AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #1 Del Skrevet 29. september 2020 Hva tenker dere om folk som bruker samme treningstøy hver dag de trener? Kanskje veksler mellom to t-skjorter iblant. Feiler det dem noe? Anonymkode: d2b25...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #2 Del Skrevet 29. september 2020 Hæ..? Hva skulle feile dem? Og hva er problemet? Jeg tenker at de er miljøvennlige og økonomiske. Anonymkode: 8d348...225 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #3 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg vasker treningstøyet mitt hver dag. Så det du ser meg med andre, tredje og fjerde dagen er nyvasket. Å hva så om de bruker brukt treningstøy to dager på rad? Du blir skadelidende skjønner jeg 🤦 Anonymkode: b9d56...9a9 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfin82 Skrevet 29. september 2020 #4 Del Skrevet 29. september 2020 Har ikke flust av treningstøy. Vasker annenhver dag eller dvs når jeg har brukt det jeg har. Så av og til har jeg på meg samme 2-3 ganger i uka. Men nyvasket. Eneste jeg ikke har vasket hver dag er joggejakka mi. Den vasker jeg 1 gang i uka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #5 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg svetter lite når jeg trener styrke (nei, det er ikke fordi jeg ikke har "presset meg hardt nok"), og ser derfor ingen grunn til at jeg ikke kan bruke samme treningstøy dagen etter. Jeg bruker treningstøyet 1-2 timer om dagen, og kun i settinger hvor jeg skal TRENE, så ser ingen grunn til at det alltid skal være perfekt og nyvasket. Anonymkode: fd374...896 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 29. september 2020 #6 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg har for eks mange av samme tights modell da ddt er den eneste jeg liker. Så ser ut som jeg går med samme buksa hver dag men det er ikke den samme. Kan også bruke en tights flere ganger før jeg trenger å vaske den. Men tskjorta bør ds skiftes hver dag🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2020 #7 Del Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg svetter lite når jeg trener styrke (nei, det er ikke fordi jeg ikke har "presset meg hardt nok"), og ser derfor ingen grunn til at jeg ikke kan bruke samme treningstøy dagen etter. Jeg bruker treningstøyet 1-2 timer om dagen, og kun i settinger hvor jeg skal TRENE, så ser ingen grunn til at det alltid skal være perfekt og nyvasket. Anonymkode: fd374...896 Åh herremin. Jo, du må vaske treningstøyet ditt selv om du tror du ikke svetter så mye. Det er altfor mange som trasker rundt på treningssenter og stinker fordi de tror de ikke svetter så mye. Spesielt syntetisk tøy, men også bomull, lukter ekstremt sterkt så fort det har kommet litt svette i det, blitt tørt, for deretter å bli utsatt for svette igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. september 2020 #8 Del Skrevet 29. september 2020 (endret) Veldig mange har en slik innretning hjemme. Til oss som har prøvd denne og i tillegg har funnet ut at den virkelig funker synes den er helt topp. 😄 Fantastisk hva?? Endret 29. september 2020 av Hr. Aktiv Du får kjøp den i flere størrelser og ikke minst merker om du ikke liker Siemens altså. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2020 #9 Del Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, AnonymBrukern skrev: Jeg har for eks mange av samme tights modell da ddt er den eneste jeg liker. Så ser ut som jeg går med samme buksa hver dag men det er ikke den samme. Kan også bruke en tights flere ganger før jeg trenger å vaske den. Men tskjorta bør ds skiftes hver dag🙄 Nei, nei, nei. Tights må vaskes etter trening. Man kan ikke bruke treningstøy flere ganger uten å vaske det. Eneste unntaket er om du løper ute. Da merker jo åpenbart ingen det. Inne på et treningssenter merkes det, og er til sjenanse for andre besøkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #10 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg vasker treningstøyet mitt hver dag ☺️ Så kunne brukt det samme hver dag hvis jeg ville Anonymkode: 0d6a6...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #11 Del Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, Perseus skrev: Nei, nei, nei. Tights må vaskes etter trening. Man kan ikke bruke treningstøy flere ganger uten å vaske det. Eneste unntaket er om du løper ute. Da merker jo åpenbart ingen det. Inne på et treningssenter merkes det, og er til sjenanse for andre besøkende. Jeg løper kun ute og vasker alt hver dag, men unntak er eventuelt topper i ren ull som jeg bruker på vinteren. De lufter jeg og vasker typisk annenhver dag. Anonymkode: 0d6a6...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 29. september 2020 #12 Del Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, Perseus skrev: Nei, nei, nei. Tights må vaskes etter trening. Man kan ikke bruke treningstøy flere ganger uten å vaske det. Eneste unntaket er om du løper ute. Da merker jo åpenbart ingen det. Inne på et treningssenter merkes det, og er til sjenanse for andre besøkende. Sa jo nettopp at jeg har samme tights modell. Så for andre så ser det ut som at jeg bruker samme tights hver eneste dag. Og nei tights må ikke alltid vaskes etter trening. Driver ikke alltid med hard trening, hvis jeg for eks bare er på en yoga time der jeg ikke svetter så skal jeg ikke vaske tightsen nei. så man må vaske klær kun på grunnlag om folk legger merke til det eller ikke? For det første driter jeg i hva andre tror. Når man løper skal man hvertfsll!!!! vaske tøyet man brukte 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 29. september 2020 #13 Del Skrevet 29. september 2020 Hvorfor bryr du deg om hva andre mennesker går kledd i? Jeg har flere like treningstights, så selv om det ser ut som den samme, så har jeg altså byttet. Eller vasket og latt tørke over natta. Man trenger ikke mye treningsklær bare fordi man er aktiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #14 Del Skrevet 29. september 2020 3 minutter siden, Perseus skrev: Åh herremin. Jo, du må vaske treningstøyet ditt selv om du tror du ikke svetter så mye. Det er altfor mange som trasker rundt på treningssenter og stinker fordi de tror de ikke svetter så mye. Spesielt syntetisk tøy, men også bomull, lukter ekstremt sterkt så fort det har kommet litt svette i det, blitt tørt, for deretter å bli utsatt for svette igjen. For de fleste renslige og oppegående mennesker finner man ut av slikt ved en lukttest. Jeg vet når klærne mine lukter vondt, da blir de selvsagt ikke brukt på nytt. Men når man svetter lite og bare går med singlet på trening er det sjeldent et behov for å vaske etter én gang. T-skjorter kan jeg være enig med at må vaskes samme dag. Thigtser igjen tåler å bli brukt et par ganger, med mindre det er til intervalløkter eller lignende der det faktisk kan hende jeg svetter litt. Anonymkode: fd374...896 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2020 #15 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg lurer mer på hva som feiler de som ikke bare biter seg merke i hvilke plagg andre har på seg på daglig basis, men i tillegg finner det nødvendig å starte en tråd for å diskutere det... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #16 Del Skrevet 29. september 2020 Synes dere ikke folk får vaske tøyet sitt så ofte de vil? Greit at svettelukt er ubehagelig, men det synes jeg faktisk medmennesker får tåle. Det er sikkert mange ting vi gjør, som irriterer andre på samme måte. At du selv vil vaske treningstøy så ofte at det ikke lukter er helt fint, og det tror jeg gjelder de fleste, men skjønner ikke vitsen med å spørre om det feiler folk som ikke vasker like ofte som deg noe. Folk er forskjelllig. Anonymkode: 0aafa...e98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2020 #17 Del Skrevet 29. september 2020 3 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Sa jo nettopp at jeg har samme tights modell. Så for andre så ser det ut som at jeg bruker samme tights hver eneste dag. Og nei tights må ikke alltid vaskes etter trening. Driver ikke alltid med hard trening, hvis jeg for eks bare er på en yoga time der jeg ikke svetter så skal jeg ikke vaske tightsen nei. så man må vaske klær kun på grunnlag om folk legger merke til det eller ikke? For det første driter jeg i hva andre tror. Når man løper skal man hvertfsll!!!! vaske tøyet man brukte 1. Du skrev at du kunne bruke en tights flere ganger før du vasket den. 2. Det er til sjenanse for andre når folk bruker syntetisk treningstøy flere ganger. Det stinker noe så inni helvete, men personen selv merker det ikke alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. september 2020 #18 Del Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For de fleste renslige og oppegående mennesker finner man ut av slikt ved en lukttest. Jeg vet når klærne mine lukter vondt, da blir de selvsagt ikke brukt på nytt. Men når man svetter lite og bare går med singlet på trening er det sjeldent et behov for å vaske etter én gang. T-skjorter kan jeg være enig med at må vaskes samme dag. Thigtser igjen tåler å bli brukt et par ganger, med mindre det er til intervalløkter eller lignende der det faktisk kan hende jeg svetter litt. Anonymkode: fd374...896 Ut i fra din logikk finnes det haugevis av urenslige og/eller ikke oppegående mennesker i Norge. Det er latterlig mange som er stinkende av typen dag 2-svette. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes dere ikke folk får vaske tøyet sitt så ofte de vil? Greit at svettelukt er ubehagelig, men det synes jeg faktisk medmennesker får tåle. Det er sikkert mange ting vi gjør, som irriterer andre på samme måte. At du selv vil vaske treningstøy så ofte at det ikke lukter er helt fint, og det tror jeg gjelder de fleste, men skjønner ikke vitsen med å spørre om det feiler folk som ikke vasker like ofte som deg noe. Folk er forskjelllig. Anonymkode: 0aafa...e98 Gjør hva du vil om du trener ute eller hjemme. Skal du trene på treningssenter med masse andre folk kan du ikke lukte som en søppelbøtte fordi du ikke gadd å vaske klærne dine. Ærlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 29. september 2020 #19 Del Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, Perseus skrev: 1. Du skrev at du kunne bruke en tights flere ganger før du vasket den. 2. Det er til sjenanse for andre når folk bruker syntetisk treningstøy flere ganger. Det stinker noe så inni helvete, men personen selv merker det ikke alltid. Det kommer jo ann på hvor svett den blir. Hvis jeg bare er ute og går tur eller har en rolig økt og jeg vet at den ikke skitten så bare henger jeg den ute. Hvis den lukter ekkelt vaskes den selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #20 Del Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, Perseus skrev: Ut i fra din logikk finnes det haugevis av urenslige og/eller ikke oppegående mennesker i Norge. Det er latterlig mange som er stinkende av typen dag 2-svette. Gjør hva du vil om du trener ute eller hjemme. Skal du trene på treningssenter med masse andre folk kan du ikke lukte som en søppelbøtte fordi du ikke gadd å vaske klærne dine. Ærlig talt. Vel... ja? Anonymkode: fd374...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå