine: har det ikke blitt sagt at kun de man bor med får vite at de er med? Spesielt i videoen til Ulrikke den ene helgen, så satt jo både foreldre, kjæreste og kompis, som evt vil vite at det er fake. Hvis du først skal fake en story for å skjule at du er med, hvorfor ha med så mange på det liksom? Nå så jeg ikke Bailey sin story, men det var jo noe med at han hang med kompisene sine eller noe? Anonymkode: d7fda...afa Og den første storyen til ulrikke første kvelden før hun det hele tatt haDDE blir lansert som aktuell var fra en hyttetur.. Anonymkode: 27170...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1700 Del Skrevet 29. november 2020 Leste et sted at disse deltagerne ble booket til å være med for nesten to år siden. Er det ikke da litt rart hvis det er ulrikke, Herman Dahl, Ingeborg walther etc, som har blitt kjente nå det siste halve året ish? Anonymkode: 27170...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå