Noldi Skrevet 29. november 2020 #81 Del Skrevet 29. november 2020 Ja her kjenner jeg meg veldig igjen😁😅 De fleste her inne har vel gullmedalje i venting nå, men det skal bli verdt det en gang!😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. november 2020 #82 Del Skrevet 29. november 2020 Åh det er såååå kjedelig å vente, spesielt på EL. Håper appene estimerer litt feil slik at du kan få tidligere EL enn du tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 30. november 2020 Forfatter #83 Del Skrevet 30. november 2020 Godis skrev (På 29.11.2020 den 16.07): Kjenner meg igjen i ventingen du beskriver 😅 Så artig at vi ligger så likt i løypa, jeg er også usikker når jeg skal forvente eggløsning denne måneden, håper vi begge får ganske tidlig 🤩 Åh, det håper jeg vi får også! Jeg liker Premom sine antagelser best. Da vil jeg være 10 DPO på julaften. Kanskje, kanskje en hyggelig julemorgen er i vente. Nesten så jeg tror det selv så mye som jeg håper på det. Vi har jo ganske lange sykluser begge to, håper virkelig du slipper å vente så lenge denne runden! Sender deg en god klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 30. november 2020 Forfatter #84 Del Skrevet 30. november 2020 Noldi skrev (På 29.11.2020 den 16.56): Ja her kjenner jeg meg veldig igjen😁😅 De fleste her inne har vel gullmedalje i venting nå, men det skal bli verdt det en gang!😍 Ja, off! Nesten så jeg er redd for å "klage", for jeg vet jo at så mange har ventet lenger enn de få mnd vi har prøvd. Var også ment som litt humor akkurat nå, at det er ekstra mye venting (babyrelatert) i ventetida (advent) som vi er inne i 😅 Den beste premien venter til slutt, ja. Da kommer all venting til å være verdt det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 30. november 2020 Forfatter #85 Del Skrevet 30. november 2020 Amatariel skrev (På 29.11.2020 den 22.47): Åh det er såååå kjedelig å vente, spesielt på EL. Håper appene estimerer litt feil slik at du kan få tidligere EL enn du tror Ja, man er liksom litt en sånn tilstand hvor man ikke får gjort fra eller til. Heldigvis er det julestemning og levende lys i stua her, det gjør tiden liiitt koseligere og mer holdbar i hvert fall 😄 Så kjekt å lese at du hadde en så fin helg med mannen din. Unner deg det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 1. desember 2020 #86 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg og føler alt dreier seg om venting nå🙄men en gang blir all venting verdt det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 1. desember 2020 #87 Del Skrevet 1. desember 2020 Sai skrev (16 timer siden): Åh, det håper jeg vi får også! Jeg liker Premom sine antagelser best. Da vil jeg være 10 DPO på julaften. Kanskje, kanskje en hyggelig julemorgen er i vente. Nesten så jeg tror det selv så mye som jeg håper på det. Vi har jo ganske lange sykluser begge to, håper virkelig du slipper å vente så lenge denne runden! Sender deg en god klem ❤️ Føler Premom treffer godt stort sett. Men akkurat nå håper jeg Premom tar litt feil hos meg, og helt rett hos deg 😄 Tenk så koselig om vi hadde fått positive tester i jula 🤩 Takk, god klem tilbake! Kanskje dette er vår gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #88 Del Skrevet 1. desember 2020 Lily92 skrev (14 timer siden): Jeg og føler alt dreier seg om venting nå🙄men en gang blir all venting verdt det😊 Det skal det bare bli ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 4. desember 2020 Forfatter #89 Del Skrevet 4. desember 2020 CD12 og fremdeles lite som skjer i denne fasen. Eller, jeg er veldig rar i kroppen nå. Den siste uken har jeg hatt vondt når jeg tørker meg etter å ha vært på do. I tillegg har jeg de siste dagene hatt smerter i ryggen og nedover den ene bakdelen og låret. Sykt merkelig. Hadde også litt typiske EL-smerter i venstre side i går, men det gikk fort over. Kroppen altså😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #90 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) CD21.. Jeg bestemte meg for å teste denne mnd. Grunnen er rett og slett at jeg liker å ha noe kontroll, spesielt når det er så mye i prosessen jeg ikke kan kontrollere. En annen grunn er at jeg kun har én mnd med testing bak meg og med min erfaring med uregelmessige sykluser, så måtte jeg prøve å finne ut om denne syklusen ligner den forrige. Noe den foreløpig ser ut til å gjøre. Jeg har fremdeles negative tester, og har i dag gått over til å teste to ganger per dag. Sist syklus fikk jeg positiv test på dag 23, peak på 24. Så jeg håper det nærmer seg. En spennende ting er at jeg har opplevd det jeg trooor er EL-slim for første gang denne helgen. Det kan jo ligne litt på en viss annen substans 😆 men jeg kunne strekke det noe, flere ganger uten at det «brøt». Har lest at sperm vil brytes. Kunne ikke strekkes mange cm, men kanskje tre-fem. Vi har hvert fall lagt inn godt med aksjer i helgen som ligger og venter dersom testen blir raskt positiv. Krysser fingrene 🤞 Testingen de siste dagene: CD 19 er to tester tatt på samme urin pga den sorte firkanten, ville sjekke om de ble ulike og om den ene testen da var defekt. Ser ikke sånn ut 👍 Endret 13. desember 2020 av Sai Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. desember 2020 #91 Del Skrevet 13. desember 2020 Så spennende med eggløsningsslim! Håper du får positiv test snart og at «soldatene» er klare😁🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. desember 2020 #92 Del Skrevet 13. desember 2020 Oo spennende at EL er rett rundt hjørnet for deg nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #93 Del Skrevet 15. desember 2020 CD 23, dagen jeg håpet at testen skulle peake, og ingen antydning til positiv test. Det betyr at den må bli positiv og negativ igjen i morgen for å kunne satse på EL på dag 25. Samme som sist. Vet ikke hvorfor, men jeg var så sikker på en dag tidligere pga mensen som varte kortere. Hvis syklusen fortsetter med 37 dager denne gangen også begynner det å spøke for lutealfasen. Ah, knotete med så mye tanker her. Det jeg trodde var EL-slim er også borte i dag, nå er konsistensen mer «melkete». Har jo allerede så sykt sen EL (hvis jeg i det hele tatt har), så tillater meg selv litt utålmodighet og frustrasjon nå. Til sammenligning så forrige syklus slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. desember 2020 #94 Del Skrevet 16. desember 2020 Bah, det er så kjedelig når syklusen ikke møter forventningene man har mtp. på hvordan den var sist. Jeg har nettopp vært igjennom det samme!! Men ikke gi opp, plutselig blir testen positiv Selv om det kanskje kan bety EL litt senere enn sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #95 Del Skrevet 17. desember 2020 Amatariel skrev (På 16.12.2020 den 13.21): Bah, det er så kjedelig når syklusen ikke møter forventningene man har mtp. på hvordan den var sist. Jeg har nettopp vært igjennom det samme!! Men ikke gi opp, plutselig blir testen positiv Selv om det kanskje kan bety EL litt senere enn sist. Tusen takk for gode ord ❤️ Jeg har nok gitt opp denne runden 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 17. desember 2020 Forfatter #96 Del Skrevet 17. desember 2020 CD 25 og nada EL ennå 😕 Nå har jeg vel egentlig gitt opp hele eggløsninga denne mnd. Veldig kjipt, men det er så mye som skal klaffe hvis den i det hele tatt dukker opp: syklusen må bli lenger for å holde lut.fasen lang nok, og med lang syklus i utgangspunktet er ikke det akkurat drømmen.. Så sen EL som nå er heller ikke å beregne som innenfor normen, så det ville vel ikke gått bra likevel. Hvis jeg skal late som om jeg er skikkelig optimist, så KAN jeg jo prøve å tenke at EL allerede har vært og at jeg ikke har fanget den opp. Jeg testet kun en gang om dagen da jeg begynte og jeg begynte ikke å teste før CD 17. Mellom dag 19, 20 og 22 merket jeg EL-slim. Det var også dag 21 jeg gikk over til å teste to ganger, men det ble en sen morgen dag 21, så jeg testet ikke før 12.50 og igjen klokken 18.50 ca. Deretter ble det en satans tidlig morgen med tidlig testing dag 22. Er hvert fall ikke noe særlig å skryte av her og nå angrer jeg skikkelig på at jeg testet denne mnd, men det er for sent nå. Tenker å teste ut lørdag og skjer det ikke noe da så dropper jeg flere tester. Er allerede innstilt på mensen rundt nyttår. Får prøve å være mer positiv en annen dag, er sikkert PMS som er på vei 🤪 Syns ellers det er sååå kos å lese om folk det klaffer for om dagen ❤️ det gir meg håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 17. desember 2020 #97 Del Skrevet 17. desember 2020 Så kjedelig å vente på eggløsning som aldri kommer 😞Håper den er rett rundt hjørnet 🎊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #98 Del Skrevet 3. januar 2021 CD 43. Farlig å tenke at ting begynner å stabilisere seg, ja 🙈 Jeg ga opp EL-testing etter morgentesten CD26. Siden den ikke hadde blitt positiv til da, gikk jeg utifra at den ikke kom til å bli det. Aner derfor ikke OM jeg har hatt EL, men dersom jeg skulle ha hatt det, så må den ha kommet sent. Jeg har nemlig tatt flere tidligtester gjennom romjulen og en senest i går for å være sikker på at mensen ikke bare er forsinket. Det er viktig at jeg finner ut av en graviditet tidlig pga medisiner jeg må justere, derfor har jeg vanligvis testet en-to ganger per mnd fra jeg begynte med disse, men selvsagt med litt håp hver gang de siste mnd som «ordentlig prøver». Min fine, gode lege vil gjerne at jeg prøver litt mer tålmodighet før det settes i gang mer testing. Det er jo ikke sååå lenge siden spiralen ble tatt ut. Det var argumentet. Jeg skal prøve å være flink og stresse ned, i hvert fall et par mnd. Men da må jo denne pokkers mensen komme snart sånn så det i hvert fall skjer NOE. Jeg blir litt fortvila av disse blendatestene, det er ikke til å stikke under en stol. Jeg prøver dog å se det positive i alt jeg kan. Nå er jeg garantert å kunne gå i bryllup i slutten av sommeren for eksempel. Folk rundt meg blir gravide i øst og vest nå, noe som betyr mer pludring med flere babyer og at jeg kan stille opp for dem. Og; jeg har ikke kjempedårlig tid. Da jeg var 20 var jeg bestemt på at jeg skulle være ferdig med barn før jeg var 30, det innså jeg innen jeg var 25 at jeg måtte justere. Håper inderlig på ett barn før trettiåra inntar meg, men det er ikke en deadline som jeg må stresse meg opp over. I tillegg har jeg den fineste mannen i hele verden og selv om jeg ikke deler alle skuffelsene og testene jeg tar med han, så har vi det så trygt, fint og godt sammen at han hjelper meg uten kanskje å vite det selv ❤️ Håper alle andre prøvere har et godt nytt år. Jeg er litt til og fra med egne oppdateringer, men jeg er inne og leser hos så mange. Hvis jeg skal klare å roe meg litt ned (doctor’s orders og sånn 🙃), så må jeg ta litt pause i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 4. januar 2021 #99 Del Skrevet 4. januar 2021 Stor klem til deg, jeg forstår deg så godt! Nå husker jeg ikke om du har skrevet noe om det tidligere, men har du vurdert å tempe? Selv sluttet jeg helt å teste pga. lang syklus og jevnt høyt LH-nivå. Tempen fanget opp EL til slutt og jeg sparte en del kroner og tid på å kutte ut testene. Det kan jo være et alternativ 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 4. januar 2021 #100 Del Skrevet 4. januar 2021 Skjønner godt du blir frustrert ✨ det blir lange dager uten tvil, ihvertfall når det man leter etter tar tid. Men det kommer ❤️ Legger du inn fra foto album eller automatisk på appen? Flere av de jeg hadde high på måtte legges inn automatisk, ellers ble det bare low.. Har ikke fått lest hele dagboken, men tar du noe for å få kortet det ned? 😊 Jeg hadde El på cd26 før jeg begynte med bidronningele og Dong quai, måndten etter kom den på cd11 og ser ut som det blir denne gangen også🤞. Mange som ikke liker å prøve ut div ekstra, så beklager om jeg er freidig som nevner det 😅🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå