Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm denne stemte dessverre ikke helt hos meg 😕 

Er nok ikke den fødte leder, trives veldig godt blant "mengden" og å ha noen som tar styringen. Å tale foran en gruppe er nok mer skrekk og gru for meg 🤔 Bokstaven A gir meg nok heller ikke mye. Ikke 12 heller egentlig. Kanskje du vil utdype? 😃 Er veldig åpen. 

Anonymkode: ca696...99b

Jeg kan ihvertfall ta et kort til😊 Så kanskje det vil gi mer mening, i sammenheng? Og noen ganger er det sånn at det ikke gir mening nå, eller neste uke, men plutselig neste måned så skjer det noe, og så tenker du tilbake på dette og da faller brikkene på plass. Det er også mulig at du selv har noen evner som dette, som blokkerer litt for muligheten til å lese deg. 

Jeg trakk et nytt kort, og jeg får opp minner fra fortiden. Temaer som angår barn, og romantisering av fortiden. Det er en grunn til at disse minnene dukker opp, og kanskje er det et gammelt problem som du fremdeles må løse. Det kan ha vært problemer omkring en flytting, og en ny person som kom inn i livet ditt. Det kommer opp mange søvnløse netter. Når man forventer det verste, kan det fort bli en selvoppfyllende profeti. Det er viktig at du nå tenker positivt. Dine negative tanker er roten til alt det du frykter. Gi slipp på skyldfølelse og innse at anger er en bortkastet følelse. Vend din oppmerksomhet mot alle de fantastiske fremtidsmulighetene som finnes, og legg fortiden bak deg.

Hvis du for tiden har ubehagelige drømmer - skriv dem ned i en dagbok og velsign dem for deres ønske om å informere deg. Gi deretter slipp på de vonde drømmene. Hvis depresjon er et problem nå, oppfordre den som er berørt til å oppsøke hjelp.

Tankespinn. Bekymring. Selvoppfyllende profetier. 

Endret av Anonymtulle
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Takk, syns det er moro å formidle det som kommer inn, og øve opp sansene etter litt distansering en tid fra dette fra min side. Artig med tilbakemelding på om det treffer også, syns jeg.

Angående dette med angst og depresjon, så får jeg opp at det har vært en fastlåst situasjon, hvor du har vært ute av stand til å handle, og latet lenge som at det ikke var noe problem. Du har tvilt på deg selv, og overanalysert situasjonen. Det er mulig at det ikke bare har handlet om deg - men kan ha vært en fastlåst situasjon mellom to parter. Du må tro på din egen visdom og gå videre. Du må åpne ditt hjerte for dem rundt deg, og ta imot pålitelige og oppriktige råd. Det kommer opp "veldedighetsarbeid" - har du drevet med det, eller ligger det i fremtiden?

Videre har du en veldig pålitelig person rundt deg. Du kan stole fullt og fast på denne personens råd, fordi denne kan se sannheten bak enhver situasjon. En person med rolig autoritet, som er klok og medfølende.

Jeg tenkte på deg, fremtiden og kjærlighet, og da fikk du kortet "Skjebnehjulet" fra den store arkanaen. Dette kortet betyr at det blir plutselig fremdrift i en situasjon, gamle blokkeringer fjernes og alt går raskt fremover nå. En ulykke med lykkelig utfall - skjebnens ironi - skjebnen - lykken står deg bi.

Jeg vil si det er en rød bil, kanskje noen du skal møte eller møter snart. Jeg tror det har med denne skjebnen å gjøre. 

Tusen takk igjen! Her er det også mye som stemmer, så jeg skjønner at du virkelig har evner😊 Det første avsnittet var helt riktig! Det var et forhold jeg satt fast i, det var en jeg var glad i, men det var så mye som ikke fungerte, så jeg vurderte hele tiden forholdet, skal jeg bli, eller gå..  det var den perioden angsten virkelig ble sterk. Jeg satt fast følelsesmessig både i forholdet, men også i ettertid, fordi det var en stor sorg at han forsvant fra livet mitt, selv om jeg som regel følte det var det riktige. Det er over to år siden det ble slit nå, og fortsatt tenker jeg på han flere ganger daglig, selv om det hele går bedre og bedre, litt etter litt. Får du opp hva han tenker om oss? Og om han har det bra?

Jeg har ikke drevet med veldedighetsarbeid, skulle gjerne gjort det, men det har jeg ikke overskudd til pga helsen. Kanskje senere en gang?

En veldig pålitelig person, ja. Ja det har jeg, flere faktisk, jeg har et par venninner jeg stoler 100% på, som jeg kan diskutere med, være åpen med, dele det meste med. Jeg har også en mannlig venn som er veldig sympatisk og omsorgsfull, og en jeg føler jeg kan dele alt med, og få veldig god respons fra på det jeg sier. Vet ikke om du ser om den du så er ei venninne jeg har kjent lenge, eller en mannlig venn jeg ikke har kjent så veldig lenge?

Jeg liker veldig godt det du ser ang fremdrift og at gamle blokkeringer fjernes! Så godt å vite! «En ulykke med lykkelig utfall», jeg liker jo veldig godt det lykkelige utfallet, men lurer jo veldig på hva som menes med «ulykke» her? Ingenting alvorlig, forhåpentligvis? Kan «ulykken» være det forrige forholdet som ble så tungt å takle og som gjorde alt så vanskelig så lenge?

Jeg spør bare jeg, var så veldig spennende dette her😃💝

Anonymkode: ddf90...bf3

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du trekke kort for meg også? K36 skytte

Anonymkode: 65538...71f

Du fikk et stort kort - "Egoet." Dette kortet forteller deg at din følelse av å være fanget, ikke er reell. Mange av følelsene dine stammer fra fryktbaserte tanker som ikke har rot i virkeligheten. Du må tilegne deg et mer positivt perspektiv på situasjonen din. Du er også for fokusert på det materielle i livet. Oppmerksomheten du retter mot akkumulering av eiendeler er ute av balanse. Tenk igjennom - hvorfor vil du erverve disse tingene? Forsøker du å fylle et følelsesmessig tomrom? Det du virkelig higer etter, er indre fred. Du må se sannheten i din egen situasjon, og ta personlig ansvar. Det kommer opp "usedvanlig stor gjeld", avhengigheter/avhengighetsforhold og fristelser.

Tallet 5 og bokstaven J. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk igjen! Her er det også mye som stemmer, så jeg skjønner at du virkelig har evner😊 Det første avsnittet var helt riktig! Det var et forhold jeg satt fast i, det var en jeg var glad i, men det var så mye som ikke fungerte, så jeg vurderte hele tiden forholdet, skal jeg bli, eller gå..  det var den perioden angsten virkelig ble sterk. Jeg satt fast følelsesmessig både i forholdet, men også i ettertid, fordi det var en stor sorg at han forsvant fra livet mitt, selv om jeg som regel følte det var det riktige. Det er over to år siden det ble slit nå, og fortsatt tenker jeg på han flere ganger daglig, selv om det hele går bedre og bedre, litt etter litt. Får du opp hva han tenker om oss? Og om han har det bra?

Jeg har ikke drevet med veldedighetsarbeid, skulle gjerne gjort det, men det har jeg ikke overskudd til pga helsen. Kanskje senere en gang?

En veldig pålitelig person, ja. Ja det har jeg, flere faktisk, jeg har et par venninner jeg stoler 100% på, som jeg kan diskutere med, være åpen med, dele det meste med. Jeg har også en mannlig venn som er veldig sympatisk og omsorgsfull, og en jeg føler jeg kan dele alt med, og få veldig god respons fra på det jeg sier. Vet ikke om du ser om den du så er ei venninne jeg har kjent lenge, eller en mannlig venn jeg ikke har kjent så veldig lenge?

Jeg liker veldig godt det du ser ang fremdrift og at gamle blokkeringer fjernes! Så godt å vite! «En ulykke med lykkelig utfall», jeg liker jo veldig godt det lykkelige utfallet, men lurer jo veldig på hva som menes med «ulykke» her? Ingenting alvorlig, forhåpentligvis? Kan «ulykken» være det forrige forholdet som ble så tungt å takle og som gjorde alt så vanskelig så lenge?

Jeg spør bare jeg, var så veldig spennende dette her😃💝

Når det stemmer så godt, så tipper jeg at vi har fått en "connection"😊 Skal ta et kort til, og se om det gir mer svar på det du lurer på.

Det står faktisk ordrett på kortet: "Behov for å ta en avgjørelse". Det står at det er/var for mye som skjedde samtidig, og at du følte deg veldig stresset samtidig som du klarte å holde det gående. Du var nødt til å ta en beslutning. Når du nå er lettere til sinns, vil det være enklere å finne svaret. Prøv en mer leken tilnærming. Du må håndtere endringer, kanskje akseptere situasjonen. Og du må balansere budsjettet ditt.

Så fikk du en ekstra beskjed, et ekstra kort. Dette kortet sier at du kan se frem til stor lykke i familielivet, og økonomisk sikkerhet. Du vil finne magien i de små tingene i livet, og få den friheten som følger med finansiell trygghet. Du vil få mye støtte av de rundt deg, og du vil føle deg velsignet.

Jeg tror bestemt at denne personen som støtter deg er en mann, det følte jeg helt tydelig. En som er veldig ordentlig, følger lover og regler, og har veldig god moral og er kanskje en av de få som virkelig har integritet. Bokstaven T, helt klart og tydelig. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonymtulle skrev:

«En ulykke med lykkelig utfall», jeg liker jo veldig godt det lykkelige utfallet, men lurer jo veldig på hva som menes med «ulykke» her? Ingenting alvorlig, forhåpentligvis? Kan «ulykken» være det forrige forholdet som ble så tungt å takle og som gjorde alt så vanskelig så lenge?

Angående ulykke med lykkelig utfall, så får jeg ikke opp noe forferdelig dramatisk ulykke. Kun hell og lykke kommer opp, så tror ikke det er noen stor ulykke i den forstand. Antagelig mer en situasjon som virker negativ til å begynne med, og som deretter viser seg å føre til noe bra. Denne situasjonen kan ha med arbeid å gjøre, eller eventuelt det offentlige på en eller annen måte. Tror ikke det har med det tidligere forholdet å gjøre, mer økonomi, jobb, jobbtilbud eller eventuelt å motta en pris eller utmerkelse, eller eventuelt noe annet fra det offentlige. 

Skrevet
18 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Når det stemmer så godt, så tipper jeg at vi har fått en "connection"😊 Skal ta et kort til, og se om det gir mer svar på det du lurer på.

Det står faktisk ordrett på kortet: "Behov for å ta en avgjørelse". Det står at det er/var for mye som skjedde samtidig, og at du følte deg veldig stresset samtidig som du klarte å holde det gående. Du var nødt til å ta en beslutning. Når du nå er lettere til sinns, vil det være enklere å finne svaret. Prøv en mer leken tilnærming. Du må håndtere endringer, kanskje akseptere situasjonen. Og du må balansere budsjettet ditt.

Så fikk du en ekstra beskjed, et ekstra kort. Dette kortet sier at du kan se frem til stor lykke i familielivet, og økonomisk sikkerhet. Du vil finne magien i de små tingene i livet, og få den friheten som følger med finansiell trygghet. Du vil få mye støtte av de rundt deg, og du vil føle deg velsignet.

Jeg tror bestemt at denne personen som støtter deg er en mann, det følte jeg helt tydelig. En som er veldig ordentlig, følger lover og regler, og har veldig god moral og er kanskje en av de få som virkelig har integritet. Bokstaven T, helt klart og tydelig. 

Tusen hjertelig takk igjen, snille sjel💖 Skal gi en tilbakemelding til deg på dette også😊

Føler absolutt det første avsnittet stemmer godt. Det andre avsnittet om stor lykke i familielivet og økonomisk sikkerhet, var helt fantastisk å høre! Nå har ikke jeg barn, og har vel begynt å bli for gammel til å få barn nå, men det kan kanskje tenkes at «familieliv» også kan bety et parforhold, evt at mannen jeg møter har barn fra før. Og økonomisk sikkerhet må evt mannen bringe med seg, med mindre jeg vinner i lotto, haha😄 Men jeg likte virkelig godt dette avsnittet, det gir håp😊 Magi i de små tingene i livet føler jeg allerede at jeg ser😊

Når det kommer til det siste avsnittet, så vet jeg da hvem du mener, alt stemmer, bortsett fra bokstaven🤔

15 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Angående ulykke med lykkelig utfall, så får jeg ikke opp noe forferdelig dramatisk ulykke. Kun hell og lykke kommer opp, så tror ikke det er noen stor ulykke i den forstand. Antagelig mer en situasjon som virker negativ til å begynne med, og som deretter viser seg å føre til noe bra. Denne situasjonen kan ha med arbeid å gjøre, eller eventuelt det offentlige på en eller annen måte. Tror ikke det har med det tidligere forholdet å gjøre, mer økonomi, jobb, jobbtilbud eller eventuelt å motta en pris eller utmerkelse, eller eventuelt noe annet fra det offentlige. 

Tusen takk for oppklaringen her, dette også høres kjempeflott ut! Gleder meg til å finne ut hva dette kan være😃 

God natt- hilsen😊💐

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen hjertelig takk igjen, snille sjel💖 Skal gi en tilbakemelding til deg på dette også😊

Føler absolutt det første avsnittet stemmer godt. Det andre avsnittet om stor lykke i familielivet og økonomisk sikkerhet, var helt fantastisk å høre! Nå har ikke jeg barn, og har vel begynt å bli for gammel til å få barn nå, men det kan kanskje tenkes at «familieliv» også kan bety et parforhold, evt at mannen jeg møter har barn fra før. Og økonomisk sikkerhet må evt mannen bringe med seg, med mindre jeg vinner i lotto, haha😄 Men jeg likte virkelig godt dette avsnittet, det gir håp😊 Magi i de små tingene i livet føler jeg allerede at jeg ser😊

Når det kommer til det siste avsnittet, så vet jeg da hvem du mener, alt stemmer, bortsett fra bokstaven🤔

Tusen takk for oppklaringen her, dette også høres kjempeflott ut! Gleder meg til å finne ut hva dette kan være😃 

God natt- hilsen😊💐

Og takk for tilbakemelding. Hvem er Helge? Når jeg leser innleggene dine så kommer det "Helge, Helge, Helge" - ble veldig nyskjerrig😊

Skrevet
2 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Og takk for tilbakemelding. Hvem er Helge? Når jeg leser innleggene dine så kommer det "Helge, Helge, Helge" - ble veldig nyskjerrig😊

Jeg kjenner ingen Helge, kanskje det er en Helge jeg skal møte? 😃 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ingen Helge, kanskje det er en Helge jeg skal møte? 😃 

Kan godt hende👍😊 Da må du huske å gi meg en tilbakemelding på det hvis det dukker opp en som heter Helge! Lykke til, og god natt ja😊

Skrevet
5 minutter siden, Anonymtulle skrev:

Hvis det er ok, kan jeg spørre et spørsmål til? Ser du hvorfor jeg har så mange ekstra hjerteslag for tiden? De er ufarlige, men plagsomme. Lurer på om det er en årsak, og om de forsvinner snart?

Skrevet
1 minutt siden, Anonymtulle skrev:

Kan godt hende👍😊 Da må du huske å gi meg en tilbakemelding på det hvis det dukker opp en som heter Helge! Lykke til, og god natt ja😊

Ja jeg skal absolutt gi deg en tilbakemelding hvis det dukker opp en Helge😃 Spennende!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er ok, kan jeg spørre et spørsmål til? Ser du hvorfor jeg har så mange ekstra hjerteslag for tiden? De er ufarlige, men plagsomme. Lurer på om det er en årsak, og om de forsvinner snart?

Aller først så tenker jeg at det er lurt å oppsøke lege hvis man har fysiske plager, så man er helt sikker på at man kan utelukke noe alvorlig. Videre trakk jeg et kort på det spørsmålet, og da fikk jeg opp at du burde trekke deg litt tilbake fra alle verdens bekymringer og stress. Ta det med ro og fokuser på helbredelse. Du trenger litt tid alene, da det er slutt på en strevsom periode. Det kommer opp "mentalt utslitt" og behov for mer søvn. Jeg vil tolke det dithen at dette er stressrelatert. Ta en legetime for å utelukke at det er noe fysisk, og fokuser deretter på aktiviteter som senker stressnivået. Gi deg selv en liten timeout, en slags ferie fra bekymringer😊

Skrevet

Meg også? 😊 Kvinne 29

Anonymkode: b5d92...280

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg også? 😊 Kvinne 29

Anonymkode: b5d92...280

Organisasjon og logikk. Struktur og disiplin. Ledelse. 

Kortet "Keiseren" fra den store arkanaen betyr at selv om dine drømmer er innen rekkevidde, trenger de å styres og organiseres for å kunne manifestere skikkelig. Legg en detaljert plan, og ta vennlig men bestemt kontroll over situasjonen din. Føl at du har myndighet til å ta en lederrolle i karrieren din eller prosjekter du jobber med. Tro på din evne til å være en diplomatisk leder. Vær strukturert, slik at du blir mer effektiv.

Ønsket om å lykkes. Stabilitet. Ta kloke valg. Trygghet. Offentlige etater. Rettslig håndhevelse. Respekt for loven. Farsrollen.

Tallet 2 og bokstaven G. 

Skrevet

Vil du prøve på meg? 🙂

Anonymkode: ae7c9...a94

Skrevet
6 timer siden, Anonymtulle skrev:

Aller først så tenker jeg at det er lurt å oppsøke lege hvis man har fysiske plager, så man er helt sikker på at man kan utelukke noe alvorlig. Videre trakk jeg et kort på det spørsmålet, og da fikk jeg opp at du burde trekke deg litt tilbake fra alle verdens bekymringer og stress. Ta det med ro og fokuser på helbredelse. Du trenger litt tid alene, da det er slutt på en strevsom periode. Det kommer opp "mentalt utslitt" og behov for mer søvn. Jeg vil tolke det dithen at dette er stressrelatert. Ta en legetime for å utelukke at det er noe fysisk, og fokuser deretter på aktiviteter som senker stressnivået. Gi deg selv en liten timeout, en slags ferie fra bekymringer😊

Tusen takk😊 Ja lege er koblet inn. Det stemmer nok det du sier, selv om jeg også har opplevd mange andre perioder som har vært mye mer stressende, og mye mer preget av angst og uro. Derfor er dette så rart, syns jeg. Det stemmer også at jeg føler jeg trenger mer søvn, men det er disse ekstraslagene som gjerne stopper meg fra å virkelig få hvile. Jeg skal gjøre som du sier, prøve å ta en timeout fra bekymringer. Tusen takk for all hjelp💖

Skrevet
11 timer siden, Anonymtulle skrev:

Jeg trakk et kort for deg med skole/jobb situasjonen i tankene, og da fikk du et kort fra den store arkanaen som heter "Frigjøring." Dette kortet betyr at det er på tide å gå videre, fordi dette prosjektet eller denne fasen i livet ditt er fullført. Det gagner deg ikke å bli værende i denne situasjonen, men du burde heller riste av deg alt det gamle og ønske det nye velkommen! Kanskje får du en befriende følelse av dette, eller kanskje føler du deg litt trist. Uansett er det på tide å forlate det du har vokst fra. Vær snill med deg selv under denne overgangsfasen, og husk at det ikke er nødvendig å haste videre. Ta tiden til hjelp, og søk støtte fra venner og familie.

Uungåelige positive forandringer. Se frykten i øynene.

Når det gjelder denne A, så trakk jeg et kort på eventuelle beskjeder omkring ham. Jeg fikk en beskrivelse av ham: Et stort kreativt talent, eller en beskytter av kunst. Ømhjertet, tålmodig, empatisk, sjenerøs, varsom. Han navigerer gjennom den fysiske verden på en vellykket måte, og er opptatt av kjærlighet til familie og hjem. Det står videre at du kan stole på dine følelser og instinkter om andre. Du vet intuitivt hva du skal gjøre i neste omgang, og selv om ikke alt er perfekt, så har du en følelse av fred og ro. Husk å gi kjærlighet til deg selv også, slik du gir til de rundt deg. Emosjonell tematikk eller relasjoner til andre utvikler seg til nye nivåer nå.

Videre har jeg en ekstra beskjed: Du skal aktivt verne om noe du har skapt eller tjent. Ikke gi opp. Du har all den styrke og utholdenhet som behøves for å verne om dette. Vær modig, og tro på din rett til å forsvare ditt eget. Styrk din besluttsomhet og ikke gi opp. 

Vær forberedt. Fysisk styrke. Følelser av paranoia. Tretthet. 

Tusen takk for fint svar, snille deg:) Denne A er en person fra yngre dager jeg hadde en hekt på, så tenker på han innimellom og lurer på hva han driver med og om han hr det bra egentlig..... Et siste spørsmål om du kan se; hva med kjærligheten? TS

Anonymkode: 253f9...3a5

Skrevet (endret)
17 timer siden, Anonymtulle skrev:

Endret av Kvekk
Skrevet

Kan noen spå meg også?😊  Kvinne 30. 

Anonymkode: 9afdd...cf7

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for fint svar, snille deg:) Denne A er en person fra yngre dager jeg hadde en hekt på, så tenker på han innimellom og lurer på hva han driver med og om han hr det bra egentlig..... Et siste spørsmål om du kan se; hva med kjærligheten? TS

Anonymkode: 253f9...3a5

Ok, et om kjærligheten og fremtiden. Trakk et kort, og du fikk "Stjernen" - som betyr lykkelige tider, og at du er på rett vei. Kom igjen, ønsk deg hva som helst! Du har all grunn til å håpe og drømme, og se på fremtiden med optimisme når det kommer til kjærligheten. De utfordrende tidene ligger nå bak deg, og lyser tider har du i vente. Dette er en ny, gunstig begynnelse, og du er på rett vei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...