Amatariel Skrevet 19. april 2021 #381 Del Skrevet 19. april 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unicorn27 Skrevet 19. april 2021 #382 Del Skrevet 19. april 2021 Lily92 skrev (2 timer siden): @Unicorn27 Takk som spør🥰 denne gangen klarer jeg ikke helt å komme meg opp igjen etter jeg fikk mensen torsdag. Jeg ser nesten ikke frem mot ny EL fordi det ender jo aldri i graviditet uansett. Samboer skal få tatt sædprøve neste uke, så jeg håper at hvis alt ser bra ut at jeg kan tenke at det plutselig går en dag. Men akkurat nå er jeg bare lei meg og syns det er urettferdig at det ikke går😭 Uff jeg skjønner deg så godt 😔💔 Det er så utrolig vanskelig å holde motet oppe når det føles som det aldri klaffer.. 😥 Håper svømmerne hans er i god stand og at du får håpet opp igjen om at det vil klaffe en dag ❤️ Det føles ekstremt urettferdig når det ser ut til at mange andre får det til så fort!! Men jeg håper det vil bli litt bedre for deg når du kommer mer ut i neste pp❤️ og så håper jeg såå at det klaffer for deg veldig veldig snart ❤️🤞🤞sender deg en stor klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 27. april 2021 #383 Del Skrevet 27. april 2021 Hvordan går det? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 28. april 2021 Forfatter #384 Del Skrevet 28. april 2021 Anonymapekatt skrev (8 timer siden): Hvordan går det? ❤️ Takk som spør 🥰 jeg har begynt å teste for EL og er på CD 14 i dag (onsdag). Men jeg er ikke så glad for EL lenger fordi det går jo aldri uansett. Så jeg kjenner at det verken er vits i å oppdatere her eller se frem til EL. Hadde ekstra mye slim i går morges, så tipper eggløsning er torsdag eller fredag. Samboer skal ta sædprøve på torsdag, så det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. april 2021 #385 Del Skrevet 28. april 2021 Godt å høre fra deg Savner deg virkelig når du ikke er her, men forstår også at du måtte ha en pause. Kjenner meg veldig igjen det der med at gleden med prøving er ikke-eksisterende. Håper det endrer seg når EL er der Lykke til ang. sædprøven! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 28. april 2021 Forfatter #386 Del Skrevet 28. april 2021 Amatariel skrev (4 timer siden): Godt å høre fra deg Savner deg virkelig når du ikke er her, men forstår også at du måtte ha en pause. Kjenner meg veldig igjen det der med at gleden med prøving er ikke-eksisterende. Håper det endrer seg når EL er der Lykke til ang. sædprøven! 🤞 Åh, så koselig 🥰 ja, det håper jeg også:) skal oppdatere om når jeg får positiv EL-test hvertfall:) tusen takk. Håper virkelig alt er bra😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 28. april 2021 #387 Del Skrevet 28. april 2021 Forstår den altså, jeg strever litt med samme tanke denne PPen. Venter også EL rundt fredag. Håper du finner tilbake til litt prøverglede igjen etter hvert (eller bedre: at du får en positiv test denne runden og ikke lenger trenger det!). Krysser fingrene for positive resultater på sædprøven! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 29. april 2021 Forfatter #388 Del Skrevet 29. april 2021 CD 15, PP 12. Ingen positiv EL-test enda, men den var sterkere i dag. Jeg testa rett før 3, så vurderer å ta en til om en par timer bare for å se. Jeg går jo fort opp og fort ned igjen i LH-verdi. Men i morgen er den garantert positiv om dem ikke blir det etterpå. Ellers så har mannen fått tatt sædprøve i dag. Spent på svaret på den. Noen som har partner som har tatt det? Hvor lang tid tok det å få svar?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 29. april 2021 #389 Del Skrevet 29. april 2021 27 minutter siden, Lily92 said: Ellers så har mannen fått tatt sædprøve i dag. Spent på svaret på den. Noen som har partner som har tatt det? Hvor lang tid tok det å få svar? Min mann fikk svar etter et par timer 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #390 Del Skrevet 30. april 2021 CD 16, PP 12. Ikke positiv EL-test enda😩 håper virkelig på at den blir positiv i morgen. Mannen reiser bort 12 dager fra mandag av 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. april 2021 #391 Del Skrevet 30. april 2021 Oi ja nå må kroppen stille opp!! 😳 Dere får ha så mye sex dere klarer frem til han drar, så håper vi virkelig testen blir positiv snart... Mitt yngste barn er unnfanget to dager etter mannen reiste bort, så sex på tidspress kan funke det 🤭 Men egget må jo komme tidsnok ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #392 Del Skrevet 30. april 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Oi ja nå må kroppen stille opp!! 😳 Dere får ha så mye sex dere klarer frem til han drar, så håper vi virkelig testen blir positiv snart... Mitt yngste barn er unnfanget to dager etter mannen reiste bort, så sex på tidspress kan funke det 🤭 Men egget må jo komme tidsnok ja Ja, det må den.. typisk om jeg skal ha sen EL denne gangen. Men har begynt med stikkinger og det får jeg et par dager før også har jeg fått flere kviser, så den er nok rett rundt hjørnet 😀 oi, såpass ja 😮 visste ikke at det gikk an to dager etterpå🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. april 2021 #393 Del Skrevet 30. april 2021 Lily92 skrev (4 minutter siden): visste ikke at det gikk an to dager etterpå🙈 Åjo, klaart. De tre dagene før EL er vanlig fertile dager, og tillegg sies det at spermen kan overleve mellom 5-7 dager om man har ekstra god sæd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 30. april 2021 Forfatter #394 Del Skrevet 30. april 2021 @Amatariel Åja, jeg leste feil. Jeg trodde du skrev to dager etter EL🙈 men vi skal kjøre på i helga for å si det sånn😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #395 Del Skrevet 1. mai 2021 Hurra😀👏🏻 Denne er tatt nå, så den er nok enda sterkere i ettermiddag 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mai 2021 #396 Del Skrevet 1. mai 2021 Yes, det var bra kroppen skjønte at det hastet! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 1. mai 2021 #397 Del Skrevet 1. mai 2021 Så bra du ikke måtte vente lengre! Da blir det en reelt god sjanse denne syklusen 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #398 Del Skrevet 1. mai 2021 Jepp😀 vi har fått lagt inn aksjer tirsdag, torsdag, fredag også blir det nok en runde i morgen (søndag) på EL. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #399 Del Skrevet 1. mai 2021 Blir litt forrvirra jeg nå. Den jeg tok for et par timer siden ble svakere enn den på formiddagen🤔 den ble nesten lik som den i går. Nå bruker jeg babyplan tester, noe jeg aldri har pleid å bruke. Under ser dere den jeg tok for et par timer siden. Mulig den allerede har blitt svakere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mai 2021 #400 Del Skrevet 1. mai 2021 Kan ha med urinkonsentrasjonen å gjøre... Ville fortsatt og teste for å se om streken kommer tilbake med å være sterkere 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå