Gå til innhold

Folk som bruker samme treningstøy hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heller gammel svette en de i vond parfyme. Selv fis lukter bedre.

Anonymkode: d96c4...c3e

Hvorfor skal man velge mellom pest, kolera eller korona? Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior

Jeg ser ikke hva andre går med, hvor ofte osv. For jeg bryr meg ikke. Har nok med å trene. Så tenker ikke noe om de. Noen har også flere like treningstøy. Hadde vel merket hvis noen hadde gått med det samme så lenge at det stinket. Da hadde jeg sikkert tenkt de var uhygienisk. 

Jeg trener hjemme også, og hjemme skifter jeg ikke hver dag, men trener like hardt og svetter like mye som på treningssenteret. Gidder ikke skifte og vaske det så ofte når jeg trener alene, men på treningssenter hvor det er andre folk også er det naturlig for meg å skifte ofte. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 tights. Alle svart og nesten lik. Bruker 2 ulike t-skjorter. Mer enn det trenger jeg ikke. Hiver til vask og bruker den andre, så er det første klar igjen etter vask. 

Jeg gidder ikke bruke masse penger for at andre skal se at jeg ikke bruker det samme eller for å vise dyre merker frem. Jeg trener for å trene, ikke for at andre skal digge meg eller som levende reklame for et merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener, hiver rett i vaskemaskin før lukten setter seg, henger rett opp. 

Dagen etter plukker jeg like så godt ned samme antrekket fra snora. I stedet for å plukke et nytt sett fra skapet. 

Tid til sortering og bretting spart. 

Anonymkode: 109da...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel 4-5 shorteser og t-shirts som er for trening.

Men bruker den samme hver gang som regel 😄 Er jo nyvasket, trener 2-3 ganger i uka med tung styrke.

Man finner jo også sitt favoritt-tøy, har flere av en t-shirt som er knallgod passform.

Anonymkode: 0230d...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke hver dag, men bruker samme trenings tights hver gang så og si (favoritt tightsen) og bytter på to t skjorter som oftest. De blir vasket mellom hver trening, så ser virkelig ikke problemet. Hva vet du om tøyet har blitt vasket til neste dag? Treningstøy er ofte av slik materiale som tørker kjapt. 

Anonymkode: 77247...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Eg vaskar nesten aldri treningstøyet mitt, og eg bruker dei same plagga i periodar. Nett no er eg inne i ein periode der eg brukar ein svart 2XU-tights, ei sjølvlysande rosa trøye og brune ullsokkar. Det har eg brukt på kvar trening i eit par veker no. Det er ikkje nødvendig å vaske treningstøy etter kvar gong ein har brukt det, men ein må skylje det for at det ikkje skal stinke. Eg kastar alltid alt eg har brukt i vaskemaskinen etter trening, og køyrer det på eit kvarters skyljeprogram. Det held i massevis: frisk sveitte er saltvatn, og luktar ikkje, det er berre å skylje gjennom. Sjølv kampsportgien min går berre skyljing etter dei fleste treningane, men eg vaskar han i helga, for han har ein tendens til å bli skitten i kragen der folk herjar med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg er en av de som garantert blir sett på som en slik person! 😅 

Jeg har 4 favoritttightser som er helt like, i tillegg trener jeg alltid i en halvlang svart t-skjorte og den har jeg 6 stykker av. Klærne mine er alltid nyvasket når jeg bruker de, men alltid like! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre like sorte treningstights, 4 sorte t-skjorter og 4-5 hvite. Finner jeg en topp eller bukse jeg liker, bestiller jeg fler av samme. Har nok til at jeg kan hive alt i skittentøyskurven etter trening og ikke må vaske med en gang før neste trening. Jeg vasker alt etter hver trening uansett, men det er mer lønnsomt å ha mer tilgjengelig, for å spare tid, strøm og ikke slite for mye på tøyet.

Jeg tar utgangspunkt i at de jeg treffer på trening (som jeg sjelden husker uansett) har mye av det samme eller vasker hyppig. Treningstøy er ikke en kategori der jeg føler at jeg trenger å variere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...