Amatariel Skrevet 11. februar 2021 #241 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeeeei - hurra med leilighetssalg!! Ja nå syns jeg virkelig det er vår tur!!! Krysser fingrene for at vi begge ser noe svakt spennende på en test på lørdag 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #242 Del Skrevet 12. februar 2021 10 DPO, PP9. Litt usikker på om jeg har begynt å spotte.. blir så lei meg hvis jeg begynner med spotting nå. Da er det jo over denne gangen og 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. februar 2021 #243 Del Skrevet 12. februar 2021 Pleier du å spotte såpass tidlig..?? Kommer det mye/over tid? Kan jo håpe det er en festeblødning 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 12. februar 2021 #244 Del Skrevet 12. februar 2021 Ånei, håper det ikke er spotting ❤️ Kan jo være noe annet slik Amatariel sier, kanskje festeblødning? 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #245 Del Skrevet 12. februar 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Pleier du å spotte såpass tidlig..?? Kommer det mye/over tid? Kan jo håpe det er en festeblødning 🤞 Nei, egentlig ikke. Eller har begynt med spotting 5 dager før en gang tror jeg. Men da har jeg sett klart at det er spotting. Men nå var det liksom ikke en blødning eller brunt, men nå var det litt blodrester i utfloden på en måte. Krysser virkelig fingrene for at det var festeblødning🤞🏻😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #246 Del Skrevet 12. februar 2021 Atticmess skrev (1 time siden): Ånei, håper det ikke er spotting ❤️ Kan jo være noe annet slik Amatariel sier, kanskje festeblødning? 🤞 Nei, håper ikke jeg heller 😩 satser virkelig på det kan være det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 12. februar 2021 #247 Del Skrevet 12. februar 2021 Gratulerer med salg!! Må være en veldig deilig følelse! ❤️ Krysser fingrene for at det var festblødning, og ikke begynnende mens.. 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #248 Del Skrevet 12. februar 2021 Anonymapekatt skrev (1 time siden): Gratulerer med salg!! Må være en veldig deilig følelse! ❤️ Krysser fingrene for at det var festblødning, og ikke begynnende mens.. 🤞🤞 Takk😊 veldig deilig!👏🏻 Håper jeg og:) er livredd hver gang jeg skal på do nå 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #249 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg er på nattevakt i natt, så er så usikker på om jeg skal teste i morgen tidlig eller om jeg skal vente til utpå dagen når jeg våkner. Jeg kommer jo til å drikke litt i natt😅 har mye murringer og det har jeg hatt før, men ikke så nærme IKM tror jeg. Men kroppen min lurer meg alltid, så den gjør nok det nå og🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelig overtalt Skrevet 13. februar 2021 #250 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg ville ventet til utpå dagen når du våkner.. Tester du når du kommer hjem og den er neg, så har du fortsatt et håp om at det skyldes utvannet urin. Da ville jeg heller ventet til jeg våknet, for mer troverdig svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 13. februar 2021 Forfatter #251 Del Skrevet 13. februar 2021 Endelig overtalt skrev (1 time siden): Jeg ville ventet til utpå dagen når du våkner.. Tester du når du kommer hjem og den er neg, så har du fortsatt et håp om at det skyldes utvannet urin. Da ville jeg heller ventet til jeg våknet, for mer troverdig svar Det er helt sant! Tror jeg gjør som du sier😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. februar 2021 #252 Del Skrevet 13. februar 2021 Håper du sover godt nå, og så er jeg spent på testresultat når du våkner! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 13. februar 2021 Forfatter #253 Del Skrevet 13. februar 2021 11 DPO. Tok en test nå, men tror den er blenda. Jeg syns jeg ser noe ekstremt svakt, men jeg Tore kanskje bare jeg har streksyn🧐 man har mye stikkinger akkurat som ved eggløsning noen ganger. Tror jeg venter til mandag med å ta ny test eventuelt. Spennende å se om jeg begynner med spotting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. februar 2021 #254 Del Skrevet 13. februar 2021 Men at du tror du skimter noe ekstremt gir jo håp da. Selv om jeg kjenner til dette med streksynet! Heier og krysser alt jeg har for en tydelig strek på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 13. februar 2021 #255 Del Skrevet 13. februar 2021 Har jammen satt mange ganger med lommelykt på strimlene for å sjekke etter strek så kjenner til streksyn🤣 Krysser fingrene for neste testing🤞🏼🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #256 Del Skrevet 14. februar 2021 12 DPO. tror muligens jeg har begynt å spotte 😩 var på do og når jeg tørka meg var det lyserosa på papiret 😭 Jeg hadde faktisk begynt å tenke at jeg kanskje kunne være gravid. Har fortsatt mye stikkinger rundt livmor, men tipper det er kjørt nå☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 14. februar 2021 #257 Del Skrevet 14. februar 2021 Så kjedelig med lyserosa, men fortsatt ingen skikkelig mens, og da er det fortsatt håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. februar 2021 #258 Del Skrevet 14. februar 2021 Uff så utrolig kjedelig med spotting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 14. februar 2021 #259 Del Skrevet 14. februar 2021 Kjipt med spotting.. 😕 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 14. februar 2021 #260 Del Skrevet 14. februar 2021 Ånei 🥺 så kjedelig med spotting ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå