Gå til innhold

Førstegangsprøver

Lily92

Anbefalte innlegg

Godis skrev (5 timer siden):

Å nei, det var kjipt å høre at mensen kom. Hvordan tar du det? 🥰

På en måte så har det blitt en vane at mensen alltid kommer. Men samtidig så syns jeg det er så vondt at det ikke går at jeg nesten ikke orker å tenke på det😭 fikk vite i går at enda ei venninne er gravid med nummer to. Ungen de har fra før er bare 9 mnd. Så urettferdig☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner igjen det med at det føles som en vane, men samtidig at det gjør vondt. Og ekstra tungt når ei venninne får kjenne på gleden nå igjen, allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg @Lily92? :hug: Vi er jo veldig likt i løypa, så da tenker jeg på deg også. Begynner du også å bli klar for EL-testing snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (21 timer siden):

Hvordan går det med deg @Lily92? :hug: Vi er jo veldig likt i løypa, så da tenker jeg på deg også. Begynner du også å bli klar for EL-testing snart?

Takk som spør 🥰 ja, vi er faktisk ganske likt denne gangen også. Du ligger en dag foran meg. Jeg begynner å bli veldig klar og tenker at jeg begynner med testing tirsdag. Da er jeg på CD 13. Håper på litt tidlig eggløsning denne gangen. Håper på eggløsning enten fredag eller lørdag. Mannen skal begynne å jobbe 12/9 (12 dager borte og 9 dager hjemme), så neste gang så kommer han nok til å ha vært borte 3-4 dager når jeg får eggløsning hvis den blir senere enn lørdag😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh skjønner det er frustrerende når mannen får slike jobbtider... Da passer det veldig bra å bli gravid denne gangen nå! Satser på at det blir en mening med det 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (47 minutter siden):

Åh skjønner det er frustrerende når mannen får slike jobbtider... Da passer det veldig bra å bli gravid denne gangen nå! Satser på at det blir en mening med det 🤞

Ja, jeg håper virkelig at det klaffer for oss begge denne måneden! Nå må det jo være vår tur😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 13, PP 11.

Tenk det.. prøveperiode 11. Trodde aldri jeg skulle prøve så lenge. Men sånn ble det gitt 😭

jeg er i gang med eggløsningstester fra i dag. Jeg syns egentlig at testen ble ganske sterk i dag. Hvis jeg hadde fått positiv test allerede i morgen så hadde jeg jubla! 🤩 slik så testen ut i dag hvertfall👇🏻

86BB9A66-2C4D-48CF-9903-18B78BBD7CBF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaa så bra om en positiv EL-test var rundt hjørnet snart! Blir spennende å følge med i dagene fremover 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (59 minutter siden):

Å jaa så bra om en positiv EL-test var rundt hjørnet snart! Blir spennende å følge med i dagene fremover 🤗

Ja, den bør egentlig være positiv i morgen 😊 LH toppen min går fort opp og fort ned igjen:)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14, PP 11

Hurra😀👏🏻 Positiv EL-test😊

Da betyr set at jeg har eggløsning i morgen på CD 15. Jeg tror kanskje at jeg har hatt så tidlig EL en gang. Nå når jeg trengte det som mest så kom det:) 

her ser dere testene. Den øverste er tatt i går, den midterste i dag når jeg stod opp og den nederste nå:)

D4D2B3EC-E663-42B7-80F3-B836781698E1.jpeg

Endret av Lily92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at en kom tidlig denne gangen 😁 Blir fint å gå over i dpo-land nå når helligdagene melder sin ankomst 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (56 minutter siden):

Så bra at en kom tidlig denne gangen 😁 Blir fint å gå over i dpo-land nå når helligdagene melder sin ankomst 😊

Ja, så glad for det😊 også hadde vi sex på mandag fordi vi hadde lyst og ikke fordi vi måtte. Lite viste vi at den gangen også teller 😀 jeg skal stort sett jobbe helligdagene, men godt med tidlig EL uansett😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (58 minutter siden):

Jadda!! Så gøy! :yvonne: Liker når vi følger hverandre! :nordvesta:

Jeg også!😀 vi følger hverandre hver syklus 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15, PP 11. 

I dag er testen svakere, så da regner jeg EL i dag😀 har kjent sinnsyke stikkinger både i går og i natt😅 

vi har fått lagt inn aksjer på CD 12,14 også tenker jeg at vi skal prøve å få lagt inn i morgen på CD 16 også.
Mannen er og koser seg på fjellet i dag sammen med familien sin, mens jeg jobber. Så han kommer ikke hjem før i morgen😊

Jeg føler meg så positiv denne PP. Sikkert en blanding av tidlig EL, vår og fint vær, stresset vi har hatt over oss med husbygging, flytting osv har lagt seg. Fortsatt mye å gjøre, men ikke det stresset 😊 og aksjer kommer mer naturlig:) 

Men en ting jeg sliter litt med etter jeg slutta på P-piller er kviser. Jeg har aldri slitt med det før, men nå har jeg ekstremt mange kviser både når jeg har eggløsning og når jeg har mensen. Syns det er helt forferdelig 😭 

Dagens test👇🏻 

687AE1B8-6161-4DEE-951D-0EA2BFF90CBD.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for EL-dag og god følelse! 🤗 Nå hadde det vært såå gøy om det klaffet. Romjulsbaby ❤️ Enig med deg ang. kviser, det er skikkelig irriterende. Har vært heldig hele livet mitt, men som prøver kommer de rundt mens og EL ja ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 DPO, PP 11. 

fantastisk å være å DPO-land 🤩 Vi fikk lagt inn aksjer CD 12,14 (EL CD 15) og 16 (1DPO). så er ganske fornøyd med det 😀 Denne gangen må det jo bare være vår tur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også er fornøyd med innsatsen, så denne gangen skal det bli vår tur! nemlig.gif.a750fdb33adbbf5da41483f34cf89534.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være i dpo-land. Og må være så deilig å få litt ro fra husbyggingen etc. Kanskje det er det som skal til for at spiren skal sitte? 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...